قیمت کف کاذب لگراند

قیمت کف کاذب لگراند

قیمت کف کاذب لگراند وابسته به چه فاکتورهایی است؟
موضوع امروز را در رابطه با قیمت کف کاذب لگراند شروع می کنیم، در ابتدا کف کاذب لگراند را مورد بررسی قرار می دهیم و کم کم بحث را به صورت تخصصی پایان می دهیم.

لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

انواع کف کاذب امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده و موجب شده تا در طرح ها و برندهای مختلفی عرضه شوند یکی از این برندها، برند کف کاذب لگراند می باشد. جدا از اسم هایی که قبل و بعد از کف کاذب می آید، خود این کلمه معنایی کامل و جامع را ارائه می کند، به این صورت که به بی نظمی ها خاتمه می دهد و یک نمای بسیار عالی و یکدست، که برای محیط های اداری و اتاق های سرور بسیار کار آمد است، ایجاد می کند.

کف کاذب، راهی برای پایان دادن به بی نظمی ها در گذشته نه چندان دور، بسیاری از افراد با شنیدن نام کف کاذب به این فکر می کردند که این تکنولوژی ارزشمند تنها در محیطی اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که امروزه از کف کاذب در واحدهای مسکونی نیز استفاده می شود و همه از آن راضی هستند.

بدیهی است که معدود افراد می توانند در محیطی شلوغ، بی نظم و نامرتب کار خود را به طور احسنت به پایان برسانند و هیچ مشکلی در کار خود نداشته‌ باشند، حال شما چنانچه که شبکه ای وسیع را اداره می کنید و یا اینکه کارمند دیتاسنتری گسترده هستید، هدف ما از گفتن این مطالب را می فهمید. مهم ترین و ارجح ترین مقصودی که انواع کف کاذب دارند، پایان دادن به بی نظمی ها در محیط های کاری، مسکونی و تجاری است.

همانطور که میدانید کف کاذب تمام کابل ها را از دید پنهان می سازد و نظم را به محیط شما برمی گرداند و در انتها فضایی شیک و مرتب به شما تحویل می دهد. کف کاذب در انواع مختلفی عرضه می شود که کف کاذب لگراند یکی از معروف ترین های این محصول می باشد. از حالا موضوع را جدی تر ادامه می دهیم. بهتر است ابتدا به سوال “کف کاذب لگراند چیست؟ ” بپردازیم.

این مطلب را از دست ندهید .
آیا سیستم کف کاذب در دفاتر ، ساعات کاری را دلپذیرتر می‌سازد؟

کف کاذب لگراند چیست؟

کف کاذب لگراند یکی از بهترین و مطلوب ترین کیفیت ها را در میان کف کاذب ها دارد.این محصول در شرکت معروف و بزرگ فرانسوی ( Legrand ) بهتر و تولید شده و توانسته در بازار جهانی نام خود را به گوش همه برساند. اجزاء تشکیل دهنده ی کف کاذب لگراند از جنس استیل گالوانیزه می باشد و در ابعاد ۲۲۵×۲۲۵ و ضخامت ۲ میلی متر تولید می شوند.

پلی پروپلین، جنس پایه هایی است که در کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند و ارتفاع آنها بسته به نیاز شما در اندازه های ۳۷، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ موجود می باشد. قطعاتی که در اجرای کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: ارتینگ تایل، تایل خروجی کابل، تایل برای استفاده در باکس کف و پلنیوم.
کف کاذب لگراند می تواند محیط هایی با متراژ هزار متر مربع را ساپورت کند که این خصیصه بسیار چشم گیر می باشد و بیانگر کارایی آن در محیط های گسترده است. باید به این توجه داشت که زمان زیادی صرف اجرای کف کاذب لگراند می شود، اما با اعتماد به تجربه ای که در این زمینه کسب کرده ایم می توانیم بگوییم که روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ متر مربع را می توان تحت شعاع قرار داد.

مزایای کف کاذب لگراند

تمامی محصولات کف کاذب لگراند، با اسم سلوفلکس (solaflex) ارائه می شوند، مشهود ترین مولفه ی لگراند سادگی و آسانی در نصب آن است، در حالی که هزینه ای که برای کف کاذب لگراند پرداخت می کنید بسیار عالی و به صرفه است.
ورقه‌هایی که در کف کاذب لگراند استفاده می شود قابل بازیافت می باشد و همانطور که گفته شد از جنس استیل گالوانیزه است، پس در می گیریم به علاوه ی کیفیت عالی ای که محصولات برند لگراند دارند، دوست دار طبیعت و محیط زیست هم هستند و شما می توانید بعد از اینکه از آن استفاده کردید قطعات آن را بازیافت و دوباره مورد استفاده قرار دهید و با یک تیر چند نشان بزنید و سالها از آن استفاده کنید. کف کاذب لگراند با بافت سبکی که دارد قابل حمل است و این امکان را به شما می دهد که در مواقع جا به جایی محل کار، اجزا را از هم جدا کنید و با خود به محل جدید ببرید. این محصول صدا را از خود عبور نمی دهد و همچنین حرارت را انتقال نمی دهد. یکی دیگر از نکات مثبت و قابل توجه کف کاذب لگراند عایق بودن و در برابر آتش سوزی است، از لحاظ استقامت و ثبات، کف کاذب لگراند از دیگر رقیبانش چند مرحله جلوتر است. استفاده از کف کاذب لگراند در محیط های بزرگی که کابل ها به فراوانی یافت می شوند بسیار مناسب و کار آمد است و باعث مدیریت هر چه بهتر کارها می شود.
مولفه ی خاص و ویژه کف کاذب لگراند، هماهنگی است که می توانند با طراحی داخلی داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید .
استفاده کارامد از کف‌های کاذب برای بهبود بهره وری انرژی در مراکز داده

قیمت کف کاذب لگراند

هزینه ای که برای کف کاذب لگراند پرداخت می کنید در مقابل امکاناتی که این فناوری در اختیارتان قرار می دهد بسیار مناسب و قابل قبول است. قیمت کف کاذب لگراند با توجه به مساحتی که آن را در بر می گیرد و ارتفاع پایه ها متغیر است، به بیانی دیگر متراژ یکی از مهم ترین مولفه های است که روی قیمت کف کاذب لگراند اثر گذار است. مولفه ی دیگری که تاثیر مستقیم روی قیمت کف کاذب می گذارد، محلی است که کف کاذب لگراند روی آن پیاده می شود. کیفیتی که از کف کاذب انتظار دارید و خواسته ای که از آن دارید هم موثر است.

صحبت پایانی

امروزه بهترین نمونه های کف کاذب توسط شرکت فرانسوی لگراند تولید می شوند. با توجه به مزیت های کف کاذب لگراند می توانید به مناسب بودن هزینه ای که برای آن می کنید پی ببرید. در آخر این را بدانید که مساحت و محل اجرایی، فاکتور های اصلی قیمت کف کاذب لگراند می باشند.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *