کف کاذب روکش pvc

کف کاذب روکش pvc چه ویژگی هایی دارد؟

زمان آن رسیده که برای محل کار خود کف کاذب اجرا کنید. اما نمی دانید از چه کف کاذبی استفاده کنید. کف های کاذب انواع مختلفی دارند مثل کف کاذب آلومینیومی، کف کاذب فولادی، کف کاذب گالوانیزه و … و همینطور هر یک از کف کاذب نیز روکش های متفاوتی دارند: مثل کف کاذب روکش pvc ، کف کاذب روکش hpl، کف کاذب روکش pvc آنتی استاتیک و ….

با این همه تنوع شما نمی دانید که کدام کف کاذب برای پروژه شما مناسب است. در واقع چطور میتوان کف کاذب مناسب برای پروژه را انتخاب کرد؟

شما ابتدا باید تمام آنچه که از کف کاذب انتظار دارید و آنچه که در اتاق مد نظر شما مهم هست را یادداشت کنید و سپس ویژگی های کف های کاذب مختلف را مطالعه کنید و با دقت، آنچه را که با نیاز شما هماهنگ تر است انتخاب کنید.

چند مورد از موارد ضروری در هنگام انتخاب را برای شما عنوان میکنیم تا بدانید چه ویژگی هایی را هنگام  انتخاب کف کاذب باید در نظر داشته باشید:

شما باید کف کاذب انتخاب کنید که نصب و نگهداری آن آسان باشد. از مواد مقاوم و با کیفیت ساخته شده باشد که باعث ایجاد سر و صدای کم می شود و …

در این مقاله قصد داریم ویژگی های کف کاذب با روکش pvc را بیان کنیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

pvc چیست,فیمت کف کاذب روکش pvc,قیمت کف کاذب

به طور کلی باید بدانیم که pvc چیست؟

پلی وینیل کراید که با نام اختصاری  pvc شناخته شده است بسیار در جهان پر طرفدار است. دمای نرم شدگی برای این ماده تقریبا ۸۰ درجه سانتی گراد است پس در برابر دما مقاومت خوبی دارد.

این مطلب را از دست ندهید .
روکش pvc چیست و چه کاربردی دارد

روکش pvc همچنین در برابر شعله نیز مقاوم است در نتیجه برای مکان های حساس که نیاز به امنیت بالایی دارند، مناسب است.

کف کاذب روکش pvc بسیار مقاوم در برابر رطوبت است که مانع از زنگ زدگی و خوردگی کف کاذب می شود.

کف کاذب روکش  pvc می تواند روی کف کاذب فولادی باشد و یا آلومینیومی.

کف کاذب فولادی با روکش pvc

این نوع کف کاذب به دلیل وزنی که دارد، هنگام نصب و راه رفتن روی آن احساس ثبات بیشتری نسبت به دیگر کف های کاذب دارید.

ابعاد کف کاذب فولادی روکش pvc معمولا ۶۰ در ۶۰ است.

روکش pvc بسیار سریع در صنعت رشد کرده است. چرا که از نوع پلاستیک جات هست و قیمت مناسبی دارد و درکنار قیمت مناسب ویژگی های خوبی نیز دارد.

از ویژگی های مهم این نوع روکش میتوان به خاصیت آنتی استاتیک بودن آن اشاره کرد و همچنین عایق بودن در برابر دما و رطوبت. عمر این روکش ها بالا است و چندین سال می توان از آن ها استفاده کرد. با توجه به ویژگی هایی که گفته شد می توان نتیجه گرفت که کف کاذب روکش pvc برای استفاده در اتاق سرور ها، آزمایشگاه ها، کارخانه ها، سالن های مواد شیمیایی، دیتاسنتر ها و مراکز حساس مناسب است.

شما می توانید برای مشاهده قیمت های کف کاذب روکش pvc به سایت floorcell.com مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *