قیمت کف کاذب

عوامل موثر بر قیمت کف کاذب

قیمت کف کاذب به عوامل متنوعی بستگی دارد و این مقاله به توضیح و بررسی این عوامل پرداخته است. امروزه یکی از فاکتورهای اساسی برای خرید مشتریان، آگاهی مشتریان از نیاز خود و ویژگی های منحصر به آن محصول می باشد. پس در قدم اول بهتر است برای خرید کف کاذب مقاله ی پیش رو را بخوانید. اکنون در ادامه با واحد تحقیق و توسعه کارنو همراه باشید.

کاذب به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که می دانید کف کاذب انواع گوناگونی دارد و افراد با توجه به نیاز خود باید کف کاذب مربوطه را سفارش دهند. در این قسمت از مقاله ما عواملی را نام برده ایم که بر قیمت کف کاذب تاثیرگذار خواهند بود. این عوامل به شرح زیر می باشند:

  • جنس و متریال کف کاذب
  • متراژ مکان مورد نظر
  • ارتفاع کف کاذب
  • تجهیزات و زیرساخت کف کاذب
  • روکش کف کاذب

تمامی موارد ذکر شده در قیمت کف کاذب تاثیرگذار خواهد بود. اکنون به توضیح هر یک از این عوامل خواهیم پرداخت.

خرید کف کاذب,روکش کف کاذب,قطعه ی ارتفاع دهنده

جنس و متریال کف کاذب:

جنس و متریال کف کاذب، یکی از عواملی می باشد که بر قیمت کف کاذب تاثیرگذار خواهد بود؛ در نتیجه مشتریان باید این آگاهی را به دست آورند که هر یک از کف کاذب ها با توجه به متریال و ساختار خود دارای چه ویژگی هایی هستند؟ و آیا آن ویژگی ها در راستای رفع نیازشان می باشد یا خیر؟ بهتر است برای خرید کف کاذب، اجرا و نصب آن در ابتدا از مشاوران و پشتیبانان شرکت مربوطه اطلاعاتی را کسب نمائید تا با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کرده و از نظر اقتصادی نیز متضرر نشوید؛ به عنوان مثال اگر کف کاذب را برای مکانی همانند اتاق سرور می خواهید؛ باید از کفی استفاده کنید که متریال به کار رفته در آن مناسب فضای اتاق سرور باشد و همانطور که اشاره شد، اخذ چنین تصمیمی که بهترین گزینه ی پیش رو برای خرید این محصول چه می باشد، دریافت اطلاعات در مورد کف کاذب توسط کارشناسان و یا روش های دیگری همانند: مطالعه ی مقالات خواهد بود.

متراژ مکان مورد نظر:

متراژ و اندازه ی مکان مورد نظر شما نیز از عواملی است که به طور مستقیم در قیمت کف کاذب تاثیرگذار خواهد بود. در هنگام نصب کف کاذب، نصاب محیط را اندازه گیری می نماید و مشخص خواهد شد که فضای مورد نظر به چه تعداد تایل و تجهیزات نیاز خواهد داشت.

این مطلب را از دست ندهید .
اهمیت انتخاب ارتفاع کف کاذب دیتاسنتر قبل از نصب

ارتفاع کف کاذب:

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت کف کاذب تاثیر خواهد گذاشت؛ حجم تاسیساتی می باشد که قرار است در زیر کف کاذب جاسازی شود. همانطور که مشهود است، هر چه تاسیسات زیر کف حجیم تر باشند، از آن طرف مجبور به استفاده ی قطعه ی ارتفاع دهنده در زمان اجرا و نصب کف کاذب خواهیم بود؛ در نتیجه با توجه به تعداد قطعات ارتفاع دهنده ای که کار می شود، قیمت کف کاذب نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین به خاطر داشته باشید که ارتفاع کف کاذب از عوامل مهم در قیمت می باشد.

تجهیزات و زیرساخت کف کاذب:

با توجه به این موضوع که کف کاذب ها از انواع گوناگونی برخوردار می باشند، پس به طور طبیعی تجهیزات و متعلقات کف کاذب ها نیز با یکدیگر فرق خواهند داشت. به طور مثال کف کاذب فولادی دارای قطعه ای به نام استرینگر است در صورتی که کف کاذب گالوانیزه از این قطعه برخوردار نمی باشد؛ زیرا تایل کف کاذب گالوانیزه داخل پایه های خود که از جنسPVC هستند فیکس خواهد شد؛ دقیقا همانند قطعات پازل که در جای خود قرار می گیرند. اما در کف کاذب فولادی یا آلومینیوم برای نگهداری تایل ها به استرینگرهایی نیاز خواهد بود که روی پایه ها قرار می گیرند.

علاوه بر اینکه هر کف کاذبی دارای تجهیزات منحصر به خود می باشد، از طرفی دیگر زیرساخت هر یک از کف کاذب ها با دیگری متفاوت خواهد بود. باز هم در این جا مثالی را برای درک بهتر آورده ایم.

متصور شوید که برای مکانی نیازمند به اجرا و نصب کف کاذب هستید، اکنون می توانید از تایل های ۶۰×۶۰ استفاده نمائید و برای نصب آن به زیرساخت نیاز خواهید داشت؛ بدان معنا که پایه های یک کف کاذب فولای یا آلومینیومی باید به کف سازه ی اصلی پیچ و رول بولت شوند؛ برای انجام چنین کاری کف اصلی دچار تغییراتی می شود تا پایه را در دل خود نگهدارد. این موضوع فقط اشاره ای به قسمت کوچکی از مراحل نصب می باشد، اما همین امر به خودی خود نیازمند به صرف وقت و هزینه های بیشتری خواهد بود.

اکنون اگر کف کاذب گالوانیزه را انتخاب نمایید، این کف دیگر نیازی به زیرساخت نخواهد داشت و شما می توانید در مدت زمان کوتاه تری نصب و اجرای آن را به پایان برسانید. در واقع می توان گفت سرعت در زمان نصب کف کاذب و زیرساخت آن بیشتر در قیمت نصب کف کاذب تاثیر می گذارد و تجهیزات نیز در قیمت خود کف کاذب تاثیرگذار خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با نصب کف کاذب اتاق سرور

قیمت کف کاذب,قیمت نصب کف کاذب,نصب کف کاذب

روکش کف کاذب:

یکی دیگر از عواملی که در قیمت کف کاذب نقش دارد، روکش کف کاذب می باشد. روکش های کف کاذب شرکت فنی و مهندسی کارنو از جنس PVC  یا HPL می باشند. روکش HPL از نظر قیمتی از PVC بیشتر است؛ زیرا HPL از ویژگی ضدخش بودن برخوردار می باشد. کف کاذب فولادی و کف کاذب گالوانیزه همیشه همراه با روکش عرضه می شوند. وجود روکش در محافظت از تایل کف کاذب موثر خواهد بود و به افزایش طول عمر کف کاذب کمک می نماید.

اما کف کاذب گالوانیزه به هیچ گونه روکشی نیاز ندارد؛ بنابراین روکش کف کاذب در بالا و پایین شدن قیمت کف کاذب تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

کلام آخر

هدف ما در این مقاله، شناسایی عواملی بود که در قیمت کف کاذب نقش دارد. یکی از اساسی ترین مواردی که با رعایت آن می توانید از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید و در انتخاب کف کاذب خود دچار هیچ گونه مشکلی نشوید، این است که در ابتدا انواع کف کاذب ها را شناسایی کرده و نیاز خود را نیز در نظر داشته باشید.

در پایان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی شرکت فنی و مهندسی کارنو می توانید وارد سایت floorcell.com شده و به قسمت معرفی محصولات رفته و در مورد کف کاذب گالولنیزه، کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیوم به مطالعه و بررسی بپردازید. همچنین شما می توانید، با کارشناسان گروه فنی و مهندسی کارنو تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمائید. در این صورت برای خرید کف کاذب و اجرای کف کاذب بهترین انتخاب را خواهید داشت و می توانید از قیمت کف کاذب ها اطلاعاتی را به دست آورید.

منتظر مقالات آینده ما باشید. هدف واحد تحقیق و توسعه ی کارنو از تولید محتویات رفع نیاز مشتریان، پاسخ دادن به سوالات آن ها و گستره شدن اطلاعات می باشد، پس ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده ی خود آگاه سازید تا بتوانیم با توجه به شناخت نیازهای شما عزیزان محتویات بهتری را در اختیارتان قرا دهیم.

9 نظر

  • milad abdolahi

    سلام قیمت کف کاذب دقیقا به همین عواملی که داخل مقاله اشاره شد مربوط هست. ممنونم از مقاله ی مفیدتون.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله خواهش می کنم.

  • تکتم+رمضان+نژاد

    وقت خوش قیمت روکش HPL از روکش PVC بیشتر هست؟

  • mohammad

    سلام من قصد خرید کف کاذب رو دارم و الان که این مقاله رو خوندم خیلی به من کمک شد مرسی از زحمات شما.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام ممنونم خواهش می‌کنم.

  • ارسلان محمد خانی

    درود من شنیدم کف کاذب کارنو گارانتی ۲۵ ساله داره، صحت داره؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام البته بله.

  • سها علیاری

    سلام کف کاذب صنعتی به چجور کف کاذب هایی گفته میشه؟؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام همین کف کاذب فولادی و آلومینیومی که در صنعت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *