کفپوش آنتی استاتیک اتاق سرور

خرید کف کاذب در قزوین

اگر قصد خرید کف کاذب در قزوین را دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه نمائید. ما در این مقاله به تمامی بایدها و نبایدهایی که در هنگام خرید کف کاذب باید به آن توجه نمائید، اشاره کرده‌ایم. پس، در ادامه با ما همراه باشید.

خرید کف کاذب و مشخص کردن هدف کاربری:

کف های کاذب از انواع گوناگونی برخوردار هستند. پس در ابتدا باید از بین کف‌ های کاذب موجود در بازار، یکی از آن‌ها را انتخاب نمائید. این انتخاب باید در راستای هدف کاربری شما باشد. درنتیجه، مشخص کردن هدف کاربری شما قبل از خرید مهم می‌باشد.

شما باید با کارشناسانی که در این حوزه به فعالیت می‌پردازند، صحبت نمائید و اهداف خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا آن‌ها با توجه به نیازهای شما، بهترین نوع کف کاذب را معرفی نمایند. همان‌طور که گفته شد، کف کاذب ها از انواع گوناگونی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی انواع کف کاذب:

کف‌های کاذب، انواع گوناگونی دارند. مهم‌ترین آن‌‎ها شامل موارد زیر است. از جمله:

  • کف کاذب طرح لگراند.
  • کف کاذب فولادی.
  • کف کاذب آلومینیومی.

هر یک از این محصولات از مشخصات فنی خاصی برخوردار هستند. شما می‌توانید به سایت فلور سل مراجعه کرده و مقالات مربوط به این کف های کاذب را در آن‌جا بخوانید و یا با شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس گرفته تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

قیمت خرید کف کاذب در قزوین به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت خرید کف کاذب به نوع کف کاذبی که می‌خواهید انتخاب نمائید بستگی دارد. هر کف کاذبی، ساختار متفاوتی دارد و همین ساختار متفاوت می‌تواند یکی از عواملی باشد که در قیمت کف کاذب تأثیر می‌گذارد.

همچنین استفاده از روکش یا عدم روکش در تایل کف کاذب می‌تواند بر قیمت این محصول تأثیر بگذارد. به عنوان مثال: تایل بعضی از کف کاذب ها به روکش نیازی ندارد. همانند: کف کاذب طرح لگراند یا کف کاذب گالوانیزه. در صورتی که تایل بعضی از کف کاذب ‌ها همچون: کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی به روکش نیاز خواهد داشت و بدون آن مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. همچنین نوع روکش به کار رفته در تایل، در کاهش و افزایش قیمت تأثیر می‌گذارد.

متراژ مکان مورد نظر نیز در قیمت این محصول دخیل است.

پیشنهاد می‌شود که کف کاذب را از شرکت‌هایی خریداری نمائید که خود تولید کننده هستند. شرکت فنی و مهندسی کارنو، یکی از شرکت‌هایی است که خود به تولید و عرضه‌ی کف کاذب ها می‌پردازد.

این مطلب را از دست ندهید .
تایل کف اتاق سرور و امتیازات آن

خرید کف کاذب آنتی استاتیک,خرید کف کاذب در قزوین,قیمت خرید کف کاذب

آیا می‌توان نصب کف کاذب را به تنهایی انجام داد؟

نصب و راه اندازی کف کاذب، بستگی به نوع آن دارد. اگر انتخاب شما کف کاذب طرح لگراند باشد خود به تنهایی قادر به نصب آن خواهید بود. زیرا این محصول در زمان پیکربندی از هیچ زیرساختی پیروی نمی‌کند و تنها کافیست که پایه‌ها را در نقاط مشخص شده قرار دهید و پس از آن، تایل‌ها را به صورت قطعات پازل، روی پایه‌ها قرار دهید. نصب این محصول نیازی به پیچ و رول پلاک ندارد. البته عدم زیرساخت در این محصول به معنای عدم مقاومت آن نیست و تایل‌های این محصول قادر به تحمل وزن یک تن نیز می‌باشند. از همین جهت، می‌توان از آن‌ها در مراکز داده و اتاق‌های سروری که از تجهیزات سنگینی چون رک‌ها برخوردار هستند، استفاده نمود.

اما، برای راه اندازی کف کاذب فولادی یا آلومینیومی نیاز است که از نصابان حرفه‌ای کمک بگیرید. زیرا، این محصولات نیازمند زیرساخت هستند. دقت نمائید که برای نصب این محصولات حتما از نصابانی کمک بگیرید که از دانش کافی برخوردار باشند ؛ زیرا در صورت خطا، امکان اصلاح بسیار دشوار یا ناممکن خواهد بود.

قبل از خرید کف کاذب به چه نکاتی توجه نمائیم:

قبل از خرید کف کاذب باید به مواردی که در زیر آورده شده است، توجه نمائید. از جمله:

  • متراژ مکان مورد نظر.
  • حجم تأسیسات زیر کف کاذب.
  • وزن تجهیزات روی کف کاذب.
  • دما و رطوبت مکان مورد نظر.
  • نوع تجهیزات و نوع مکان مورد نظر.

عدم نصب کف کاذب چه پیامدهایی را به همراه دارد؟

تصور کنید وارد شرکتی می‌شوید که از تعداد زیادی سیستم برخوردار است و کاربران در پشت سیستم‌هایشان به فعالیت می‌پردازند و آن شرکت برای نصب کف کاذب اقدام ننموده است. در این صورت ممکن است با صحنه‌ای نامنظم مواجه شوید. تعداد زیادی از سیم‌ها و کابل‌هایی که در کناره‌های دیوار رها شده‌اند یا سعی شده است که با ترانک، پوشش داده شوند. این صحنه نمی‌تواند چندان جذاب باشد. بنابراین، عدم نصب کف کاذب باعث خواهد شد که فضای شما نامنظم جلوه داده شود.

همچنین، عدم نصب کف کاذب، ایمنی افراد را در زمان تردد کاهش می‌دهد و ممکن است پای افراد در زمان رفت‌وآمد به سیم، کابل یا سایر تجهیزات شبکه گیر کند. همچنین این موضوع می‌تواند منجر به قطع شدن سیم‌ها و کابل‌ها شود. پس، می‌توان از کف کاذب همانند محافظی یاد کرد که از تجهیزات و تأسیسات محافظت می‌کند و منجر به افزایش دوام و ماندگاری آن‌ها (تجهیزات و تاسیسات) می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید .
عوامل موثر بر تعیین قیمت کف کاذب آنتی استاتیک

خرید کف کاذب آنتی استاتیک,خرید کف کاذب در قزوین,قیمت خرید کف کاذب

خرید کف کاذب آنتی استایک در قزوین‌:

اگر قصد خرید کف کاذب آنتی استاتیک را دارید، همین الآن تلفن را برداشته و با کارشناسان ما در شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید. تیم پشتیبان ما شما را یاری می‌نماید تا با اطمینان خاطر برای مراکز حساسی چون:

  • اتاق سرور
  • اتاق مانیتورینگ
  • اتاق برق

و غیره

کف کاذب را تهیه نمائید. کف های کاذب تولیدی شرکت کارنو، اعم از: کف کاذب طرح لگراند، کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی از خاصیت آنتی استاتیکی برخوردار می‌باشند.

استفاده از کف کاذب مناسب باعث خواهد شد تا تجهیزات الکتریکال و تجهیزات شبکه دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

آگاهی از محصول با دریافت مشاوره:

برای آن‌که اطمینان حاصل نمائید، کف کاذب مورد نظر استاندارد می‌باشد یا خیر بهتر است که با مشخصات فنی کف کاذب ها، هر چند سطحی آشنا شوید. به عنوان مثال: باید آگاه باشید که هر کف کاذبی از چه حداقل و حداکثر ارتفاعی برخوردار است؟ یا هر کف کاذبی با توجه به نوع و متریالی که دارد، تا چه حد توان تحمل وزن را خواهد داشت.

یکی از روش‌های آگاهی از محصول، دریافت اطلاعات از کارشناسان خبره در این حوزه می‌باشد. به یاد داشته باشید که برای آسودگی خاطر از خرید خود به دنبال شرکت‌هایی بروید که از سابقه‌ی درخشانی در این زمینه برخوردار هستند. لذا، می‌توانید با شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس گرفته و از رزومه‌ی آن آگاه شوید. افزایش اطلاعات قبل از خرید از هدررفت بودجه‌ی و ضررهای مالی جلوگیری خواهد کرد.

سخن آخر:

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کف کاذب در قزوین، خرید کف کاذب و نصب کف کاذب با شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سؤالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه این محتوا با ما به اشتراک بگذارید. در نهایت، امیدواریم که اطلاعات آورده شده در این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی و محتویات جدید ما باشید.

6 نظر

  • امیر علی پریزاد

    سلام قیمت کف کاذب گالوانیزه چقدر است؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. لطفا برای اطلاع از قیمت کف کاذب گالوانیزه تماس بگیرید. ممنونم.

  • محمدپور

    سلام نصب کف کاذب در مشهد هم انجام میدید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. بله نصب کف کاذب در مشهد هم انجام می‌دیم.

  • علی عمادی

    کف کاذب ارزان و باکیفیت می‌خواستم. منظورم اینه قیمتش مناسب باشه به نسبت سایر کف‌ های کاذب دیگه. پیشنهاد شما چیه؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام می‌تونید از کف کاذب طرح لگراند استفاده کنید. این کف کاذب به عنوان کف کاذب ارزان پیشنهاد می‌شه.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *