اجرای کف کاذب اداری

اجرای کف‌ کاذب اداری چه اهمیتی برای شرکت شما دارد؟

دیتاسنترها، مراکز فرماندهی و قلب سازمان‌ها هستند. این فضا با فناوری پیشرفته کنترل و اداره می‌شوند و اغلب مجموعه‌ای از سیم و کابل‌ها را در خود جا می‌دهند که البته بسیاری از کابل‌ها در جای خود رها می‌شوند. این امر تشخیص اینکه کدام سیم‌ها، کدام تجهیزات را تغذیه می‌کند را دشوار کرده است. کابل‌های پراکنده هر گونه تغییرات در پیکربندی تاسیسات شما را به یک فاجعه بزرگ تبدیل می‌کند. اینجاست که اجرای کف‌ کاذب اداری اهمیت پیدا می‌کند.

باید بدانید که نصب و کابل کشی ساخت یافته و و توزیع برق صحیح می‌تواند خرج های اضافی را کم کرده و هزینه‌های انجام شده را نیز جبران نماید.

آهسته تا تغییر

همه ما افرادی را در سازمان‌های مربوط خود می‌شناسیم که فکر می‌کنند تنها روش‌های آزمایش شده و واقعی بهترین هستند. سخن این اشخاص این است: « ما همیشه همین کار را انجام داده‌ایم!» این افراد تحمل تغییر و تحول در محیط و شرایط گوناگون را ندارند. شاید اگر تمام مخترعین این گونه بودند، اکنون هیچکدام از امکاناتی که در محل کار خود یا هر جایی می‌بینید، وجود نداشتند.

کم کردن هزینه‌های اضافی ساخت و ساز با اجرای کف‌ کاذب اداری

اگر سازمان شما در حال حاضر از یک سیستم کف کاذب استفاده نمی‌کند، احتمالاً هنگام تغییر به سمت اجرای کف‌ کاذب اداری با مقاومت روبرو خواهید شد. به طور معمول، کسانی که مسئولیت بودجه را بر عهده دارند، برای امتحان کردن کارهای جدید مردد خواهند بود، به خصوص زمانی که زیرساخت شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ زیرا نصب و اجرای کف‌ کاذب اداری هزینه‌های ساخت و ساز را در ابتدای امر افزایش می‌دهد؛ هرچند که با دلایل زیاد اثبات می‌شود که صرفه جویی زیادی در آینده به همراه دارد.

با این حال، همه ما می‌دانیم که هزینه‌های ساخت و ساز تنها هزینه‌هایی نیستند که بر سازمان ما تأثیر می‌گذارد. درست است، پس از هزینه‌های انرژی و حقوق و دستمزدها، هزینه‌های زیرساخت پشتیبانی بیشترین بخش از بودجه سالانه را به خود اختصاص می‌دهند.

تغییرات می تواند ناراحت کننده باشد، اما تغییرات مثبت چیزی‌ست که صنعت ما را به جلو می‌برد. تغییر می‌تواند به اشکال مختلف رخ دهد: تغییر در منابع انرژی، تغییر در طراحی صنایع مختلف، بهبود بهره وری در سیستم‌های کنترل. حتی برای مثال تغییر در نگرش و نگاه ما به آینده حمل و نقل شهری می‌تواند تأثیرات ملموسی بر کار روزانه ما داشته باشد که زندگی میلیون‌ها نفر را هر روز تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین از افراد منفی که مانع تغییرات و پیشرفت می شوند فاصله بگیرید. در تصویر ذیل پروژه اجرای کف کاذب اداری را مشاهده می کنید و از کف کاذب طرح لگراند کارنو استفاده شده و روی آن با موکت پوشیده شده است.

این مطلب را از دست ندهید .
نمونه کار کف کاذب آلومینیومی

محیط‌های کاری پویا سازمان های پویا ایجاد می‌کنند

یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده موثر از نیروی کار و بهبود کارایی کارمندان، داشتن طراحی اداری انعطاف‌پذیر، با استفاده از کف‌های کاذب و مدیریت کابل‌ها در زیر آنهاست تا به راحتی امکان پیکربندی مجدد دفتر را فراهم شده و آسایش برای افراد فراهم آید .

بسیاری از رهبران کسب‌وکار می‌دانند که کار حضوری به تقویت همکاری، برخورد و انرژی جمعی کمک می‌کند. با صنعت بسیار رقابتی که امروز در جهان داریم، هرگز مهم‌تر از این نبوده است که تیم کاری در شرکت‌ها از همکاری و مشورت یکدیگر برخوردار شوند.

«استیو جابز» زمانی گفت: «خلاقیت از جلسات خودجوش و از بحث‌های تصادفی ناشی می‌شود. وقتی به کسی برخورد می‌کنید، می‌پرسید که دارد چه می‌کند، به زودی همه‌جور ایده‌ای به ذهن شما می‌آید». کار حضوری کارآمدتر از دورکاری‌ست. «استیو جابز» دفتر دور اپل را برای جلسات تصادفی طراحی کرد. اما مردم به دفاتر حضوری نقل مکان کردند؛ زیرا فکر می‌کردند این کار باعث افزایش همکاری می‌شود. پس وجود دفتر کاری با محیطی جذاب و آرام به بهره وری کمک می کند.

کف کاذب کارنو

گروه فنی و مهندسی کارنو کار خود را با تولید کف‌های کاذب گالوانیزه در ایران، با مدیریت جناب آقای محمد خادمی راد، طبق استانداردهای آمریکا و محصولات اروپایی شروع کرده است و با تولید تجهیزات هوشمند سازی دیتاسنتر و هوشمندسازی رک و پاور ماژول گسترش داده است. کف کاذب کارنو جدیدترین و پرکاربردترین نوع کف کاذب در ایران، به ویژه برای اجرای کف کاذب اداری و مراکز تجاری و سایت‌های مخابراتی‌ست. کلیه قطعات کف کاذب فوق در گروه تولیدی فنی و مهندسی کارنو، طبق نظام نامه مدیریت کیفیت تولید شده است.

شرکت ما همواره به دنبال راه‌‎هایی برای به حداکثر رساندن بهره وری اداری و در عین حال کاهش اندازه کلی یک دفتر به طور موثر، بوده است. یکی از چندین روش پیشنهادی استفاده از کف های کاذب اداری‌ست که دفاتر را انعطاف‌پذیرتر می‌کند و در عین حال متراژ متر مربع مورد نیاز برای تعداد معینی از کارمندان کاهش می‌دهد.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی کامل با کف کاذب دیتاسنتر و خرید آن

انواع کف کاذب

کف کاذب بسته به نوع متریال تولیدی در انواع مختلف، در بازار ارائه می‌گردد، که عموما کف‌های کاذب بر اساس ابعاد تایل‌ها نیز دسته بندی می شوند:

کف‌های کاذب ۶۰*۶۰ و ۲۲٫۵*۲۲٫۵

کف‌های کاذب گروه فنی و مهندسی کارنو در سه نمونه:

کف کاذب گالوانیزه (طرح لگراند)

کف کاذب فولادی

کف کاذب آلومینیومی

تولید و در بازار ارائه می‌شود.

که کف گالوانیزه نیاز به هیچ گونه روکشی ندارد و سطح رویه، سطحی مشابه رنگ استیل است. اما کف فولادی و آلومینیومی دارای روکش اچ پی ال است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای انتخاب کف کاذب مناسب شرکت و اداره با کارشناسان کارنو تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

۰۵۱-۳۷۰۵۷۰۵۰

کف کاذب طرح لگراند مناسب اجرای کف کاذب اداری

کف کاذب طرح لگراند از مزیت‌های زیادی برخوردار است. به همین علت در اغلب شرکت‌ها به پیکربندی این محصول می‌پردازند. این مزایا که در مقاله به آن اشاره شد، شامل موارد زیر است. از جمله:

  • زیباسازی و نظم‌بخشی محیط اطراف.
  • ارتقاء ایمنی افراد در زمان تردد. (زیرا از برخورد پای افراد در زمان تردد به تجهیزاتی مثل سیم‌های آویزان جلوگیری می‌نماید).
  • محافظت تجهیزات در زیر کف کاذب. (کف کاذب همانند پوشش محافظی برای تجهیزات عمل می‌کند).
  • سهولت دسترسی به تجهیزات زیر کف کاذب و غیره.

به یاد داشته باشید که اجرای کف کاذب اداری در شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار مهم است. زیرا شرکت‌ها و مکان‌های اداری از تجهیزات زیادی برخوردار هستند. بنابراین، بهتر است که کابل‌ها و سایر تجهیزات ضروری در زیر کف کاذب قرار داده شوند تا مانعی برای تردد کارمندان نباشند و فضای اداره را نیز نامرتب نشان ندهند.

شما می‌توانید برای خرید کف‌های کاذب طرح لگراند، فولادی و آلومینیومی همین الآن با شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید، تا پس از دریافت اطلاعات لازم، همان کف کاذبی را انتخاب نمائید که با هدف کاربری شما مناسب است.

امید است که از این مقاله لذت برده باشید. منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید و نظرات خود را در دیدگاه این محتوا با ما به اشتراک بگذارید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *