قیمت کفپوش کاذب

قیمت کفپوش کاذب به چه عواملی بستگی دارد

همانطور که می‌دانید امروزه کف کاذب‌ها نسبت به گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و دلیل این امر، آگاهی افراد از مزیتهای این محصول است. واحد تحقیق و توسعه کارنو نیز سعی دارد که براساس نیاز مشتریان خود مقالاتی را ارائه دهد که مفید و کاربردی باشد؛ از همین جهت قیمت کفپوش کاذب موضوع مقاله‌ی امروز است.

اکنون در این مقاله به تعریف کف کاذب، عواملی که در قیمت کف کاذب تاثیر گذار هستند، نکاتی که در هنگام خرید کفپوش کاذب باید بدان توجه نمائید و معرفی کف کاذب‌های تولیدی شرکت کارنو پرداخته شده است؛ پس اگر راغب هستید که در مورد مطالب نام برده شده اطلاعاتی را کسب نمائید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کف کاذب یا کفپوش کاذب:

بعضی از افراد کف کاذب را با نام، کفپ کاذب نیز می‌شناسند. کف کاذب یا کفپوش کاذب، کف دومی است که متقارن با سقف اصلی و بالاتر از کف اصلی ساختمان با کمک تجهیزاتی نصب می‌گردد. کف کاذب‌ها با توجه به نیاز مشتریان از انواع گوناگونی برخوردار هستند. از جمله:

  • کف کاذب طرح لگراند (گالوانیزه)
  • کف کاذب فولادی
  • کف کاذب آلومینیومی
  • کف کاذب شیشه‌ای
  • کف کاذب چوبی
  • کف کاذب سولفات کلسیم
  • کف کاذب روف گاردن
  • کف کاذب پشت بام
  • و غیره

مشتری در ابتدا باید نیاز خود را شناخته و براساس کف کاذب‌های موجود، مناسبترین آن را خریداری نماید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کفپوش کاذب:

عواملی که بر قیمت کفپوش کاذب تاثیرگذار هستند به شرح زیر می‌باشند. از جمله:

  • نوع کف کاذب و کیفیت آن

کف کاذ‌ب‌ها از نظر ساختار و متریال با یکدیگر تفاوت دارند، از همین جهت کیفیت آنها نیز با یکدیگر برابری نمی‌کند. نوع کف کاذب و کیفیت آن می‌تواند یکی از علل مهمی باشد که در قیمت این محصول تاثیر گذار است.

  • متراژ محیط

اندازه و متراژمحیط نیز در قیمت کفپوش کاذب تاثیر دارد. لازم است بدانید که شرکت فنی و مهندسی کارنو در متراژهای بیشتر، برای مشتریان خود قیمت کف کاذب را پایین تر در نظر می‌گیرد.

  • ارتفاع کف کاذب
این مطلب را از دست ندهید .
برش کف کاذب

ارتفاع کف کاذب به حجم تاسیسات زیر کف بستگی دارد و هر چه میزان ارتفاع کف کاذب شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

  • روکش و نوع آن یا عدم روکش

روکش به کار رفته یا عدم استفاده از آن در تایل کف کاذب بر قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال: کف کاذب گالوانیزه به روکش نیازی نداشته و از این جهت از قیمت مناسبتری نیز برخوردار است.

نکاتی که در هنگام خرید کفپوش کاذب باید بدان توجه نمود:

در زمان خرید کف کاذب بهتر است که در ابتدا اطلاعات خود را از این محصول ارتقاء دهید. شما می‌توانید داده‌های مورد نیاز خود را در سایت فلور سل، مطالعه نموده و یا با پشتیبانان شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید.

اکنون در این قسمت مواردی را برای شما نام خواهیم برد که آگاهی از آنها می‌تواند در زمان خرید کفپوش کاذب کمک کننده باشد.

خرید کف کاذب,قیمت کفپوش کاذب,نصب کف کاذب

آگاهی از نیاز خود:

یک مشتری در قدم اول باید بداند که از چه جهت به خرید، نصب و اجرای کف کاذب نیازمند خواهد بود، در اصطلاح باید هدف کاربری مشخص گردد. یکی از مواردی که به شما به عنوان یک مصرف کننده کمک خواهد کرد آنالیز مکانی است که می‌خواهید در آن به نصب کف کاذب بپردازید. آیا آن مکان یک رووف گاردن است؟ آیا یک رستوران یا کافی‌شاپ بوده یا آیا یک اتاق سرور، اتاق برق یا اتاق مانیتورینگ می‌باشد؟

اگر شخصی قصد کند که این محصول را برای اتاق سرور خریداری نماید؛ آنتی استاتیک بودن و مقاومت آن اولویت اول خواهد بود نه زیبایی ظاهری آن! پس هدف کاربری در زمان خرید کفپوش کاذب، حائز اهمیت می‌باشد.

کیفیت کفپوش کاذب:

کیفیت کف کاذب، فاکتور مهمی برای خرید این محصول است، چرا که کیفیت آن موجب کارایی بهتر خواهد شد. کف کاذب‌های تولیدی شرکت کارنو نیز دارای کیفیت مرغوب بوده و همچنین از ضمانت برخوردار هستند.

این مطلب را از دست ندهید .
دلایل استفاده از کف کاذب چیست

قیمت کفپوش کاذب:

یکی دیگر از مولفه‌هایی که در هنگام خرید این محصول باید بدان توجه نمائید، قیمت آن خواهد بود. بهتر است با پشتیبانان شرکت مهندسی کارنو صحبت کرده تا با توجه به بودجه‌ی خود بهترین نوع کفپوش کاذب را تهیه نمائید.

حجم تاسیسات:

آگاهی از حجم تاسیسات در زمان خرید این محصول به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید ارتفاع کفپوش کاذب را مشخص نمائید.

دما و رطوبت محیط:

دما و رطوبت، نقش مهمی در دوام و طول عمر کف کاذب‌‌ها دارند؛ از همین جهت باید دما و رطوبت محیط را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال: شما می‌توانید در محیط های مرطوب، کف کاذب آلومینیومی را از شرکت فنی و مهندسی کارنو سفارش دهید؛ زیرا متریال این کف کاذب، به گونه‌ای می‌باشد که در محیط های مرطوب به نسبت کف کاذب های دیگر از دوام بیشتری برخوردار است.

خرید کف کاذب,قیمت کفپوش کاذب,نصب کف کاذب

معرفی کف کاذب‌های تولیدی شرکت کارنو:

شرکت فنی و مهندسی کارنو، یکی از شرکت‌هایی است که قرین به دو دهه به فعالیت در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی کف کاذب‌ها می‌پردازد. از تولیدات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود، از جمله:

شما می‌توانید مشخصات فنی هر یک از کف کاذب‌ها را در قسمت محصولات سایت، مشاهده نمائید.

جمع بندی:

همانطور که خواندید، ما در این مقاله به تعریف کف کاذب، عوامل تاثیرگذار در قیمت آن، نکاتی که در هنگام خرید کف کاذب باید در نظر گرفته شوند و معرفی کف کاذب‌های شرکت کارنو پرداختیم. امیدواریم که از محتویات این مقاله لذت برده باشید، شما می‌توانید جهت خرید و نصب کف کاذب در سراسر ایران با شرکت مهندسی کارنو تماس گرفته و پس از دریافت پاسخهای خود، در صورت لزوم خرید خود را انجام دهید.

منتظر مقالات آینده‌ی ما باشید و ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید.

7 نظر

  • milad abdolahi

    سلام کفپوش کاذب همون کف کاذب هست؟

  • حسام عبدی

    وقتتون بخیر قیمت کف کاذب فولادی با روکش hpl چقدر هست؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام لطفا به قسمت ارتباط با ما رفته و با شماره های گذاشته شده تماس بگیرید.

  • احمد حسینی

    سلام میشه بیشتر توضیح بدید که چرا در زمان خرید کف کاذب باید دما و رطوبت محیط رو هم در نظر داشته باشیم؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام چون کف کاذب ها از انواع گوناگونی برخوردار هستند و هر کدوم ساختار و متریال خودشون رو دارند. در نتیجه، هر کف کاذبی برای دما و رطوبت خاصی اوکی هست. مثلا کف کاذب آلومینیومی برای محیط های مرطوب خیلی مناسب‌ هستش.

  • محمد

    وقت بخیر، نصب کف کاذب بجز مشهد و تهران در کجاها دیگه انجام میدید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام نصب کف کاذب همه جا داریم.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *