تاثیر جالب توجه COVID-19 بر استفاده از کف های کاذب اداری

۲۰۲۰ سال سختی برای جهانیان بود، با این حال اکنون به نیمه راه این مشکلات رسیده‌ایم. در مورد COVID-19 بسیار گفته شده است و در سال‌های آینده نیز در موردش گفته خواهد شد؛ اما ممکن است هرگز تأثیر کامل آن را بر جنبه‌های خاصی از زندگی درک نکنیم. گفتنی در این موارد زیاد است؛ اما چیزی که امروز می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم؛ نحوه استفاده از کف های کاذب اداری در صورت حضوری شدن مجدد کارها، در دوران پس از کروناست.

پس از سه سال سختی که زندگی به کام خیلی از افراد تلخ شد، سرانجام کرونا به پایان رسید و کسب و کار ها تقریبا به روال عادی خود بازگشتند. هم چنان استفاده از کف های کاذب اداری در بین سازمان های تجاری و اداری رونق دارد. چرا که این نوع کفپوش مزیت های کاربردی زیادی را به محل اجراشده می دهد. با ما همراه باشید تا از مزایای این نوع کف در مراکز اداری آگاه شوید.

کاربرد کفپوش کاذب چیست؟

کف کاذب فضایی را در دفتر ایجاد می‌کند و همچنین آن را تمیز و مرتب می‌کند. کف‌های کاذب ظاهر زیبایی دفتر کار را نیز بهبود می‌بخشد. کف‌سازی کاذب با کمک تایل‌های کف انجام می‌شود که کاشی‌های به هم پیوسته هستند که به راحتی  نصب می‌شوند.

تاثیر کرونا روی فضاهای کاری

اخبار اقتصادی منفی زیادی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ منتشر شد که افزایش شدید نرخ بیکاری، ترسناک‌ترین علامت حیاتی آن در بین همه کشورها بود. از میان آمارهای رسمی و غیر رسمی منتشر شده  در جهان، این فرض منطقی‌ست که صاحبان مشاغل در همه جا دفاتر خود را در زمان این بحران، تا حدودی کوچک‌ کرده باشند.

به هر حال کسب و کارها پس از سپری شدن این دوران با انتظارات جدید در مورد دفاتر، فروشگاه‌ها و ساختمان‌ها به چرخه کار و تلاش باز می‌گردند. در ماه‌های اخیر، شاهد افزایش ۳۰ درصدی کسب و کارهایی بوده‌ایم که دفاتر خود را بازسازی می‌کنند و یا فضای اداری خود را گسترش می‌دهند. حتی بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر فوریت این کار را احساس می‌کنند. برای مثال تعدادی از پروژه‌های ساختمانی اداری، در همین راستا، به سرعت در حال پیگیری‌ و ساخت هستند.

افزایش تعداد کارمندان و نیاز به استفاده از کف های کاذب اداری

با وجود همه هیاهوهایی که در مورد کار از راه دور وجود دارد، شاید تصور آینده‌ای که همه در خانه کار کنند و دفاتر کاری، یک یادگار قدیمی در عصری متفاوت باشند، آسان به نظر برسد؛ در حالی‌که باید بدانید، واقعیت بسیار متفاوت است.

کارمندان نیاز داشتند در دوران کرونا مدت زمان قابل توجهی از خانه کار کنند، اما ثابت شد که هیچ چیز بهتر از همکاری به صورت حضوری و رو در رو نیست. بنابراین در دنیایی با دستورالعمل‌های جدید بهداشتی، انعطاف پذیری برای دفاتر امری کلیدی‌ست.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با قیمت کف کاذب در اتاق سرور

نتیجه افزایش تعداد کارمندان از راه دور، افزایش متراژ خام برای دفاتر خواهد بود. هنوز، مدیران اجرایی برای پاسخ به سوال «کار در خانه در مقابل کار در دفتر» به دنبال جواب هستند.

طراحی دفتر با استفاده از کف های کاذب اداری به شما کمک می‌کند دفتر خود (یا هر ساختمان) را با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی فعلی چیدمان کنید.

 

در این دنیای جدید پس از کرونا، مراجعه کنندگان و کارمندان باید هنگام کار حضوری از هم دورتر باشند و هر تجارت باید مقررات جدیدی را رعایت کند. در ماه‌ها و سال‌های آینده، صاحبان کسب‌ و کار از قوانین جدید پیروی خواهند کرد. داشتن فضای اضافی و انعطاف پذیر در دفتر شما برای شادی و سلامت کارکنان حیاتی خواهد بود.

با توجه به همین نکته، استفاده از سیم ها و کابل های ارتباطی بین سیستم ها افزایش پیدا میکند. حال در نظر بگیرید که این کابل ها و تجهیزات قرار است روی زمین قرار بگیرد و فضایی نا مناسب را ایجاد کند! با استفاده از کف کاذب میتوان سیم ها و کابل ها را زیر کف قرار داد و محلی امن هم برای کارمندان و هم برای سیستم ها و تجهیزات ایجاد کرد. کف کاذب گالوانیزه کارنو که با نام کف کذب طرح لگراند کارنو شناخته شده ست یکی از بهترین ابزار هایی است که در این راه به سازمان ها کمک میکند. باری دریفت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با دفتر تهران:

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

تماس با دفتر مشهد:

۰۵۱-۳۷۰۵۷۰۵۰-۴

فضای باز در دفاتر کاری

صاحبان مشاغل باید انعطاف پذیری و فضای باز را در دفاتر خود ایجاد کنند؛ زیرا این همان چیزی‌ست که کارمندان می‌خواهند و نیاز دارند. موضوع اصلی دفاتر مدرن جدید، داشتن اتاق‌های چند منظوره است. ما در مورد اتاق جلسات که ممکن است در مواقعی، کاربری‌های مختلفی داشته باشد صحبت نمی‌کنیم. اتاق‌های چند منظوره مد نظر ما، اتاق‌هایی هستند که می‌توانند از فضای اتاق یک دفتر کاری، به اتاق هیئت مدیره و اتاق جلسه یا غیره تغییر کاربری دهند و مجدد به حال اولیه بازگردند.

مقدمات نصب و استفاده از کف‌ های کاذب اداری

کارآفرینان باید قبل از امضای قرارداد از مشاور املاک یا مدیر املاک خود چند سوال مهم بپرسند:

  • چه تغییراتی می‌توانم در چیدمان فضای اداری ایجاد کنم؟
  • آیا من مجاز به جابجایی دیوارها یا ایجاد پارتیشن هستم؟
  • وقتی سیم و کابل را به ایستگاه‌های کاری کارمندانم می‌کشم، آیا می‌توانم آنها را در سقف اجرا کنم؟ آیا می‌توانم کف کاذب ادرای را برای اجرای سیم‌ها بکار ببرم؟
  • آیا باید راه حل انعطاف پذیرتری برای سیم کشی میز، اتاقک و دفاتر خود پیدا کنم؟
  • آیا پیمانکاران ترجیحی برای مالک وجود دارد که استخدام کنم؟
این مطلب را از دست ندهید .
بهینه ترین مسیر برای کابل کشی نیروگاه

اگر با کف‌های کاذب آشنایی ندارید یا فکر می‌کنید که فقط در مراکز داده استفاده می‌شود، این مقاله که اصول اولیه آن را پوشش می‌دهد، بررسی و مطالعه کنید.

 

کف‌های کاذب جهت مدیریت کابل، بیشتر از همیشه مفید هستند

کف‌های کاذب همیشه جهت مدیریت کابل کشی مفید بوده است؛ زیرا مسیریابی سیم‌ها و کابل‌ها بسیار ساده خواهد شد و ظاهر زیبا و منظم به دفتر کار شما خواهد داد. استفاده از کف های کاذب اداری یکی از ضروری‌ترین عناصر در هر محل کار تجاری‌ست. یک سیستم کف کاذب که با طراحی خوب و حرفه‌ای نصب شده، راه حل ایده آلی برای هر ساختمان اداری مدرن ارائه می‌دهد.

اجرای سیستم کف کاذب هنگامی که با سیستم‌های توزیع هوای کارآمد ترکیب می‌شود، دسترسی به کیفیت هوای داخلی بهتر را دارد. همچنین آسایش شخصی را برای کارکنان و کارمندان فراهم می‌کند که به نوبه خود منجر به بهبود شرایط کاری و افزایش بهره‌وری می‌شود.

کف‌های کاذب به صرفه‌ترین راه ایجاد یک محیط کاری انعطاف پذیر با استفاده از فضای خالی، برای مدیریت توزیع خدمات M&E و سیستم‌های HVAC هستند. دسترسی آسان به قسمت زیرزمینی باعث انعطاف بیشتر در طراحی، ساخت سریع‌تر، پیکربندی مجدد فضای کار و تعمیرات سریع می‌شود. بنابراین کاربرد کف‌ کاذب اداری، در نهایت به صرفه خواهد بود و ارزش هزینه‌ای که پرداختید را دارد.

اهمیت استفاده از کف های کاذب اداری در شرایط کنونی

ناگفته نماند که ارتفاع کف کاذب با کف اصلی قابل تنظیم و تنها چند سانتی‌متر است. بعد از نصب کف‌های کاذب، دسترسی به سیم‌ها و کابل‌های زیرشان، به انعطاف پذیری اتاق کار جهت تغییر دادن دکور و یا کاربری محل کار کمک می‌کند.

مشتریان شرکت فراز شبکه کارنو، همیشه از استفاده از کف های کاذب اداری سود برده‌اند. انعطاف پذیری برای جابجایی اتاقک‌ها، میزها، اتاق‌های کنفرانس، نمایشگرها  تجهیزات تولیدی و سایر موارد بسیار مهم است.

اکنون که همه مدیران به فکر بازگرداندن کارمندان به دفتر و بازگشت مشتریان به فروشگاه‌‎ها و مراکز مختلف هستند و در عین حال پروتکل «فاصله‌گذاری اجتماعی» را حفظ می‌کنند، کف‌های کاذب و مدیریت کابل حتی از همیشه مهم‌تر شده است.

اگر دفتری را مدیریت می‌کنید و قوانین جدید می‌گوید کارکنان شما باید دورتر از هم بنشینند، کف کاذب به شما این امکان را می‌دهد. همچنین اگر یک کلاس فنی دارید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم؛ زیرا سیستم کف کاذب، انعطاف‌پذیری آسانی برای تغییر چیدمان فضای شما فراهم می‌کند.

آیا علاقه‌مند هستید؛ اما مطمئن نیستید که کدام مدل کف کاذب برای شما مناسب‌تر است؟ پس مقالات این سایت درباره کف‌ های کاذب اداری را مطالعه و بررسی کنید تا بیشتر با تفاوت‌های محصولات ما آشنا شوید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *