کف کاذب مناسب برای کسب و کارهای صنعتی

انتخاب درست کف کاذب برای کسب و کارهای صنعتی

موارد زیادی به عملکرد بهتر یک دفتر کار یا شرکت صنعتی کمک می‌کند؛ اما یک سیستم کف کاذب کاربردی و درجه یک، چیزی‌ست که یک تجارت نوآورانه نباید نادیده بگیرد. سوال این‌جاست که کف کاذب چیست و چگونه کل فضای شرکت شما را متحول خواهد ساخت؟ در این مقاله، همه چیز را به تفصیل مورد بحث قرار می‌دهیم و حتی به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب درستی از کف کاذب برای کسب و کارهای صنعتی داشته باشید.

یک تجارت هرگز کارایی و بهره وری خود را به خطر نمی‌اندازد. پس چرا باید در مورد انتخاب کف کاذب مناسب در دفتر کار خود کوتاهی کنید؟ کف کاذب پایه و ستونی قوی برای موفقیت کسب و کار فراهم می‌کند و حتی فرصت کافی برای ارائه ظاهری شیک و مدرن به وجود می آورد.

هنگامی که کف‌های کاذب چند سانتی‌متر بالاتر از سطح زمین ساخته می‌شوند، مسیری برای عبور کابل‌ها و خنک کننده‌های الکتریکی و مکانیکی فراهم می‌کنند. علاوه بر این، مشکلات سیم‌کشی را از بین می‌برند و شرایط را برای بروز شدن و تغییر کاربری‌های احتمالی در شرکت شما آماده می‌کنند.

 

چگونه باید کف کاذب برای کسب و کارهای صنعتی خود انتخاب کنید؟

انتخاب یک سیستم کف کاذب مناسب ممکن است کار سختی به نظر برسد؛ اما در واقعیت چندان دشوار نیست. شما فقط باید به چشم انداز کسب و کار، الزامات، کارایی و نیازهای حال و آینده خود توجه زیادی داشته باشید. برای اینکه فرآیند تصمیم گیری ساده و سرراست باشد؛ می‌توانید برای خرید کف کاذب اتاق سرور و همچنین نصب و اجرای این محصول، با شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید. کارشناسان و متخصصان ما در کنار شما خواهند بود تا با توجه به میزان بودجه و نیاز کاربری خود، بهترین کف کاذب را انتخاب و خریداری نمائید.

در این‌جا برخی از نکات کلیدی را فهرست کرده‌ایم که باید برای بهترین کف کاذب برای کسب و کارهای صنعتی در نظر گرفته شود:

۱- ارتفاع کف کاذب متناسب با نیاز شرکت

ارتفاع کف‌های کاذب از کف ساختمان، حداقل (۱۴ تا ۱۵ سانتی‌متر) است. با توجه به تجارب، مشاهده شده است، بسیاری از سازمان‌ها نیازهای تکنولوژیکی زیادی ندارند. در این صورت، یک سیستم کف کاذب با همین ارتفاع برای حمایت از نیازهای کاری روزانه کسب و کار کافی‌ست. به علاوه این ارتفاع می‌تواند به سرعت، دروازه ای را برای مسیریابی خدمات مکانیکی، HVAC و ارتباطات در شرکت ایجاد کند.

۲- بهداشت و ایمنی

کفپوش‌ها، ظاهری زیبا به شرکت و محل کار شما می‌دهند. اما هنگام انتخاب باید سلامت و ایمنی کف کاذب نیز مورد نظر قرار گیرد. مواردی از جمله، ویژگی‌های ضد استاتیک (ESD)، ایمنی در برابر آتش، نگهداری، استحکام و دوام مهم هستند. ساخت و نصب کف های کاذب همچنین مستلزم در نظر گرفتن دقیق الزامات معماری و تدارک فضای کافی برای ارتقاء آن به سطح بعدی (در صورت نیاز به ارتقاء) است.

۳- سبک بودن

کف‌های کاذب صنعتی، زیبایی‌شناسی را با عملکرد ترکیب می‌کنند. گاهی اتفاق می افتد که در شرکت خود نیاز به کفپوش جدید و شیک دارید تا تفاوت زیادی در محیط کار ایجاد کند. این ارتقای ساده اغلب شامل انتخاب تایل‌های مناسب می‌شود تا به دفتر شما ظاهر و احساسی کاملاً جدید ببخشد. در این صورت، می‌توانید جهت انتخاب با کارشناسان شرکت فراز شبکه کارنو مشورت نمایید.

۴- تمیز کردن

کف‌های کاذب نیاز به تعمیر و نگهداری روزانه دارند. از این رو، سیستمی که قصد نصب آن را دارید باید تمیز کردن و نگهداری بدون دردسری داشته باشند. در مورد تمیز کردن روکش کف کاذب باید گفت از مزایای روکش‌های HPL این است که در برابر لکه و آلودگی مقاوم است و خاصیت ضد استاتیکی نیز دارد که تمیز کردن و نگهداری از کف کاذب را آسان کرده است. برای نظافت روزانه کف‌های کاذب،  تنها کافی‌ست از یک پارچه نرم یا میکرو فایبر و شیشه پاک کن استفاده کرد.

این مطلب را از دست ندهید .
چگونه یک سیستم کف کاذب می‌تواند به رعایت استانداردها برای معلولین کمک کند؟

۵- عملکرد

معمولاً با نصب کف‌های کاذب در زیر اتاق کار یا دفتر شرکت، فضایی تعبیه می‌شود. ابتدا و هنگام انتخاب کف کاذب، بسیار مهم است که حجم ترافیک شبکه را در محل کار، بسنجید. این امر به شما کمک می‌کند پیش‌بینی کنید که آیا به یک سیستم کف کاذبِ منظم و یا یک سیستم ارتقا یافته نیاز دارید.

۶- بودجه مورد نیاز کف کاذب برای کسب و کارهای صنعتی

کف کاذب مناسب هزینه نجومی ندارد و گزینه‌های معقول زیادی در بازار موجود است. برای بهترین توصیه‌ و راهنمایی، با طراحان و کارشناسان فروش شرکت فراز شبکه کارنو مشورت کنید. تیم ما به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و با توجه به نیاز خود، نوع مناسب را به دست آورید. ما نیازهای کف کاذب تجاری و صنعتی شما را درک می‌کنیم و یک سیستم قابل توجه با بودجه‌تان برای شما به ارمغان می‌آوریم.

بهترین انتخاب کف کاذب برای کسب و کارهای صنعتی

کفپوش اداری شما باید هم از نظر طراحی و هم از نظر کاربری متناسب با فضا باشد. برخی از سیستم‌های کف کاذب ممکن است گران باشند، در حالی که برخی دیگر مقرون به صرفه هستند. با این وجود، گزینه‌های توصیه شده از طرف شرکت ما، زیبایی را نیز به شما هدیه می کند و جایگزین بهتری نسبت به گزینه‌های معمولی ست.

در دنیای ساخت و ساز و طراحی، کف کاذب لگراند، برندی‌ست که باید به آن اعتماد کرد. در طول سال‌ها، یک معیار قوی در صنعت ایجاد کرده‌ایم. کفپوش کاذب گالوانیزه کارنو تنها کف کاذبی‌ست که دارای قطعات کاملا کاربردی و کامل است که می‌توان متناسب با نیاز خود، ارتفاع مورد نظر را ایجاد کنید و فرایند نصب را آغاز کنید. همچنین این نوع کفپوش کاذب تنها نمونه‌ای‌ست که نیاز به هیچ گونه زیرساختی ندارد و در برابر زلزله و لغزش مقاومت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان نیاز به رگلاژ ندارد.

 

کف کاذب کارنو برای کسب و کارهای صنعتی

با استفاده از کف گالوانیزه کارنو می‌توانید در مدت زمان کوتاهی فضای پنهانی را برای انتقال کابل‌های برق، کابل شبکه، کابل تلفن و همچنین کابل صدا و هر گونه تاسیسات برقی دیگر ایجاد کنید.

کفپوش کاذب گالوانیزه کارنو محصولی مشابه کف لگراند فرانسه و با نام اصلی (کف کاذب سولفکس) است که در جهت بالا بردن نقاط قوت آن، قطعاتی نیز تولید و ثبت اختراع شده است.

این محصول دارای ویژگی‌هایی نظیر:

قابلیت جذب الکتریسیته ساکن،

مقاومت در برابر فشار،

مقاومت در برابر رطوبت،

مقاوم در برابر آتش و حرارت .

در تولید و اجرای کف کاذب کارنو، کلیه استانداردهای اروپایی که در ایران نیز اعتبار دارد، رعایت شده است تا در نهایت محصولی با کیفیت و مناسب ارائه شود.

از دیگر کف کاذب برای کسب و کارهای صنعتی میتوان به کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی نیز اشاره کرد. گروه فنی و مهندسی کارنو این نوع کف کاذب ها را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است.

این مطلب را از دست ندهید .
رمز استفاده از کف های کاذب در مراکز داده و مورد توجه بودن آن‌ها

مزایای سیستم های کف کاذب

علاوه بر استفاده اولیه از زیرساخت های ذخیره سازی، کف کاذب ها دارای ویژگی های اضافی هستند. آنها عبارتند از:

قابل حمل: به طور سنتی، کف های مرتفع دائمی بودند. پایه ها باید با استفاده از لنگرها یا چسب ها به کف زیرین چسبانده می شدند، به این معنی که نمی توان از آنها برای نصب موقت استفاده کرد. پایه های کف کاذب گالوانیزه نیازی به اتصال دائمی ندارند، بنابراین کل سیستم کفپوش قابل حمل است. اگر یک ساختمان، اتاق سرور خود را در طول بازسازی های بعدی به منطقه دیگری منتقل کند، کف دسترسی را می توان بسته بندی کرد و در مکان جدید مستقر کرد. به همین ترتیب، اگر شرکت ساختمان خود را اجاره کند یا نیاز به نقل مکان به یک مرکز بزرگتر داشته باشد، کف کاذب گالوانیزه مجدد قابل اجرا است.

پایدار و بادوام: پانل های کف بسیار قوی هستند و می توانند در برابر وزن تا یک تن نیز مقاومت کنند. کف کاذب گالوانیزه کارنو ۲۵ سال ضمانت دارند و به راحتی می توان تا سالیان سال از آن ها استفاده کرد. بنابراین، زمانی که پانل‌های کف کاذب به پایان عمرشان نزدیک می‌شود، معمول است که فقط پانل‌ها را در حالی که از زیرساخت کف موجود خود استفاده می‌کنید، تعویض کنید. هنگامی که شرکت‌ها به دلایل زیبایی شناسی پانل‌ها را تعویض می‌کنند، دوام و طراحی طولانی‌مدت آن‌ها به تسهیلات اجازه می‌دهد تا آنها را به شخص ثالث برای بازسازی، لمینیت مجدد و استفاده مجدد بفروشند.

تعویض آسان: اگر تایل بشکند یا آسیب ببیند، می توان آن را با یک تایل جدید تعویض کرد. با کف‌پوش‌های معمولی، تعویض یک تایل تکی چالش برانگیز است. هنگامی که آسیب رخ می دهد، کل طبقه نیاز به تعویض دارد و در حین انجام بازسازی، کل دفتر را مختل می کند. یک سازمان می تواند در صورت نیاز با تعویض تایل های کف کاذب در یک زمان، در هزینه ها صرفه جویی کرده و ناراحتی ها را کاهش دهد.

کف کاذب همچنین دسترسی آسان به آنچه در زیر است فراهم می کند. هنگامی که کابل ها نیاز به تعویض یا سیم کشی دارند، لوله ها و سیستم های HVAC نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تایل ها را می توان جدا کرد. از آنجایی که سیستم کفپوش مدولار است، متخصصان تعمیر و نگهداری می توانند تایل ها را در محل کار خود جدا کنند در حالی که بقیه کف را دست نخورده باقی می گذارند. در تاسیسات حیاتی، این می تواند زمان خرابی مربوط به تعمیر و نگهداری و تعمیرات سیستم های مستقر در زیر زمین را محدود کند.

قابل دسترسی برای پریزهای برق: دفاتر باز بزرگ و تاسیسات تولیدی نیاز به دسترسی به پریز برق در سراسر محیط خود دارند. بیشتر کارهای برقی در ساختمان‌های سنتی در داخل دیوارها انجام می‌شود و ادغام سیم‌کشی الکتریکی در کف کاذب بدون برآمدگی می‌تواند کار مهمی باشد. اگر ساختمان در عوض دارای کف کاذب باشد، بسیار مقرون به صرفه است. برقکارها می توانند سیم کشی برق را در زیر زمین اجرا کنند. طراحی کف کاذب مدولار اجازه می دهد تا پریزها را در هر جایی که نیاز دارید وارد کنید، حتی پس از اینکه سکو از قبل ساخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گروه فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید:

تماس با دفتر تهران:

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

تماس با دفتر مشهد:

۰۵۱-۳۷۰۵۷۰۵۰-۴

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *