کف کاذب در کرمانشاه

خرید کف کاذب در کرمانشاه

امروزه نقش کف کاذب بر کسی پوشیده نیست و به نسبت گذشته افراد بیشتری با این محصول آشنا هستند. اگر شما هم در کرمانشاه به دنبال کف کاذب مناسبی می‌گردید که از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار باشد، خواندن مقاله‌ی خرید کف کاذب در کرمانشاه را از دست ندهید. شما پس از خواندن این مقاله می‌توانید کف کاذب مناسب خود را پیدا کرده و آن را سفارش دهید.

اکنون در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بهترین کف ‌های کاذب در کرمانشاه:

سوال اکثر مشتریان در زمان خرید هر محصولی این است که کدامین محصول از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار می‌باشد؟

در زمان خرید کف کاذب، مکان و شرایط محیطی شما است که تعیین می‌کند چه نوع کف کاذبی مناسب‌تر خواهد بود. در ادامه به این موضوع پرداخته می‌شود. اما در بین کف کاذب‌ های موجود، موارد زیر مقبول تر بوده و در بین افراد شناخته شده‌تر می‌باشند. از جمله:

  • کف کاذب طرح لگراند (کف کاذب گالوانیزه)
  • کف کاذب آلومینیومی (کف کاذب دایکاست)
  • کف کاذب فولادی

این سه محصول در مکان‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و شما می‌توانید برای: مراکز داده در کرمانشاه، اتاق سرور در کرمانشاه، اتاق مانیتورینگ در کرمانشاه، مکان‌های اداری در کرمانشاه و سایر مکان‌های دیگر از این محصول بهره ببرید.

خرید کف کاذب,کف کاذب در کرمانشاه,مشخصات فنی کف کاذب آلومینیومی

خرید کف کاذب طرح لگراند در کرمانشاه:

کف کاذب طرح لگراند فرانسه که با نام کف کاذب گالوانیزه نیز شناخته می‌شود، یکی از تولیدات انحصاری در شرکت فنی و مهندسی کارنو می‌باشد.

این کف کاذب قیمت مناسب‌تری به نسبت کف کاذب‌های آلومینیومی و فولادی دارد و همچنین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

شرکت فنی و مهندسی کارنو که در زمان‌های گذشته، نمایندگی کف کاذب لگراند فرانسه را برعهده داشت، تصمیم می‌گیرد برای صرفه‌ی اقتصادی کشور، بکوشد و به تولید انحصاری این محصول بپردازد. در نهایت با سال‌ها تحقیق و مهندسی معکوس این کار عملی می‌شود. اکنون می‌توان گفت که این نمونه حتی از نمونه‌ی فرانسوی خود برتری است؛ چرا که شرکت کارنو موفق شد محدودیت ارتفاع در این نوع کف کاذب را با تولید انحصاری قطعه‌ی ارتفاع دهنده از بین ببرد.

یکی از بزرگترین مزایای کف کاذب گالوانیزه این است که شما می‌توانید پس از پیکربندی این محصول، در هر زمانی که بخواهید مجدد آن را در مکانی دیگر راه‌اندازی نمائید. به عبارت دیگر، این کف کاذب بارها و بارها از قابلیت نصب مجدد پس از پیکربندی برخوردار است.

اگر در کرمانشاه هستید و قصد نصب کف کاذب را برای مکانی استیجاری دارید، بهترین پیشنهاد ما به شما، خرید کف کاذب طرح لگراند می‌باشد.

همچنین این محصول در زمان نصب، نیازی به نصاب ندارد و شما به تنهایی می‌توانید به پیکربندی آن بپردازید.

موضوع جالب دیگر این است که این محصول در زمان نصب نیازی به زیرساخت ندارد؛ در نتیجه، شما برای راه‌اندازی آن مجبور نیستید تغییراتی را در کف اصلی (پیچ و رول پلاک پایه‌های کف کاذب به کف اصلی) به وجود آورید.

خرید کف کاذب آلومینیومی در کرمانشاه:

یکی دیگر از کف کاذب‌هایی که بسیار محبوب است و در مکان‌های صنعتی و اداری گوناگونی از آن استفاده می‌شود، کف کاذب آلومینیومی است.

این مطلب را از دست ندهید .
کف کاذب و انواع آن

تایل‌های این محصول به نسبت تایل‌های فولادی سبک‌تر است. یکی از مزیت‌های اصلی این محصول قابلیت تجدید پذیر بودن آن بدون از دست دادن خواص اولیه خود می‌باشد. این بدان معنا خواهد بود که شما هرگز از خرید تایل‌های آلومینیومی، ضرر نخواهید کرد و علاوه بر آن این محصول خطری برای محیط زیست به حساب نمی‌آید.

شما می‌توانید کف کاذب آلومینیومی را در دماهای مرطوب مورد استفاده قرار دهید؛ زیرا ساختار و متریال این محصول به گونه‌ای می‌باشد که در رطوبت‌های بالا از مقاومت بیشتری برخوردار است.

خرید کف کاذب فولادی در کرمانشاه:

یکی دیگر از کف کاذب‌هایی که شما می‌توانید در کرمانشاه آن را خریداری نمائید، کف کاذب فولادی است.

به یاد داشته باشید که کف کاذب فولادی هم به صورت توپر عرضه می‌گردد و هم به صورت توخالی، گاها افراد سودجود می‌توانند بین دولایه‌ی فولادی سیمان قرار نداده، ولی ادعا نمایند که این محصول از سیمان پر شده است.

بنابراین، خرید کف کاذب خود را از شرکت‌های معتبر انجام دهید تا از چنین فریب‌هایی مصون بمانید.

لازم به ذکر است که کف کاذب فولادی توپر، استاندارد می‌باشد و کف کاذب فولادی توخالی از مقاومت بسیار کمی برخوردار است و احتمال فرسایش آن بیشتر خواهد بود.

همچنین در زمان تردد بر روی کف کاذب فولادی تو خالی، سروصداهای زیادی ایجاد می‌شود و این عیب بزرگی است که افراد از آن گلایه می‌کنند.

 

مشخصات فنی کف کاذب طرح لگراند,مشخصات فنی کف کاذب فولادی,نصب کف کاذب

عوامل تاثیرگذار در خرید کف کاذب:

همانطور که خواندید و نوشته شد، انتخاب یک کف کاذب خوب به مواردی بستگی دارد. از جمله:

  • کف کاذب را برای چه مکانی می‌خواهید؟
  • متراژ مکان مورد نظر شما چه قدر است؟
  • دما و رطوبت محیط شما چقدر است؟
  • چه تجهیزاتی قرار است بر روی این محصول قرار داده شود؟
  • حجم تاسیسات زیر کف کاذب به چه میزان است؟
  • و غیره

تمامی این سوالات، عواملی هستند که تعریف می‌کنند چه نوع کف کاذبی برای شما مناسب‌تر خواهد بود. برای درک بهتر، توضیحات آورده شده‌ی زیر را بخوانید.

کف کاذب را برای چه مکانی می‌خواهید:

قطعا شما میدانید که برای چه مکانی قصد خرید این محصول را دارید؛ بنابراین، بهتر است به کارشناسان مربوطه نیز اطلاع دهید که مکان مورد نظر شما کجا است؟ به عنوان مثال اگر مکان شما یک اتاق سرور باشد، این بدان معنا خواهد بود که در درجه‌ی اول بحث امنیت بر زیبایی ارجحیت دارد! همچنین اطلاع دادن این مکان به کارشناسان، آن‌ها را از وجود تجهیزات الکتریکی و حساس آگاه خواهد کرد. در نهایت کارشناسان ما همان کف کاذبی را به شما پیشنهاد می‌دهند که بهترین گزینه برای اتاق سرور شما است.

متراژ مکان مورد نظر:

این مورد به شما کمک خواهد کرد که ضرر نکرده و به اندازه‌ی کافی تایل، پایه و سایر متعلقات کف کاذب را سفارش دهید.

دما و رطوبت محیط:

همانطور که در قبل‌تر نیز اشاره نمودیم، ساختار و متریال بعضی از کف‌های کاذب به گونه‌ای است که در دماها و رطوبت‌های بالاتر مقاومت بیشتری دارند. همانند: کف کاذب آلومینیومی. بنابراین، آگاهی از دما و رطوبت محیط در انتخاب کف کاذب نقش به‌سزایی دارد.

این مطلب را از دست ندهید .
عوامل موثر بر قیمت کف کاذب اتاق سرور

تجهیزاتی که قرار است بر روی این محصول قرار گیرد:

آگاهی از این موضوع و اطلاع دادن آن به کارشناسان باعث خواهد شد تا تایل‌ها و پایه‌هایی را به شما پیشنهاد دهند که در برابر تجهیزاتی که قرار است بر روی کف کاذب قرار بگیرند از مقاومت کافی برخوردار باشند.

حجم تاسیسات زیر کف کاذب:

حجم و اندازه‌ی تاسیسات زیر کف کاذب نیز، تعیین کننده‌ی ارتفاع پایه‌ها در کف کاذب خواهد بود.

در نتیجه، در زمان خرید این محصولات شما باید از کارشناسان شرکت فنی و مهندسی کارنو، مشاوره‌های رایگان را دریافت نمائید. اینگونه شما می‌توانید رضایت کافی‌ای را از خرید خود به دست آورید.

خرید کف کاذب,کف کاذب در کرمانشاه,مشخصات فنی کف کاذب آلومینیومی

مزایای خرید کف کاذب:

خرید و نصب کف کاذب از مزایای زیادی برخوردار است. با خرید و نصب این محصول می‌توان:

  • به محیط پیرامون نظم بخشید و از ماندن سیم‌ها و کابل‌ها بر روی کف اصلی جلوگیری نمود.
  • در زمان تردد از برخورد پای افراد با سیم‌ها، کابل‌ها و سایر تجهیزات جلوگیری نمود و ایمنی افراد را به هنگام تردد ارتقاء داد.
  • به سادگی به تجهیزات زیر کف کاذب دسترسی داشت.
  • به علت عدم برخورد تجهیزات با پای افراد و سایر موانع منجر به افزایش طول عمر تجهیزات، سیم‌ها و کابل‌ها شد.

و غیره.

کف کاذب ارزان در کرمانشاه:

در بین کف‌های کاذب، ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین آن‌ها، کف کاذب طرح لگراند می‌باشد.

کف کاذب طرح لگراند، یکی از ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین کف‌های کاذب می‌باشد. تایل این محصول نیازی به روکش HPL و PVC ندارد. از همین جهت این محصول در مقایسه با کف کاذب فولادی و آلومینیومی از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار می‌باشد.

کف کاذب طرح لگراند، برای نصب به هیچ‌گونه زیرساختی نیاز ندارد. شما می‌توانید این محصول را بدون کمک به نصاب، پیکربندی نمائید.

این محصول از قابلیت پیکربندی مجدد پس از نصب نیز برخوردار است. پیشنهاد می‌شود که این نوع از کف کاذب را در مکان‌هایی که در آن احتمال جابه‌جایی وجود دارد، به کار ببرید.

نصب کف کاذب در کرمانشاه:

کف کاذب آلومینیومی و کف کاذب فولادی برای پیکربندی به نصاب نیازمند خواهند بود. به یاد داشته باشید که برای راه‌اندازی کف کاذب آلومینیومی و فولادی باید گروهی از نصابان حرفه‌ای و کارآمد را انتخاب نمائید. در غیر اینصورت کف کاذب شما به خوبی پیکربندی نمی‌شود.

گروه فنی و مهندسی کارنو، علاوه بر تولید کف کاذب به اجرای کف کاذب نیز می‌پردازد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

سخن آخر:

اگر در کرمانشاه هستید و قصد خرید و نصب کف کاذب را دارید، همین الان با شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید و پس از دریافت اطلاعات لازم، در صورت نیاز به خرید خود اقدام نمائید.

اُمید است که این مقاله، مورد رضایت شما خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد.

منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید و ما را از نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود آگاه سازید.

10 نظر

  • میلاد

    وقت خوش قیمت نصب کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl چقدره؟ قیمت خود محصول هم محبت کنید بگید.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام لطفا برای اطلاع از قیمت کف کاذب و نصب کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl‌ تماس بگیرید. سپاس.

    • احمد خراسانی‌راد

      کف کاذب برای اتاق سرور قبلا خریداری کردم از یک شرکت دیگه رضایت نداشتم. الان امکان مجدد نصب کف کاذب هست؟

      • واحد تحقیق و توسعه کارنو

        سلام لطفا تماس بگیرید.

  • سامان اشراقی

    سلام من کرمانشاه هستم، قیمت کف کاذب طرح لگراند رو میفرمائید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام لطفا برای اطلاع از قیمت کف کاذب گالوانیزه تماس بگیرید. ممنونم.

  • کیانوش عاشوری

    مرسی از مقاله‌ی خوبتون. ببخشید برای زیرساخت کف کاذب فولادی با روش قوطی کشی میشه مقاله‌ای رو بذارید برامون؟ ممنونم.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله حتما.

  • سعید یداللهی

    بین روکش hpl و pvc کدوم بهتره؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بستگی به نیاز شما داره. روکش hpl و روکش pvc هر دو دارای مزایای زیادی هستند.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *