پانل‌ های کف کاذب

استفاده از پانل‌ های کف کاذب راحتی را به ارمغان می‌آورد

علاقه به استفاده از کف‌های کاذب ‌در سال‌های اخیر به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. کف کاذب، کفپوشی‌ست که بیشتر در فضاهای تجاری مانند ادارات استفاده می‌شود. برای نگهداری تعداد زیادی کابل، تهویه مطبوع و لوله‌های تامین آب در زیرش از آن استفاده می‌شود. کف‌های کاذب روی میله‌ای به عنوان زیر بنا و به نام پایه قرار می‌گیرد. پانل‌ های کف کاذب به طور کلی در اندازه ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر است. کف کاذب کاربرد گسترده و مزایای بسیار زیادی برای فضاهای تجاری دارد. برخی از دلایل استفاده از آن به شرح زیر است:

سهولت تعمیر و نگهداری

کابل‌ها و خطوط لوله زیر کف به خوبی سازماندهی می‌شوند. از آنجایی که کابل‌ها به گروه پیچیده‌ای از سرورها متصل هستند، تعمیر و نگهداری به موقع و موارد اضطراری می‌تواند به خوبی انجام شود. در این روش امکان دسترسی آسان برای تیم تعمیر و نگهداری بدون نیاز به تلاش برای تعیین محل کابل‌های مناسب فراهم می‌شود.

 

سیم‌ها خارج از دید باقی می مانند

سیستم‌ها در زیر کف های کاذب قرار گرفته و به راحتی می‌توان سیم‌هایی را که در اطراف دفتر کار، سردر گم بودند را پنهان کرد. کف کاذب فضایی را در دفتر ایجاد می‌کند و همچنین آن را تمیز و مرتب نگه می‌دارد. کف‌های کاذب ظاهر زیبایی به محل کار می‌بخشد.

 

کفپوش کاذب به راحتی قابل تعویض است

کف‌سازی کاذب به صورت کاشی کف انجام می‌شود. اینها کاشی‌های به هم پیوسته و قابل نصب هستند. در صورت هر گونه آسیب، تنها همان کاشی صدمه دیده به جای تعویض کل کف به راحتی قابل تعویض است. برای استفاده کنندگان و کارکنان تعمیر و نگهداری راحت است.

تجهیزات را خنک نگه می‌دارد

فضای زیر زمین را می‌توان از طریق تهویه مطبوع خنک کرد، در این صورت هزینه‌های انرژی دراز مدت به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد؛ زیرا هوا در فضا به طور موثرتری حرکت می‌کند و فضا را سریع‌تر خنک نگه می‌دارد.

 

طرح‌های متنوع

انواع مختلفی از طرح‌های کف کاذب در بازار موجود است. شما همچنین می‌توانید هر طرح سفارشی که دوست دارید ایجاد کنید. وقتی صحبت از کفپوش کاذب می‌شود، طرح، بافت و متریال مختلفی وجود دارد.

همانطور که ذکر شد؛ تقاضا برای کف کاذب مطمئناً افزایش یافته است و در بیشتر موارد، شواهد نصب آنها در پروژه‌های مقیاس کوچک تا متوسط ​​بوده‌ایم.

 

کف کاذب کارنو

از کجا می‌توانید متناسب با بودجه خود سیستم کف کاذب سفارش دهید؟

کف کاذب به عنوان یک نوع سرمایه گذاریِ «یکبار برای همیشه» تلقی می‌شود. بنابراین، بهترین کار این است که با شرکتی که دارای گواهینامه معتبر، قابل اعتماد، با تجربه و قادر به انجام نصب بی‌عیب و نقص کار است، ارتباط برقرار کنید.

گروه فنی و مهندسی کارنو در زمینه تولید و اجرای کف کاذب از تجربه‌های علمی و فنی زیادی برخوردار است و محصولات خود (کف کاذب طرح لگراند، کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی) را به دلیل کیفیت بالا و اطمینان از متریال تولیدی خود و همچنین آزمایشات معتبر و اثبات شده، تضمین می‌کند و در زمینه خدمات پس از فروش نیز کلیه تمهیدات لازم را به عمل آورده است. این شرکت تا کنون با بهره‌مندی از تجربه و توان فنی و دانش تئوریک خود موفق به کسب سوابق کاری درخشان و ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف در صنعت برق و آی تی دست یافته است.

این مطلب را از دست ندهید .
سیستم کف کاذب در دفاتر چیست؟ با مزایای استفاده از آن در دفتر آشنا شوید

کف کاذب گالوانیزه طرح لگراند

کفپوش کاذب گالوانیزه کارنو تنها کف کاذبی است که دارای قطعات کاملا کاربردی و کامل است که می‌توان متناسب با نیاز خود، ارتفاع مورد نظر را ایجاد کنید و فرایند نصب را آغاز کنید. همچنین این نوع کفپوش کاذب تنها نمونه‌ای‌ست که نیاز به هیچ گونه زیرساختی ندارد و زیرساخت کف توسط قطعات کفپوش کاذب صورت می‌‎پذیرد و در برابر زلزله و لغزش مقاومت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان نیاز به رگلاژ ندارد. کف کاذب طرح لگراند کارنو فاقد روکش بوده و دارای ۲۵ سال گارانتی‌ست.

کف کاذب آلومینیومی

یکی دیگر از محصولات شرکت فنی و مهندسی کارنو، کف کاذب آلومینیومی‌ست. شما می‌توانید برای مکان‌های گوناگونی از این کف استفاده نمائید. از جمله: اتاق سرور، اتاق برق، اتاق مانیتورینگ، شرکت‌ها یا سازمان‌ها و غیره.

کف کاذب فولادی، همانند کف کاذب‌های دیگر کف دومی محسوب می‌شود که از کف اصلی سازه جدا بوده و متقارن با سقف اصلی یا سقف کاذب است.

ویژگی‌های کف کاذب فولادی

کفپوش کاذب فولادی از ویژگی‌هایی برخوردار است مثل:

ابعاد تایل آن به اندازه ی ۶۰*۶۰ است.

جنس تایل کفپوش کاذب فولادی و پایه‌های آن از آهن با آبکاری گالوانیزه است.

حداقل ارتفاع آن ۱۶ و حداکثر ارتفاع آن ۲۱۰ سانتی‌متراست.

ایمنی افراد را در زمان تردد افزایش می‌دهد.

موجب محافظت از تاسیسات زیر کف می‌شود.

قابلیت نصب روکش HPL و PVC را دارد.

وزن تحمیلی به سازه در هر متر مربع ۴۲ کیلوگرم است.

در هر تایل میزان فولاد مصرفی ۵ کیلوگرم است.

فولاد به کار رفته فولاد مبارکه از نوع ST12 و ST14 است.

۲۳۰۰ کیلوگرم مقاومت وزن تحمیلی تایل‌هاست.

 

مزایای کف کاذب

نصب آسان: یکی از نکات مهم در مورد کف‌های کاذب، نصب آسان آن است. می‌توان آن را به راحتی روی سطوح بتنی و غیره نصب کرد. با این حال، تنها چیزی که لازم است اندازه گیری دقیق برای نصب است.

تمیز کردن آسان: می‌توانید کف کپوش مقاوم در برابر لک، ضد الکتریسیته ساکن و عایق صدا را انتخاب کنید و لکه‌ها را می‌توان به راحتی با استفاده از یک پارچه مرطوب و یک ماده تمیز کننده ساده از بین برد. برای نظافت روزانه، تنها چیزی که نیاز دارید یک جاروبرقی برای تمیز کردن گرد و غبار است.

مقرون به صرفه بودن: هزینه اولین چیزی‌ست که هنگام تصمیم گیری در مورد کف  کاذب برای هر مکانی به ذهن خطور می‌کند.

 

نصب و سفارش کف‌های کاذب

نصب و سفارش کف کاذب نسبت به شرایط ساختمان متفاوت است. در برخی موارد، تصمیم گیری با توجه به این موارد بسیار ضروری‌ست. بنابراین با کارشناسان شرکت فراز شبکه کارنو مشورت کنید. ما در خدمت شما هستیم جهت انتخاب کف کاذب اتاق سرور و مناسب برای شرکت یا دیتاسنتر و دفتر اداری.

این مطلب را از دست ندهید .
اماکن استفاده از کف کاذب

سعی کردیم  که در این مقاله توضیحاتی را در مورد اهمیت کف کاذب به اشتراک بگذاریم. در محتویات بعدی این مقاله مطالب جدیدتری را به شما ارائه خواهیم داد. پس منتظر بروزرسانی‌های بعدی ما باشید.

شما می‌توانید برای خرید این محصول با پشتیبانان گروه فنی و مهندسی کارنو تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات لازم اقدام به خرید نمائید.

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

۰۵۱-۳۷۶۰۳۷۶۰

در ادامه قصد داریم درباره‌‌‌ نحوه‌ی انتخاب شرکت و تولید کننده پانل کف کاذب توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

چگونه باید یک ارائه دهنده پانل کف کاذب را انتخاب کنیم؟

در بازار کف کاذب، طیف وسیعی از تامین کنندگان را در قیمت های مختلف پیدا خواهید کرد. با گزینه های بسیار، کار با ارائه دهنده ای که می تواند بالاترین کیفیت خدمات را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد، ضروری است. ویژگی هایی که باید در شرکت کف کاذب جستجو کنید عبارتند از:

تجربه: یک کف کاذب بخش مهمی از زیرساخت ساختمان است و نیاز به رعایت الزامات ایمنی دقیق دارد. بنابراین، ارائه‌دهندهکف کاذب نیاز به داشتن انبوهی از تجربه و دانش محصول دارد تا به مشتریان خود در یافتن راه‌حل‌های مناسب برای ساختمان‌های خود و نصب صحیح آنها کمک کند. ارائه دهنده ای که خدمات مشاوره و نصب را نیز ارائه می دهد، نشانه یک تامین کننده با تجربه و قابل اعتماد است. گروه فنی و مهندسی کارنو، بیش از ۱۰ سال است که در این کسب و کار بوده ایم و آماده پاسخگویی به سوالات و نصب سیستم های کف کاذب در سراسر کشور هستیم.

کار تضمینی: یک ارائه دهنده کف کاذب باید بتواند نصب با کیفیت را تضمین کند. گروه فنی و مهندسی کارنو هم کیفیت کف کاذب و هم خدمات را تضمین می کند. انواع مختلف کف کاذب را با  گارانتی ارائه می دهد. پس از ارائه قیمت تضمینی، گروه فنی و مهندسی کارنو همچنین می تواند اقدامات پیش از نصب، نصب و تعویض را در سراسر کشور انجام دهد.

تحویل سریع: یک ارائه‌دهنده کف کاذب حرفه‌ای باید در کمترین زمان، کالا را ارائه دهد، بنابراین بازسازی می‌تواند طبق برنامه ادامه یابد.

فهرست: یک شرکت ارائه دهنده کف کاذب باید بتواند سبک تایل ها و زیرساخت های مورد نیاز را به میزان مناسبی برای پوشش متراژ یک ساختمان ارائه دهد. یک مرکز داده بزرگ یا یک برنامه تجاری چند طبقه باید با ارائه‌دهنده‌ای کار کند که انبار بزرگی از تمام تایل ها و زیرساخت‌های ارائه شده داشته باشد.

در شرکت کارنو تمام کف کاذب ها در انبار موجود و آماده ارسال هستند. مشتریان ما مجبور نیستند منتظر بمانند تا انتخاب های آنها ساخته شود.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *