تولید کننده کف کاذب

شرکت های تولید کننده کف کاذب چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

شرکت تولید کننده کف کاذب به تولید مهم ترین مصالح ساختمان سازی یعنی کف کاذب می پردازند.

کف کاذب از جمله مصالح به کار رفته در ساختمان های ساخته شده است که امروزه جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در ساختمان هایی که از قبل و برای کاربری دیگری ساخته مستقر می شوند. لزوم ایجاد یک سری تغییرات در محیط ضروری می باشد که اجرای کف کاذب یکی از مهم ترین این تغییرات است. حتی در ساختمان هایی که کاربری آن ها از بدو ساخت مد نظر بوده هم کف کاذب قابلیت اجرا داشته و حتی در مواردی که بحث اتاق سرور مطرح باشد اجرای کف کاذب الزامی نیز می باشد. البته لازم به ذکر است که کف کاذب فقط برای سازمان ها و شرکت ها قابل اجرا نبوده بلکه در تمامی ساختمان ها متناسب با سلیقه و خواسته کارفرما قابل اجرا می باشد.

برای پاسخ دادن به نیاز های امروزی جامعه و ساختمان سازی و اجرای سقف و کف کاذب یک سری شرکت هایی به وجود آمده اند که با اخذ نمایندگی از شرکت های تولید کننده و برند های معتبر در زمینه خدمات ساختمانی نسبت به ارائه این خدمات به عموم مردم اقدام نموده اند. این شرکت ها لازم است برای کسب رضایت خریداران و همینطور عملکرد صحیح و مثبت یک سری موارد را مد نظر قرار دهند که در زیر به بررسی آن ها پرداخته شده است.

تولید کننده کف کاذب,شرکت تولید کننده کف کاذب,کف کاذب در تهران

چرا لازم است شرکت های تولید کننده کف کاذب در تولید محصولات خود از متریال های مرغوب با استفاده نمایند؟

شرکت های تولید کننده کف کاذب در تهران لازم است در نظر داشته باشند که تمامی محصولات مورد نیاز مردم را یک جا به تولید برسانند تا نمایندگی ها ناچار به تهیه تجهیزات از شرکت های دیگر نشوند. این مورد علاوه بر صرفه جوئی در وقت، باعث می شود خدمات پس از فروش و سرویس های دوره ای هم به راحتی انجام شود.

این شرکت ها باید از کیفیت و مرغوبیت مواد و مصالحی که ارائه می کنند و تناسب آن با قیمت کالا مطمئن باشند و همین طور تنوع زیادی در محصولات خود داشته باشند تا بتوانند تمامی سلیقه ها و نیاز های افراد را پوشش داده و یک فروشگاه قابل اعتماد در بین مردم باشند.

این مطلب را از دست ندهید .
تفاوت کف کاذب فولادی با کف کاذب آلومینیومی

خط تولید مناسب: در خط تولید این شرکت ها باید بهترین و عالی ترین ماشین آلات استفاده شود تا بتوانند مراحل تولید کالا سرعت ببخشند. استفاده از تجهیزات فرسوده و ماشین آلاتی که عمر مفیدشان به پایان رسیده، یک کار کاملا اشتباه است و علاوه بر این که سرعت تولید را کاهش می دهد کیفیت محصولات را نیز پایین می آورد. کارکنان فعال در خط تولید باید قادر باشند که با نظم خاصی به فعالیت های خود بپردازند و با اشتباهات غیر عمد فعالیت های خط تولید را با بی نظمی مواجه نکنند.

استفاده از پرسنل با تجربه

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود یک شرکت تولید کننده کف کاذب در بین مردم و مخاطبان خود جایگاه ارزنده ای پیدا نماید و روز به روز به تعداد مشتری های آن افزوده شود، استفاده از کادر اداری باسواد و با روابط عمومی بالا است که به خوبی تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری گذاشته و بتوانند اعتماد او را برای خرید جلب نمایند. این موضوع با آشنایی کامل پرسنل با محصولات تولیدی و شرکت سازنده و بازتاب عملکرد آن شرکت در طی سال هایی است که از تأسیس و ارائه خدمات آن می گذرد، بستگی دارد.

بکارگیری کارشناسان آشنا با محصولات تولید شده

استفاده از کارشناسان آشنا با ویژگی های فنی محصولات تولید شده، حتی بیش از پرسنل اداری یک شرکت دارای اهمیت است. برای هر شرکت ارائه کننده کف کاذب لازم است که از پرسنلی با تجربه برای راهنمایی مشتریان استفاده نمایند. این کارشناسان هر ساله دوره های آموزشی جدید زیر نظر اساتید با تجربه جهت آشنایی با محصولات تازه طراحی شده می گذرانند. آن ها با این کار اطلاعات خود را به روز کرده و قادر خواهند بود پاسخ دقیق و کاملی به سوالات مشتریان و نمایندگی های فعال در عرضه محصولات خود دهند.

ارائه خدمات پس از فروش و سرویس سالانه

کف کاذب از سری تجهیزاتی است که نیاز به سرویس سالانه دارد. شرکت تولید کننده کف کاذب در تهران تمامی خدماتی را که برای افزایش دوام و طول عمر محصولی را که ارائه می کند لازم است را ارائه می دهد، تا بتواند مخاطب را راضی نگه دارد. خدمات پس از فروش از جمله اصلی ترین کار هایی است که شرکت های تولید کننده کف کاذب لازم است انجام دهند. چرا که کف کاذب نیاز به سرویس های سالانه دارد تا چنانچه تعمیر یا تعویضی لازم است، انجام شود و این کار باید حتما توسط نیروی اجرائی حاذق و با تجربه و با وجدان انجام دهد تا کوچکترین نقصی از چشمان آن ها دور نمانده و در کار خود کوتاهی نکنند. مهم ترین موضوع برای یک شرکت رضایت خریداران است که این مسأله می تواند در جای خود به عنوان بهترین تبلیغ برای شرکت محسوب شده و به تعداد مشتریان او اضافه نماید.

این مطلب را از دست ندهید .
اهمیت انتخاب ارتفاع کف کاذب دیتاسنتر قبل از نصب

شرکت های تولید کننده کف کاذب باید همواره استاندارد های مورد نظر را بررسی کنند و همچنین استاندارد های محلی که قرار است از کف کاذب استفاده شود را نیز مد نظر داشته باشند تا بتوانند محصولی کارآمد و با کیفیت تولید کنند.

به طور معمول کف کاذب را در اتاق ها و مراکز حساس نصب می کنند. مراکزی همچون دیتاسنتر و اتاق سرور.

یکی از مواردی که برای استاندارد سازی اتاق سرور بسیار اهمیت دارد کف سازی است. کف های کاذبی که در اتاق سرور استفاده می شود باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا امنیت اتاق سرور را برقرار کند.

اتاق سرور ها دارای کابل ها و سیم های زیادی است که برای نظم دهی و مدیریت آن ها از کف پوش ها استفاده می شود. همچنین مواردی همچون سرمایش از کف نیز نیاز به کف می باشد. همانطور که می دانید سرمایش و متعادل نگه داشتن دما در اتاق سرور بسیار اهمیت دارد.

هدف از اجرای کف در اتاق سرور چیست؟

  • سیستم موثر برای جریان هوا
  • توزیع وزن سنگین به طور مساوی در همه ی نقاط کف
  • بررسی و پشتیبانی از خطوط داده
  • بررسی و مدیریت راحت کابل های برق
  • ایجاد یک محیط ایمن برای کارکنان در این بخش

بنابراین شرکت های تولید کننده کف کاذب باید این موارد را در نظر داشته باشند تا بتوانند محصول با کیفیتی را برای مشتریان ارائه دهند.

 

 

5 نظر

  • ارسلان یوسفی

    سلام برای اجرای کف کاذب نیاز هست که قبلش موارد خاصی رو مورد بررسی قرار بدیم؟

  • حشمت بابایی

    شرکت کارنو پس از نصب کف کاذب، خدمات پس از فروش هم دارند؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام به داریم.

  • میعاد نباتی

    ببخشید متریال‌های به کار رفته در کف کاذب‌های شرکت کارنو مرغوب هستند؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله دوست عزیز.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *