کف کاذب نمایشگاهی

با کف کاذب نمایشگاهی کارنو، غرفه خود را متحول کنید!

یکی از عناصر مهم غرفه های نمایشگاهی که معمولا به آن توجه چندانی نمیشود کف آن می باشد. استفاده از کف کاذب نمایشگاهی علاوه بر اختلاف سطحی که به وجود می آورد و با ایجاد فضای خالی پنهان می تواند عناصر پشت صحنه غرفه ها را پنهان نماید. این فضای خالی میتواند محلی برای پوشش دادن نابه سامانی های حاصل از تجهیزات و کابل ها باشد. طرح، متریال و رنگ ها مبنای ظاهری کف‌های کاذب نمایشگاهی می باشند و این انتخاب بستگی به نوع دیزاین غرفه نمایشگاهی شما و قابلیت های مورد نظر شما دارد.

مزایای کف کاذب نمایشگاهی

– می توانید درطراحی فضای نمایشگاهی خود با کف ها در ارتفاع های مختلف بازی کنید و به این ترتیب یک جلوه بصری زیبا، صیقلی و مجلل ایجاد می کنید، معمولا در بیشتر سالن های نمایشگاهی از بتن ناهموار و یا دارای درز و لبه های نازیبا استفاده می شود در حالیکه استفاده از کف کاذب در طراحی غرفه نمایشگاهی به شما سطوحی یکنواخت و پایدار با جلوه بصری زیباتر و مطمئن ارائه می دهد.

– دور گیری زیبا و کارا لبه های کف با حاشیه های آلومینیومی.

– مخفی کردن کابل ها و تجهیزات تاسیساتی: استفاده از کف کاذب نمایشگاهی به شما این امکان را می‌دهد کلیه کابل ها و پریزها را مدیریت کنید و علاوه بر پنهان کردن نابه سامانی های آن این شرایط را فراهم میکند تا اجسامی که نیاز به برق دارند به طور مرتب و بدون سیم قابل مشاهده در هر قسمت از فضا که شما میخواهید باشند.

– کف کاذب در چسباندن اجسام سنگین به کف غرفه نمایشگاهی کمک میکند و مانع از سقوط آنها می‌شود .

نکات حائز اهمیت برای استفاده از کف کاذب نمایشگاهی

در حالیکه استفاده از کف کاذب در نمایشگاه مزایای بسیاری دارد اما در عین حال برخی موارد منفی هم دارد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می‌شود:

– دسترسی معلولان: چنانچه ارتفاع کف کاذب شما بیش از ۵۰ میلی متر باشد، باید رمپی جهت دسترسی معلولان با عرض حداقل ۱ متر در نظر بگیرید، این فضا باید در محدوده داخلی غرفه شما طراحی شود.

– موانع روانی: علاوه بر مانع فیزیکی برای معلولان، کفهای کاذب می توانند موانع روانی نیز داشته باشند، اندک اختلاف سطحی در فضا در ظاهر بی اهمیت به نظر میرسد اما برای بازدید کنندگان امکان دارد میان ورود و یا عدم ورورد تفاوت ایجاد کند. با این حال به طور قطعی نمیتوان گفت که وجود کفهای کاذب در نمایشگاه ممکن است تاثیرات منفی جدی بر درک بازدید کنندگان از شرکت شما داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
اگر در مورد مشکلات کف کاذب دیتاسنتر نیاز به کمک دارید، همراه شما هستیم

– محدودیت های وزنی: معمولا تمام کف های کاذب نمایشگاهی دارای محدودیت وزنی هستند که در بسیاری از کسب و کارها مانند ماشین آلات بسیار بزرگ همچون لیفتراک که محصولات دارای وزن بالایی هستند ممکن است نمایش آنها برروی کف کاذب اگر غیر ممکن نباشد اما کمی دشوار باشد.

کف کاذب طرح لگراند کارنو، کف کاذبی مطمئن

استفاده از کف کاذب نمایشگاهی در غرفه های شما دارای مزایا و معایب خاص خودش است و گاهی لازم هست چند نکته کلیدی در مورد استفاده از آن مورد توجه قرار بگیرد:

۱- تحلیل نیازها و محدودیت ها: قبل از اقدام به استفاده از کف کاذب در فضای نمایشگاهی خود لازم است نیازها و محدودیت های فضای مورد استفاده از جمله : زیبایی ظاهری، استقامت و … را به دقت بررسی کنید.

۲- ارزیابی مزایا و معایب: مزایا و معایب انواع کف کاذبهای نمایشگاهی را با یکدیگر بررسی کنید.

۳- توجه به نیازهای خاص: با توجه به نوع نمایشگاه، انتظارات بازدید کنندگان را مورد نظر داشته باشید زیرا ممکن است نیاز خاصی داشته باشند، از خود بپرسید آیا کف کاذب این نیاز را برآورده میکند؟

۴- بودجه: هزینه استفاده از کف کاذب نکته حائز اهمیتی است که باید درابتدای امر به آن توجه شود، آیا استفاده از کف کاذب در نمایشگاه میتواند هزینه ای را که بازگشت پذیری نداشته باشد را توجیه کند؟

و در نهایت با توجه به این نکته که استفاده از کف کاذب در نمایشگاه ها شامل چه مزایا و معایبی است و آیا قابلیت توجیه دارد میتوانید نیازها را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید تا تصمیم گیری بهینه تری در این زمینه داشته باشید، از این رو شرکت فنی و مهندسی کارنو تولید کننده، مشاور و مجری انواع کف کاذب آلومینیومی، گالوانیزه وفولادی، در زمینه پوشش کف فضای نمایشگاهی شما کف کاذب نمایشگاهی گالوانیزه و یا همان طرح لگراند را توصیه مینماید در زیر به برخی مزایای استفاده از کف کاذب طرح لگراند جهت فضای نمایشگاهی پرداخته می‌شود:

این مطلب را از دست ندهید .
انواع روش های نصب کف کاذب و مصالح به کار رفته در آن

طراحی و تولید کف کاذب طرح لگراند شرکت کارنو مطابق با کف کاذب سولوفلکس لگراند فرانسه انجام شده است و تنها کف کاذبی است که دارای استانداردهای بسیار نزدیک به لگراند فرانسه را دارا است، این کف کاذب دارای برگه تست و آزمایش تحمل فشار است مشخصات کلی آن به شرح زیر است:

– ابعاد تایل ۲۲٫۵*۲۲٫۵ سانتی متر و جنس آن از گالوانیزه با ورق ۲ میلی متری است.

– ساختار اصلی کف کاذب طرح لگراند از سه قطعه: تایل، پایه (ساپورت) و پلنیوم تشکیل می‌شود.

– جنس تایل و پلنیوم از فولاد گالوانیزه و جنس پایه ها از P.P گرید A تشکیل شده است.

از مزیت های کف کاذب طرح لگراند جهت استفاده در نمایشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– قابلیت اجرا و نصب آسان

– قابلیت اجرا و نصب در ارتفاع ۲۳، ۳۴ و ۱۲ سانتی متری

– بدون نیاز به روکش و تعویض روکش

– قابلیت جذب الکتریسیته ساکن و انتقال آن به چاه ارت محیط

– گارانتی ۲۵ ساله توسط شرکت فنی و مهندسی کارنو

– بی نیاز از رگلاژ و فارغ از مشکل لق شدن در آینده

– عدم ایجاد سرو صدا در آینده

– مناسب در فضاهایی که امکان نقل مکان دارند با قابلیت جابه جایی شریع و آسان

– جابه جایی تایل ها بدون دردسر و بدون نیاز به ابزار کمکی مکنده و تایل کش

– قابلیت تحمل وزنی معادل ۳۰۰۰ کیلوگرم در هر مترمربع و تحمل وزن بار اضافه تا ۱۹ کیلوگرم در هر مترمربع

– عدم نیاز به پیچ و رولپلاک، سوراخکاری، جوشکاری و هزینه نبشی و عدم آسیب به سازه اصلی

قبل از اقدام به اجرا و پرداخت هزینه های کف کاذب نسبت به بررسی فضا و سازگاری کف کاذب مورد نیاز با محیط از مشاوران گروه فنی و مهندسی کارنو راهنمایی بگیرید تا با انتخاب محصول متناسب با نیاز خود در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی حاصل شود.

 

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *