کف‌ کاذب جهت جذب مشتری

کاربرد خلاقانه کف‌ کاذب جهت جذب مشتری در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها

کف‌های کاذب چندین دهه است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این فناوری جذاب‌ترین یا پیشرفته‌ترین نوع خدمات ساختمانی نیست؛ بلکه یک کفپوش است تا روی آن راه بروید و میز و صندلی و امکانات مورد نیاز خود را رویش قرار دهید، همچنین این امکان بعد از نصب کف‌های کاذب وجود دارد که کابل‌ها و سیم‌ها و یا تجهیزات دیگر مثل خنک کننده‌ها را از زیر آن عبور دهید. کارشناسان فنی باید مطمئن شوند که قطعات به درستی در کنار هم قرار می‌گیرند و می‌توانند بارهای سنگین را تحمل کنند. در این مقاله با کاربرد کف‌ کاذب جهت جذب مشتری آشنا خواهید شد.

 

سیستم کف کاذب: چارچوبی برای جذب مشتری

آیا کاربرد کف کاذب نوع معماری هنرمندانه است؟

مانند ابزارهایی که هنرمند برای خلق برخی از هنرهای باورنکردنی، استفاده می‌کند، کف کاذب، پایه‌ای‌ست که معماران و مهندسان، برخی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های امروزی را بر روی آن مستقر می‌کنند. بنابراین سیستم کف کاذب بیشتر علم و مهندسی‌ را با خود همراه کرده است تا هنر.

یک سیستم کف کاذب چارچوبی‌ست موثر و مفید جهت واحد فناوری اطلاعات در هر سازمان. این نوع کفپوش، اجرای مخفی و به دور از دید کابل‌ها و سیم‌ها را انجام می‌دهد تا محیطی راحت و زیبا برای کارمندان و مراجعان یک شرکت و سازمان فراهم کند. بنابراین کار طراحی و ساخت کف‌های کاذب، در شرکت فراز شبکه کارنو، سازه‌ای مهندسی شده و با کیفیت و کاربردی برای ایجاد محیطی کارا و آرامش‌بخش به حساب می‌آید.

 

چگونه کف کاذب می‌تواند مشتریان شما را افزایش دهد؟

سیستم کف کاذب جهت جذب مشتری در یک فروشگاه

 

تصویر فوق نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از یک سیستم کف‌ کاذب جهت جذب مشتری در یک فروشگاه و خرده‌فروشی استفاده کرد. این‌جاست که همه چیز خلاقانه و هیجان انگیز می‌شود و می‌توان با استفاده از هنر، محیطی جذاب ایجاد کرد.

یک دیدگاه جالب در استفاده از کف‌های کاذب، این است که برای جلب توجه مشتری و زیباسازی محیط فروشگاه خود از کف‌های کاذب بهره ببرید. در زیبایی یک محیط وجود کفپوش تاثیر زیادی دارد.

می‌دانم که زمین و کفپوش هدف نهایی یک کسب و کار نیست؛ بلکه قصد نهایی، ارائه انعطاف پذیری به کاربران برای ایجاد فضاهای کاری منحصر به فرد و جذاب است. اگر در فضای فروشگاهی خود هیچ هیاهو، بی‌نظمی، انبوه تجهیزات کابلی و سایر موارد نازیبا وجود نداشته باشد، توجه مراجع و مشتری، بیشتر به محصول شما، با کمک حس زیبایی شناسی به کار رفته در محیط، جلب خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید .
کف کاذب و مزایای آن در دیتاسنتر

 

کاربردهای کف کاذب در موزه و نمایشگاه

انتخاب کفپوش مناسب یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی یک فضاست؛ زیرا جذابیت چشمی را دو چندان می‌کند و آسایش را برای مراجعان و کارکنان فراهم ‌می‌کند. اجرا و نصب یک سیستم کف‌ کاذب جهت جذب مشتری یا مخاطب برای موزه یا نمایشگاه می‌تواند یک چالش واقعی باشد؛ زیرا علاوه بر به کاربردن استانداردهای بالا، باید تردد و وزن بارهای سنگین را در طول زمان حفظ و تحمل کند.

موزه‌ها

اجرای کف‌های کاذب همراه با پوشش سنگ مرمر محبوب‌ترین انتخاب در هنگام کار با پروژه‌های موزه است. رنگ‌ها و سایه‌ها اجازه می‌دهد تا اثر مورد نظر، جلوه ای منحصر به فرد و تاثیرگذاری داشته باشد. پوشش‌‎های دیگری برای تایل کف کاذب مثل رزین، سیلک و یا کف شیشه‌ای در محیط موزه و نمایشگاه‌های جهان مرسوم و پرطرفدار است.

استفاده از کف کاذب در موزه ابوظبی

کاربرد کف کاذب در آزمایشگاه‌های علوم زیستی

انعطاف پذیری محیط آزمایشگاه خود را به حداکثر برسانید

محیط آزمایشگاهی باید نیازهای مختلفی را برطرف کند. حفظ هوای تمیز با کیفیت بالا، هماهنگی در کاربرد گازهای آزمایشگاهی و خدمات الکتریکی و پاسخگویی سریع و آسان به چیدمان تجهیزات و تغییرات تکنولوژیکی تنها چند مورد از مسائلی‌ست که در مراحل اولیه طراحی مورد توجه قرار می‌گیرند.

همه این موارد باید بدون ایجاد وقفه در عملیات روزانه آزمایشگاه، بررسی شوند. راه حل موارد بالا، توزیع خدمات در زیر کف کاذب است که به شما امکان می‌دهد تمام نگرانی‌ها و را برای ایجاد محیط آزمایشگاهی انعطاف پذیر برطرف کنید.

 

توزیع خدمات در زیر کف کاذب برای آزمایشگاه‌ها

توزیع خدمات زیر کف کاذب یک سیستم ارائه خدمات ایده آل برای حفظ انعطاف پذیری در هر نوع محیط آزمایشگاهی‌ست. مزایا عبارتند از:

دسترسی آسان به لوله‌های گاز آزمایشگاهی، برق، مخابرات، لوله کشی، تخلیه و سایر خدماتی که در زیر کف قرار گرفته و مستقیماً به هر نیمکت یا میز آزمایشگاه مربوط می‌شود. با قرار دادن سرویس‌ها  و تجهیزات در زیرِ زمین، توزیع سنتی سربار را کاهش می‌دهید که مدیریت جریان هوا و خروجی دود آسان‌تر شود.

این مطلب را از دست ندهید .
کف کاذب Mero آلمان

کف‌های کاذب را می‌توان برای تطبیق با تغییرات چیدمان و حفظ انعطاف‌پذیری آزمایشگاه تغییر داد. فضا را می‌توان به راحتی با دیوارها، میزها، خدمات و موارد دیگر بازسازی کرد تا هر کاربرد جدید را در خود جای دهد. نیمکت‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی را می‌توان روی کف کاذب نصب کرد و به طیف گسترده‌ای از پوشش‌های ضدآب برای حفظ ایمنی دسترسی داشت.

انعطاف پذیری کف کاذب برای آزمایشگاه

انعطاف پذیری عامل مهمی برای هر نوع محیط آزمایشگاهی‌ست. با پیشرفت فناوری، به‌روزرسانی پروتکل‌ها و تغییر سرویس‌ها، امکانات شما باید قادر به تغییر یکپارچه برای پاسخگویی به خواسته‌های جدید باشد. کف‌های کاذب با توزیع خدمات در زیر کف، بروزرسانی امکانات آزمایشگاهی را سریع و آسان می‌کنند.

با استفاده از کف‌های کاذب می‌توانید به راحتی چیدمان آزمایشگاه را طراحی کنید تا بهره‌وری را افزایش دهید، نیمکت‌های آزمایشگاهی، میزهای تحریر، دفاتر و فضای مشترک را جدا از هم با پوشش‌های منحصر به فرد طراحی کنید. با تغییر نیازهای تاسیسات، این فضاها را می‌توان به راحتی جابجا کرد و تطبیق داد.

برای محیط‌های آزمایشگاهی اجاره‌ای، فضا را می‌توان به راحتی با دیوارها، میزها، تغییرات کف و موارد دیگر و کاربردهای دیگر درآینده، بازسازی کرد. پیش‌بینی نیازهای آتی آزمایشگاه شما می‌تواند دشوار باشد، بنابراین کف‌های کاذب، راهی آسان برای آماده شدن برای تغییرات پیش‌بینی‌نشده و سازگاری و انعطاف‌پذیری تسهیلات شماست.

روکش کف کاذب

بسیاری از روکش‌های کاربردی کف کاذب، برای ایجاد یک کف ضد آب و عایق در محیط آزمایشگاهی وجود دارد. در محیط‌های حساس به الکتریسیته، کاشی‌های ESD و سایر روکش‌های ارتجاعی را می‌توان روی پنل‌های کف کاذب اعمال کرد.

کف کاذب آنتی استاتیک شرکت فراز شبکه کارنو از ورق‌های فولادی نورد سرد یا آلومینیوم ساخته می‌شود. داخل تایل‌های فولادی با بتن پر شده تا استحکام بیشتری به آن ببخشد. روی ورق‌ها با رنگ الکترواستاتیک پوشیده می‌شود. تمامی تایل‌ها با دقت و ظرافت ساخته و آماده بهره‌برداری می‌شوند. روکش‌های آنتی استاتیک PVC یا HPL رسانا با فشار روی تایل‌ها چسبیده شده و لبه‌ها با قطعات رسانا پوشانده می‌شود.

 

پشتیبانی و طراحی مهندسی کف‌ کاذب

در هر محیط آزمایشگاهی، قابلیت اطمینان داده‌ها، اولویت اصلی‌ست. تیم پشتیبانی طراحی مهندسی شرکت فراز شبکه کارنو جهت اجرای کف کاذب مناسب در محل کار، همراه شما خواهد بود. لطفا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *