انتخاب کف کاذب

نکات طلایی در انتخاب کف کاذب

در این مقاله می خواهیم نکاتی را در انتخاب کف کاذب برای شما مشخص کنیم. سیستم کف کاذب، کف را با ارتفاعی مشخص بالا می آورد این کف ها فضایی خالی را برای پوشش حجم عظیمی از سیم کشی و کابل کشی ها ایجاد می کنند. اتاق سرور استاندارهای خاص خود را دارد که باید آن ها را رعایت کرد که یکی از آن ها کف کاذب مناسب محیط است به وضوح می توان گفت آنتی استاتیک بودن و ضد حریق بودن یکی از ویژگی های مهم کف های کاذب محسوب می شود.

ارتفاع استاندارد کف کاذب از سطح زمین ۳۰ سانتی متر است که در انتخاب کف کاذب باید به این نکته توجه زیادی داشته باشید. اجرای اصولی و مناسب کف کاذب هزینه نگهداری آن را کاهش می دهد و طول عمر آن ها را زیاد می کند. در هنگام نصب، کف ها باید کاملا آب بندی شوند تا از خارج شدن هوای سرد و ورود مایعات به زیر کف جلوگیری به عمل آید. نصب و نگهداری کابل ها در زیر این کف ها به راحتی امکان پذیر است پایه های این کف ها قابل تنظیم هستند و می توانید در پایان کار سطحی کاملا تراز داشته باشید. اگر هنگام راه رفتن احساس کردید صدایی غیر معمولی را می شنوید به این دلیل است که پایه ها هم سطح نیستند و باید آن ها را تنظیم کنید. هدف از اجرای کف کاذب اتاق سرور توزیع وزن سنگین اجسام داخل اتاق، بررسی و مدیریت راحت تر کابل ها، ایجاد محیطی امن برای کارکنان، انعطاف پذیری و سیستم توزیع هوا می باشد. برای کف کاذب اتاق سرور انتخاب های متنوعی پیش رو دارید که یکی از بهترین آن ها کف کاذب لگراند فرانسه می باشد. در انتخاب کف کاذب باید استانداردهای اتاق سرور و نکاتی که گفته شد دقت زیادی داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید .
اگر در مورد مشکلات کف کاذب دیتاسنتر نیاز به کمک دارید، همراه شما هستیم

انتخاب کف کاذب,انتخاب کف کاذب لگراند,انتخاب و خرید کف کاذب لگراند

انتخاب و خرید کف کاذب لگراند

کف های کاذب لگراند پیشرفته ترین محصول تولیدی شرکت فرانسوی لگراند می باشند که یکی از معروف ترین برندهای حاضر در صنعت آی تی است. شرکت لگراند کف کاذبی به اسم سولوفلکس تولید کرده است که محصولی فوق العاده به نظر می رسد. کف کاذب در هر محیطی می تواند کاربردی باشد، این کف در فضاهایی استفاده می شود که به سیستم کابل کشی و سیم کشی تجهیزات نیاز دارند و با توجه به جنس و نوع قیمت و نحوه نصب کف های لگراند یکی از بهترین انتخاب ها می باشند. یکی از مهم ترین برتری های این نوع کف کاذب راحت نصب شدن آن می باشد، همچنین این محصول یکی از کاربردی ترین اعضا در باز سازی منازل مسکونی و تجاری محسوب می شود یعنی اگر ساختمانی وجود دارد که از تکنولوژی های جدید برخوردار نیست با کف کاذب می توانید تمام سیم کشی ها را انجام دهید. در خرید کف کاذب در نظر گرفتن نوع برند نیز اهمیت زیادی دارد.

کف کاذب تنها برای بالا بردن ارتفاع کف سازه نیست بلکه کابل های برق، انرژی، کابل های مخابراتی را می توان در آن جای داد به طور کلی می توان گفت عملکرد هر ساختمانی وابسته به کف کاذب است. کف های کاذب لگراند یکی از تکنولوژی فرانسوی به حساب می آیند که در مقایسه با انواع خود بی رقیب می باشند. این شرکت ها پانل های خود را نسبت به محیط زیست طراحی کرده اند یعنی بعد از تعویض کردن می شود تمامی اجزای آن را بازیافت نمود، البته باید بگوییم که این به معنی سست بودن کف های کاذب لگراند نمی باشد بلکه جنس آن ها از استیل گالوانیزه است. نکته دیگر اینکه این کف کاذب می تواند انرژی را در سطحی بالا مدیریت کند و در هر شرایطی می توان آن ها را تغییر داد، کف های وارداتی عایق حرارتی و صوتی هستند و از استاندارهای ضد حریق سازه ای برخوردارند.

این مطلب را از دست ندهید .
روش‌های آسان و کاربردی تمیز کردن و نگهداری تایل کف کاذب

سبک بودن یک مزیت به حساب می آید که در هر سازه باید رعایت شود ولی شما در هنگام راه رفتن روی کف های لگراند کاملا متوجه این موضوع می شوید که زیر پایتان خالی است و این احساس چندان خوب نیست.

علاوه بر مزایای گفته شده این کف کاذب دارای معایبی هم هست که یکی ازآن ها قیمت آن می باشد که در مقایسه با کف های دیگر از قیمت بالایی برخوردار است. یعنی شما با خرید کف کاذب پول برند آن را پرداخت کرده اید که با توجه به این اقشار مختلف جامعه قدرت خرید آن را ندارند.

خرید کف کاذب,انتخاب کف کاذب,انتخاب کف کاذب لگراند

نکاتی برای انتخاب کف کاذب لگراند

در انتخاب کف کاذب برای اتاق های سرور و دیتاسنترها، باید حتما خواص لازم برای زمان آتش سوزی را داشته باشد و هر یک از اجزای آن بتوانند در صورت رخ دادن آتش حداقل ۱ ساعت دوام بیاورند. همین طور کف پوش های مورد استفاده، چسب و درزگیرهای آن هنگام حریق، گاز های سمی تولید نکنند.

از ویژگی های یک کف کاذب لگراند مناسب این است که سیستم های توزیع رسانا را داشته باشند و تمامی تاسیسات و تجهیزات مختلف را بتوانند از دید کارکنان پنهان نمایند یکی از قابلیت های مهم این کف تعیین مسیرهای عبور رسانه ها است که بتوان بعد از نصب مسیر آن ها را تغییر داد.

کف کاذبی که قرار است برای اتاق سرور انتخاب شود باید قابلیت تحمل وزن های سنگین را داشته باشد و در مقابل رطوبت و آتش سوزی مقاومت بالایی از خود نشان دهند، همچنین باید قابلیت خواص آنتی استاتیکی برای جذب الکتریسیته ساکن را داشته باشد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *