کف کاذب مناسب

نحوه انتخاب کف کاذب مناسب شرکت: راهنمای خرید و سفارش

آیا در دفتر کار خود میان انبوهی از سیم‌های برق و کابل‌های درهم محصور شده‌اید؟ این آشفتگی گاهی می‌تواند بسیار خطرناک نیز باشد؛ زیرا باعث زمین خوردن مراجعان و کارمندان می‌شود و ظاهر نامناسب مکان، مشتریان شما را ناراحت می‌کند و محیط کار برای کارمندان آزار دهنده خواهد شد. بنابراین انتخاب کف کاذب مناسب شرکت کاری ضروری برای یک سازمان تلقی می‌شود.

سیستم کف کاذب شرکت فراز شبکه کارنو معرفی شده در این مقاله به گونه‌ای طراحی شده است که سیم کشی‌های مجموعه را در خود جای می‌دهد و دفتر کار شما را ایمن و تمیز نگه می‌دارد. اگر محل شما دارای سیستم کف کاذب است، ممکن است نیاز به تغییرات و تعمیرات داشته باشید، بنابراین در ادامه همراه ما باشید. در این مقاله نکات نحوه انتخاب کف کاذب را توضیح می‌دهیم تا بتوانید کفپوش مناسب را برای شرکت خود انتخاب کنید.

طراحی فضایی مدرن در دفتر کار و شرکت

در طراحی فضاهای اداری شیک و بروز، کابل کشی برق، سیستم تاسیسات و حتی تهویه هوا، در فضای پنهان زیر کف کاذب قرار می‌گیرد. با این اوصاف، از فضای زیر سقف کاذب کاسته شده و دسترسی به آن تجهیزات آسان، سریع و بدون ابزارآلات و حتی نیاز به حضور تکنسین های ماهر، صورت می‌گیرد.

همچنین با تغییر پارتیشن بندی در محل نشستن کارمندان اداری و جابجایی میز کار آنها، دسترسی به برق و تاسیسات دیگر مثل سرمایش از زیر کف کاذب مناسب برای شرکت فراهم می‌شود. این کار باعث راحتی بیشتر و آسایش کارمند شده و در نتیجه راندمان کلی کار در شرکت بالا می‌رود.

معرفی کف‌های کاذب کارنو

اگر صاحب مرکز داده هستید و یا قصد راه‌اندازی کف کاذب مناسب برای شرکت خود دارید، بهتر است که یکی از گزینه‌های زیر را  انتخاب نمائید. از جمله:

ساختار کف کاذب طرح لگراند کارنو برای اداره و شرکت ها مناسب است و کف کاذب های آلومینیومی و فولادی برای مراکز داده و اتاق سرور ها مناسب است. تصویر زیر کف کاذب طرح لگراند استفاده شده است که روی کف کاذب را با موکت پوشانده اند. برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر تهران:

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

شماره تماس دفتر مشهد:

۰۵۱-۳۷۰۵۷۰۵۰-۴

 

بهترین کف کاذب مناسب شرکت

در بین این سه نوع کف کاذب، کف کاذب گالوانیزه (کف کاذب طرح لگراند) برای محیط‌های اداری مناسب‌تر است؛ زیرا این محصول از قابلیت‌هایی برخوردار است که برای یک محیط اداری مناسب‌تر خواهد بود. این مزیت‌ها شامل موارد زیر هستند.

  • نصب آسان به علت عدم زیر ساخت
  • قیمت مناسب به علت عدم نیاز به روکش و نصاب
  • سهولت در جا به جایی به علت عدم زیرساخت
  • دارای قطعه ارتفاع دهنده در صورت نیاز به ارتفاع بیشتر
  • حمل آسان به علت سبک بودن وزن تایل‌های گالوانیزه
  • برخورداری از کیفیت مناسب و برخورداری از مقاومت بالا
این مطلب را از دست ندهید .
انواع کف کاذب اتاق سرور

کف کاذب طرح لگراند کارنو

کف کاذب گالوانیزه کارنو که با نام کف کاذب طرح لگراند شناخته شده است، یکی از تولیدات انحصاری گروه فنی و مهندسی کارنو می باشد. این نوع کف کاذب یکی از بهترین کف کاذب ها برای مراکز اداری و شرکت ها می باشد.

کف کاذب گالوانیزه کارنو با کف کاذب لگراند فرانسه از لحاظ کیفیت برابری می‌کند. گروه فنی و مهندسی کارنو به روش مهندسی معکوس توانست به این مهم دست یابد و این محصول را بومی کند. یکی از قطعاتی که بسیار کاربردی است، قطعه ارتفاع دهنده می باشد. این قطعه زمانی استفاده می شود که ارتفاع مورد نیاز در پروژه بیشتر از ۱۲ سانتی متر است و با توجه به اینکه پایه ها دارای ارفاع ۱۲ سانتی متر می باشد، باید از قطعه ارتفاع دهنده استفاده شود.

گروه فنی و مهندسی کارنو با اختراع این قطعه توانست محدودیت ارتفاع را در این نوع کف کاذب از بین ببرد.

با توجه به اینکه این نوع کف کاذب فاقد روکش است، بنابراین دوام بالایی دارد. همچنین روی این نوع کف کاذب را می توان با موکت پوشاند. بنابراین برای شرکت ها و ادارات بسیار مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گروه فنی و مهندسی کارنو در ارتباط باشید.

شماره تماس دفتر تهران:

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

شماره تماس دفتر مشهد:

۰۵۱-۳۷۰۵۷۰۵۰-۴

کف کاذب طرح لگراند کارنو

چگونه طبق شرایط، کف کاذب مناسب شرکت را انتخاب کنیم؟

نحوه انتخاب و اجرای کف کاذب اداری مناسب را با توجه به شرایط توضیح خواهیم داد:

شرایط اجرایی

نصب و سفارش کف کاذب نسبت به شرایط ساختمان متفاوت است. در برخی موارد، تصمیم گیری با توجه به این موارد بسیار ضروری ست. بنابراین با کارشناسان شرکت فراز شبکه کارنو مشورت کنید. ما در خدمت شما هستیم جهت انتخاب کف کاذب مناسب برای شرکت یا دیتاسنتر، اتاق سرور و دفتر اداری.

در صورت کم بودن ارتفاع سقف دفتر کار، استفاده از نوع کف کاذبی که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد، توصیه می‌شود. بنابراین باید تأثیر اختلاف ارتفاع ایجاد شده روی آینده  ساختمان و فضای مورد نیاز دفتر کار، در نظر گرفته شود. بنابراین بسته به ساختمان، ممکن است فقط نوع  بدون پایه را انتخاب کنید.

دوره ساخت و عملکرد هزینه

اگر شرایط خاصی وجود دارد مانند اینکه، مدت زمان پروژه ساخت شما محدود باشد یا بخواهید بودجه را تا حد امکان پایین نگه دارید، نوع بدون پایه توصیه می‌شود. در این حالت، از آنجایی که نیازی به تثبیت پایه‌های نگهدارنده روی زمین نیست، نوع بدون پایه را می‌توان در مدت زمان نسبتاً کوتاهی نصب کرد. در ضمن اگر از نوع رزینی باشد امکان صرفه جویی در هزینه‌های مواد نیز وجود خواهد داشت.

البته محدودیت های تحمل وزن و مقاومت این نوع کفپوش را هم باید مد نظر قرار داد. از آنجایی که پایه‌های نگهدارنده این نوع کف کاذب ثابت نیستند، مقاومت آن در برابر زلزله ضعیف‌تر از نوع پایه دار و نصبی‌ست. همچنین از آنجایی که ارتفاع قابل تنظیم نیست، نمی‌توان آن را در سطوح ناهموار نصب کرد.

این مطلب را از دست ندهید .
با کف کاذب نمایشگاهی کارنو، غرفه خود را متحول کنید!

سیم کشی زیاد

اگر می‌خواهید سیم کشی زیادی را زیر کف کاذب مناسب برای شرکت ذخیره کنید، ایده خوب این است که نوع کف کاذبی را انتخاب کنید که بتواند ارتفاع پایه‌های نگهدارنده را تنظیم کند و سیم کشی را در زیر طبقه ذخیره کند. (محیط‌های خاص مانند اتاق سرور و مراکز داده، سیم کشی زیادی همراه با سیستم خنک کننده را زیر کف کاذب هدایت می‌کنند).

با این حال، از آنجایی که نصب کف‌های کاذب زمان بر است، برای شرکت‌هایی که نمی‌توانند زمانی را به جابجایی دفتر یا تغییر چیدمان اختصاص دهند، مناسب نیستند. علاوه بر این، شرایط خاص برای مکان‌های استیجاری وجود دارد که باید از قبل نصب رضایت مالک جلب شود و یا امکان باز گرداندن دفتر به حالت اولیه فراهم باشد.

ظرفیت باربری (مواد)

هنگام در نظر گرفتن ظرفیت باربری، علامت (N نیوتن) را روی بسته کف کاذب بررسی کنید. ۱ کیلوگرم ≒ ۹٫۸ نیوتن.

اگر دفتر کار شما، مکانی عمومی‌ست، لطفاً از ۳۰۰۰N به عنوان راهنما استفاده کنید. اگر فشار بار روی زمین زیاد باشد، مثلاً در اتاق سرور، باید به ظرفیت باربری توجه بیشتری شود. به طور کلی، رزین حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ نیوتن و بتن و فلز حدود ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نیوتن تحمل دارد.

کف کاذب طرح لگراند کارنو، کف کاذب اداری

محدوده بار، اقدامات احتیاطی، برنامه زمانی و بازگرداندن دفتر به حالت اولیه را توضیح دادیم. هنگام جابجایی یا ایجاد یک دفتر جدید با سیستم کف کاذب، مشاوران شرکت فراز شبکه کارنو در خدمت شما هستند.

کف‌های کاذب شرکت کارنو این مزیت را دارند که مناسب عبور دادن سیم کشی اداری هستند و در مواقعی که می‌خواهید چیدمان و سیم کشی را تغییر دهید کار بسیار راحت‌تر است. با مشورت با متخصصان شرکت فراز شبکه کارنو، با توجه به شرایط اجرایی ساختمان، مدت زمان ساخت، عملکرد هزینه و… مناسب‌ترین را انتخاب کنید. همچنین برای تکمیل پروژه خود به مصالح تکمیلی نیز توجه کنید.

شرکت ما خدمات ایمن و قابل اعتماد را به دفاتر ارائه می‌دهد. ما با انبوهی تجربه، فضاهایی را پیشنهاد می‌کنیم که با روش کار مشتریان ما مطابقت داشته باشد. علاوه بر جابجایی دفتر، ما می‌توانیم تعمیر و نگهداری دفتر اداری و عملیات پس از جابجایی را پشتیبانی کنیم.

سعی کردیم  که در این مقاله توضیحاتی را درمورد انتخاب کف کاذب مناسب برای شما مخاطبین گرامی به اشتراک بگذاریم. شما می‌توانید برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر همین الآن با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمائید. در محتویات بعدی این مقاله مطالب جدیدتری را به شما ارائه خواهیم داد. پس منتظر بروزرسانی‌های بعدی ما باشید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *