روکش ضد خش

بهترین روکش ضد خش کدام است

در این مقاله با یکدیگر بررسی خواهیم کرد که بهترین روکش ضد خش چیست؟ و به توضیح جنس روکش ضد خش کف کاذب می پردازیم. با واحد تحقیق و توسعه کارنو (با ما) همراه باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

معمولا هیچ کسی دوست ندارد در پروژه خود شاهد این باشد که روکش کف کاذب استفاده شده در ساختمان دچار خش شده است. در نتیجه اگر شما می خواهید از کف کاذب استفاده کنید، حتما باید از کف کاذبی که دارای روکش های ضد خش هستند استفاده نمایید. ما به صورت حرفه ای به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین گزینه های کف کاذب را انتخاب کرده که دوام و زیبایی بالایی داشته باشند. تردد کاربران یا قرار دادن تجهیزات روی کف کاذب میتواند باعث ایجاد خش بر روی کف های کاذب شود و در نتیجه این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

استفاده از روکش های ضد خش باعث می شود که صدمه ای به کف کاذب وارد نشود.

انواع روکش ها برای کف های کاذب

ما در ادامه چند مورد از روکش های کف های کاذب را به شما معرفی می کنیم:

کاشی:

این روکش ها از مواد سختی مانند سرامیک یا چینی ساخته شده اند و جزء روکش های خوب محسوب می شوند. این روکش های کاذب بسیار عالی بوده و نگهداری از آن ها نیز ساده می باشند. این جنس ازروکش های کف های کاذب هم ضد خش و هم ضد آب هستند و باعث می شوند کیفیت هوای داخلی نیز بهبود پیدا کنند زیرا مانع تجمع گرد و خاک و مواد حساسیت زا خواهند شد.

این مطلب را از دست ندهید .
کف سازی کاذب در مراکز حساس

لمینت:

لمینت ها، در واقع مواد مصنوعی ای هستند که ظاهر آن ها مانند چوب بوده و با استفاده از نوار های مخصوص، به هم فشرده می شوند و کنار هم قرار می گیرند. در صورتی که شما به کف های کاذبی علاقه دارید که به چوب شباهت دارند، اما نگران ایجاد خط و خش بر روی کف کاذب خودتان هستید، روکش هایی از نوع لمینت یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. در بسیاری از موارد، تفاوت بین لمینت و چوب واقعی تشخیص داده نمی شود. لمینت های ضد خش نسبت به سایش در اثر رفت و آمد افراد یا جابجایی تجهیزات مقاوم هستند و رنگ ها و پرداخت های متفاوتی نیز دارند. حتی چنین قابلیتی وجود دارد که یک لایه ی ضد لغزش نیز بر روی لمینت ها قرار بگیرد و همین امر باعث افزایش ایمنی کارکنان در زمان تردد خواهد شد.

HPL,PVC,بهترین کف پوش ضد خش

وینیل:

یکی از بهترین گزینه ها روکش های وینیل است، که از نظر ظاهری بسیار شیک هستند و متریال آن از مواد مصنوعی از جمله pvc تشکیل شده است. لایه ی بالایی آن از مواد با دوامی به وجود آمده که می تواند از کف در برابر خش و آسیب محافظت نماید. لایه های پایینی وینیل نیز مطابق با لایه های بالایی هستند و همین موضوع باعث می شود که در صورت آسیب های جزئی به لایه های بالایی، این آسیب چندان به چشم نیاید. امروزه وینیل تنها برای کف های کاذب مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه به عنوان عایق صدا نیز کاربرد دارد. همین موضوع باعث می شود این روکش برای ساختمان های شلوغ و پرسروصدا بسیار مناسب باشند. شما در انتخاب محدود نیستید و می توانید از کف پوش های وینیلی که به چوب، سنگ، یا پرداخت های زیبای دیگر شباهت دارند، استفاده کنید؛ در نتیجه امکان طراحی سبک مورد نظر خود را خواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید .
کاربرد کف کاذب در راه آهن

به یاد داشته باشید که گزینه های مختلف و با دوامی برای انتخاب روکش های ضد خش در بازار وجود دارد. پس هرگز از مشاوره با کارشناسان و متخصصان در این زمینه غافل نشوید تا با توجه به بودجه، فضا و ایده های طراحی خود بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید.

گروه فنی و مهندسی کارنو چه روکش ها و کف های کاذبی را ارائه می دهد؟

شرکت کارنو در حال حاضر ۳ نوع کف کاذب را ارائه می دهد که به شرح زیر می باشد:

کف کاذب گالوانیزه نیازی به روکش ندارد، اما برای کف های کاذب فولادی و آلومینیومی باید از روکش استفاده شود.

روکش های کف کاذب تولید شده در شرکت فنی و مهندسی کارنو از جنس HPL یا PVC هستند، که تنها روکش های HPL ضدخش می باشند.

گروه فنی و مهندسی کارنو در نظر دارد در مقالات آینده اطلاعات گسترده تری را در زمینه ی کف های کاذب در اختیار شما عزیزان قرار دهد؛ پس منتظر مقالات بعدی ما باشید.

5 نظر

  • علیرضا خانی

    سلام ممنونم که بهترین روکش ضد خش رو در این مقاله توضیح دادید.

  • علی خبازی

    از روکش PVC مدل ضدخش نیست اصلا یا شما ندارید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      نه نیست اگر روکش ضدخش می‌خواین باید HPL رو انتخاب کنید.

  • حمیدرضا صابر

    وقتتون خوش قیمت روکش HPL رو می‌خواستم بدونم.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام وقتتون بخیر لطف کنید با شماره‌های گذاشته شده تماس بگیرید تا قیمت خدمتتون اعلام بشه.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *