مزیت های کف کاذب

آشنایی با ۵ مورد از مزیت ‌های کف کاذب

در این مقاله قصد داریم به ۵ مورد از مزیت‌ های کف کاذب اشاره کنیم و برای شما توضیح دهیم که کف های کاذب چه امکانانی را ایفا می‌کنند و چرا امروزه از سیستم ‌های کف کاذب در اکثر پروژه‌ها استفاده می ‌شود.

اگر مشاغل شما جزء مشاغلی است که از فن آوری زیادی استفاده می‌ کند، شاید به کار بردن سیستم کف کاذب انتخاب مناسبی باشد. اکنون در ادامه با گروه تحقیق و توسعه کارنو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

 آیا یک سیستم کف کاذب می‌تواند به نفع تجارت شما باشد؟

اگر در صنعتی هستید که از فن آوری های زیادی استفاده می‌کنید، کف کاذب ممکن است سرمایه گذاری عاقلانه ای برای شرکت شما باشد. مفهوم کف کاذب یا در اصطلاح طبقه بلند از دهه ۱۹۷۰ به وجود آمده است.

این سیستم از تایل هایی تشکیل شده است که توسط پایه‌ ها پشتیبانی می‌شوند و فضایی را برای ذخیره سرورها، سیم‌ها و موارد دیگر ایجاد می ‌کنند.

در ادامه به توضیح مزیت های این کف می پردازیم.

  1. ایجاد فضایی زیبا

چون در فضای اداری پرسنل زیادی در حال فعالیت هستند، می توانیم شاهد تعداد زیادی از کابل ها و سیم ها باشیم، پس نبودن کف کاذب در چنین محیط هایی منجر خواهد شد که فضای نامنظمی ایجاد شود. یک سیستم کف دسترسی یافته فضای زیادی را در زیر خود ایجاد می نماید، تا تمام آن فناوری‌های ناخوشایند را درون خود جای دهد. به این ترتیب با وجود کف های کاذب، زیبایی در فضاهای ادارای حاکم خواهد بود؛ زیرا از شلوغی فضا جلوگیری کرده و علاوه بر آن امنیت لازم را برای تردد افراد ایجاد خواهد کرد.

  1. تعمیر و جا به جایی ساده

اگر کف اصلی شما خراب شود تعمیر کردن آن کار دشواری خواهد بود درصورتی که در کف های کاذب اگر تایلی آسیب ببیند، می توانید به راحتی آن را تعمیر نمایید. همچنین تعمیر کف اصلی هزینه زیادی دارد و باعث اختلال می‌شود؛ ولی شما می توانید بدون اینکه به تعمیرات کلی و اساسی نیازی داشته باشید و مشکل عمده ای ایجاد شود، سیستم کف کاذب را به راحتی تعویض کنید. حتی در صورت جا به جایی چه در مکان حاضر یا چه در مکانی دیگر شما می توانید سیستم کف کاذب را به راحتی و بدون دردسر جا به جا نمایید.

  1. دسترسی آسان

همانطور که می دانید در هر پروژه ای ما با کابل ها و سیم های انبوهی مواجه هستیم و در صورت لزوم باید به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. تمامی این موارد (سیم ها و کابل ها) زیر طبقه کف کاذب وجود دارند و باید شرایط دسترسی آن، واضح و سازمان یافته باشد که خوشبختانه در کف های کاذب این اتفاق افتاده و دسترسی آسان ایجاد شده است. مناطق سرور نیز دارای برچسب و نظم خواهند بود تا افراد بتوانند آن‌ها را به سادگی پیدا کرده و مشکلی که ایجاد می‌شود را برطرف نمایند.

  1. خنک باش

با استفاده از این سیستم می‌ توان فضا را از کف تهویه کرد. این طراحی اجازه می ‌دهد تا هوا به روش کارآمد تری حرکت کند، فضا را سریع‌ تر خنک کرده و هزینه‌های طولانی مدت انرژی را کاهش دهد.

این مطلب را از دست ندهید .
اهمیت کف کاذب اتاق برق

می‌توان هوای خنک را از بالای کاشی‌ ها و همچنین پایین جریان داد و از گرم شدن بیش از حد سرورها یا هرگونه وسایل الکترونیکی دیگر که در زیر سیستم کف قرار دارند جلوگیری کرد.

سیستم کف دسترسی,کف کاذب,کف های کاذب

  1. در انتخاب محدودیتی ندارید

همانطور که میدانید کف های کاذب دارای انواع گوناگونی هستند، از همین جهت شما در انتخاب کف کاذب محدودیتی ندارید. اما باید محیطی که قرار است در آن کف کاذب اجرا شود را مورد بررسی قرار دهید تا متناسب با آن محیط کف کاذب مناسب را انتخاب نمایید.

از گرانیت یا پرسلان گرفته تا پی وی سی یا چوب، همیشه گزینه ای متناسب با نیازها و ترجیحات زیبایی همه در دسترس است. نیازی نیست که در ازای این کف مناسب، سبک یا ظاهر خود را فدا کنید.

آیا سیستم کف کاذب برای شما مناسب است؟

اکنون که از مزیت های کف های کاذب مطلع شدید، وقت بگذارید و به ارزیابی بپردازید که آیا اجرای کف کاذب به صرفه می باشد؟ اگر چنین است، پس تغییری را در محیط کاری یا خانه ی خود ایجاد نمایید.

ما خیلی دوست داریم به شما کمک کنیم تا فضای کاری رؤیایی خود را ایجاد نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که ما انجام می‌دهیم با ما تماس بگیرید. گروه فنی و مهندسی کارنو به صورت ۲۴ ساعته به شما پشتیبانی خواهد داد تا بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

8 نظر

  • نیما امانی

    ادمین عزیز بنده می خوام یک استودیو بزنم، پیشنهاد شما چیه؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام و وقت بخیر، مقاله ای در این مورد هست که میتونید زحمت بکشید بخونید. روی این لینک کلیک کنید لطفا.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      لطفا تماس بگیرید تا گزینه‌های پیشنهادی خدمتتون گفته بشه دوست عزیز.

  • milad abdolahi

    مزیت های کف کاذب واقعا زیاده، جدیدا هم نسبت به قدیم بیشتر از کف کاذب استفاده میشه، در هر حال مرسی.

  • تکتم+رمضان+نژاد

    وقت بخیر، میشه درزبندی لبه هارو در تایل ها یک توضیحی بدید؟

  • مهران محمدی

    سلام کف کاذبی میخوام که سبک باشه و وزن زیادی به سازه وارد نکنه.

  • سرایان

    در مورد روکش HPL ممنون میشم توضیح بدین که چه مزیت هایی داره؟ و اینکه ضد خشم هست یا نه؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام اگر در سایت سرچ کنید مقاله در این باره براتون میاد. روکش HPL ضدخش هست.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *