فروش کف کاذب

آشنایی با فروش کف کاذب

فروش کف کاذب امروزه توسط شرکت های بسیاری صورت می گیرد. شما باید برای خرید کف کاذب نکاتی را دانسته و طبق آن بهترین کف کاذب را انتخاب نمائید.

شرکت فنی و مهندسی کارنو نیز یکی از شرکت هایی می باشد که نه تنها در فروش کف کاذب بلکه در تولید کف کاذب طی سالیان ممتدی به فعالیت می پردازد.

اکنون در شروع مقاله ی پیش رو واحد تحقیق و توسعه کارنو سعی کرده است توضیح مختصری در مورد کف کاذب را ارائه داده و بعد از آن هدف از فروش کف کاذب و کاربرد آن را برایتان توضیح دهد؛ سپس تولیدات شرکت فنی و مهندسی کارنو به شما معرفی خواهد شد و در انتها نیز وظایف پشتیبانانی که در حوزه ی کف کاذب به فعالیت می پردازند و شرح اطلاعاتی که از جانب مشتری باید به کارشناسان داده شود تا مشتریان بتوانند با توجه به نوع کاربری خود بهترین گزینه را انتخاب نمایند آورده شده است.

اکنون در ادامه با ما همراه باشید و سوالات خود را در قسمت نظرات برای ما مطرح نمائید.

کف کاذب چیست؟

مقاله های زیادی در مورد توضیح کف کاذب تا اکنون ارائه شده است. به زبان ساده کف کاذب به کف دومی گفته می شود که از سطح کف اصلی با ارتفاع مشخصی بالا آمده و با کمک تجهیزاتی همچون: پایه، استرینگر و تایل در همان ارتفاع مشخص شده ایجاد می شود. کف کاذب به این علت به وجود می آید که از فضای خالی زیر این کف برای قرار دادن تجهیزات مربوطه استفاده گردد.

هدف از فروش کف کاذب و کاربرد آن

فروش کف کاذب همانطور که گفته شد توسط شرکت های زیادی انجام می شود.

اما هدف از فروش کف کاذب چیست؟ و این کف کاذب چه کاربردی دارد؟

یکی از مشخصه های بارز این کف که در خیلی از موارد به عنوان مزیت از این مشخصه ها یاد می شود، این است که باعث سهولت دسترسی افراد به تجهیزات خواهد شد. البته این تنها مشخصه ی کف کاذب ها نخواهد بود.

اکنون هدف از فروش این کف و کاربرد آن را در زیر نام خواهیم برد:

  • دسترسی راحت به تجهیزات زیر کف همانند: سینی کابل ها، سیم و کابل ها، لوله کشی ها و غیره.
  • زیبا سازی محیط به علت پوشاندن آشفتگی ها
  • افزایش ایمنی محیط و جلوگیری از آسیب افراد به هنگام تردد
  • افزایش عمر تجهیزات زیر کف همچون کابل و سیم ها به علت محفوظ ماندن در زیر کف کاذب
این مطلب را از دست ندهید .
معرفی انواع کفپوش و مزایا و معایب هر یک از کفپوش ها

تولید کف کاذب,تولید و فروش کف کاذب,خرید کف کاذب

تولیدات شرکت فنی و مهندسی کارنو

شرکت فنی و مهندسی کارنو همانطور که در ابتدا گفته شد به تولید و فروش کف کاذب می پردازد.

تولیدات این شرکت به شرح زیر می باشد:

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با محصولات کف کاذب کارنو روی نام هریک از این محصولات کلیک کرده و وارد مقاله ی مرتبط با آن شوید تا اطلاعات کامل و جامع کف کاذب ها در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

هر یک از این کف کاذب ها کاربری خاص خود را دارند و مشتریان می توانند با کسب اطلاعات بیشتر در این باره در هنگام خرید کف کاذب بهترین تصمیم را اخذ نمایند.

فروش کف کاذب,کف کاذب چیست,تولید کف کاذب

وظیفه ی پشتیبانان کارنو در زمان فروش کف کاذب

تمامی شرکت ها باید از خدمات پشتیبانی و مشاوره ی رایگان برخوردار باشند. از همین جهت شرکت کارنو نیز می تواند پاسخ مشتریان خود را در قالب مشاوره ارائه داده و با توجه به نیاز کاربر، بهترین گزینه ی موجود را برای خرید محصول ارائه دهد.

در زمان خرید کف کاذب کارشناسان باید چه اطلاعاتی را دریافت نمایند؟

همانطور که اشاره ای شد کف کاذب ها هریک دارای مشخصه و ویژگی های منحصر به خود می باشند؛ بنابراین باید در زمان خرید این محصول ابتدا اطلاعاتی را به کارشناسان انتقال دهید تا با توجه به رفع نیاز شما بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمائید.

این اطلاعات به شرح زیر می باشد:

کف کاذب را برای چه مکانی می خواهید اجرا و نصب نمائید؟

دادن اطلاعات در مورد مکان مورد نظر برای اجرای کف کاذب بسیار مهم می باشد، به عنوان مثال آیا مکان مورد نظر شما استیجاری است یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر کف کاذب را برای مکانی استیجاری می خواهید بهترین گزینه برای شما کف کاذب گالوانیزه خواهد بود؛ چرا که برای نصب و اجرای این کف کاذب نیازی به زیر ساخت نداشته و کف اصلی سازه دچار آسیب دیدگی نخواهد شد، همچنین در صورت جا به جایی مکان، شما می توانید در کمترین زمان به پیکربندی مجدد این کف کاذب بپردازید.

هدف از کف کاذب با توجه به مکان انتخابی چه می تواند باشد؟

هدف از اجرای کف کاذب نیز باید مشخص گردد؛ به عنوان مثال مکان هایی همچون رستوران ها و کافی شاپ ها در اغلب اوقات کف کاذب را جهت زیبا سازی و دکوراسیون داخلی به کار می برند.

این مطلب را از دست ندهید .
اجرای سقف کاذب در ساختمان و نکات مهم آن

تولید کف کاذب,تولید و فروش کف کاذب,خرید کف کاذب

وزن باری که قرار است بر روی کف کاذب تحمیل شود تا چه میزان است؟

برای درک بهتر همانطور که می دانید هر کف کاذبی میزان تحمل وزن نقطه ای مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال اگر قرار باشد که از کف کاذب در مکانی همچون دیتاسنتر استفاده گردد، بهتر است از کف کاذب فولادی یا گالوانیزه استفاده شود.

حجم تاسیساتی که قرار است در زیر کف کاذب قرار گیرد:

این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود؛ زیرا اگر حجم تاسیسات زیر کف بسیار زیاد باشد شما دیگر نمی توانید گزینه ای به نام کف کاذب گالوانیزه را انتخاب نمائید. زیرا کف کاذب گالوانیزه همچون کف کاذب های دیگر از نظر ارتفاع دارای حداقل و حداکثرهایی می باشند که اگر آن را رعایت ننمائید به عبارتی خلاف استاندارهای مربوطه عمل کرده اید.

توجه به میزان دما و رطوبت محیط:

یکی دیگر از مواردی که افراد بی شماری از آن اطلاع ندارند این است که میزان دما و رطوبت نیز در انتخاب کف کاذب حائز اهمیت بوده و می تواند بر عمر و دوام کف کاذب ها تاثیر بگذارد. به عنوان مثال: متریال و ساختار هر کف کاذب با کف کاذب دیگر متفاوت بوده و از همین جهت اگر محیطی که قرار است در آن کف کاذبی اجرا شود از رطوبت زیادی برخوردار باشد بهترین گزینه برای آن محیط کف کاذب آلومینیوم خواهد بود، چرا که این کف در محیط های مرطوب استهلاک کمتری خواهد داشت.

تولید کف کاذب,تولید و فروش کف کاذب,خرید کف کاذب

تمامی موارد آورده شده نکاتی است که شما باید این اطلاعات را به کارشناسان و پشتیبانانی که در حال فعالیت در زمینه ی فروش کف کاذب ها می باشند انتقال داده تا فروشندگان و تولید کنندگان با آگاهی کامل از نیاز شما بتوانند بهترین گزینه ی انتخابی را به شما پیشنهاد دهند.

شرکت فنی و مهندسی کارنو سعی کرده است در ابتدا بر نیازهای مشتریان واقف آمده و بعد بهترین و با صرفه ترین گزینه را به کاربران ارائه دهد.

امید است که پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را از ما دریغ نکرده و برای دریافت مشاوره، خرید و اجرای کف کاذب با پشتیبانان شرکت فنی و مهندسی کارنو در ارتباط باشید.

در مقالات آینده اطلاعات بیشتری را در مورد فروش کف کاذب در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

9 نظر

  • milad abdolahi

    فروش کف کاذب مقاله ی خوبی بود. به همه توصیه می کنم قبل از خریداری یک محصول در ابتدا با اون محصول به خوبی آشنایی پیدا کنید که بعدش به مشکلی نخورید.

  • مهران محمدی

    سلام وقت خوش در مورد پلنیوم کف کاذب گالوانیزه می تونید توضیح بدید؟ متشکرم

  • تابران

    سلام اگزیت تایل چیه؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بزنید روی اگزیت تایل تا دقیقا متوجه بشید دوست عزیز. ممنونم

  • کیانوش عاشوری

    معایب کف کاذب آلومینیومی رو میشه بگید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام مزایای کف کاذب آلومینیومی خیلی بیشتر از معایبش هست. با این وجود معایب این محصول:

      استعلاک زودتر و طول عمر کمتر نسبت به کف کاذب گالوانیزه و نیاز به زیرساخت جهت نصب و پیاده سازی کف کاذب هستش.

  • تکتم+رمضان+نژاد

    وقتتون بخیر باشه مرسی از مقاله های خوبتون، ببخشید در مورد فواید کف کاذب در مرکز داده هم مقاله ای دارید؟

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *