کف کاذب در کرمان

خرید کف کاذب در کرمان

کف کاذب دارای مزیت‌های زیادی می‌باشد و از همین جهت تقاضای خرید این محصول به نسبت گذشته، بیشتر شده است. شرکت فنی و مهندسی کارنو نیز آماده‌ی فروش این محصول به سراسر کشور می‌باشد. همچنین این محصول در شهر کرمان با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. بنابراین، شما می‌توانید برای خرید کف کاذب در کرمان همین حالا تلفن را برداشته و با شرکت کارنو تماس بگیرید یا برای آشنایی بیشتر با این محصول به خواندن این مقاله بپردازید. واحد تحقیق و توسعه‌ی کارنو سعی کرده است که در این محتوا به نکات مهم کف کاذب اشاره نماید تا شما در کمترین زمان، بیشترین داده را از این محصول به دست آورید. اکنون در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیحات کف کاذب بپردازیم.

کف کاذب چیست:

تعریف کف کاذب در مقالات گذشته نیز آورده شده است. در واقع کف کاذب به معنای کف دوم می‌باشد. این کف دارای متعلقاتی همچون: پایه، استرینگر و تایل است. البته لازم به ذکر است که کف کاذب از انواع گوناگونی برخوردار است و با توجه به نوع کف کاذب، متعلقات آن نیز متفاوت می‌باشد.

به عنوان مثال: کف کاذب طرح لگراند از اجزاء و متعلقاتی چون: تایل، پایه، قطعه‌ی ارتفاع دهنده، اگزیت تایل، ارتینگ تایل، فلور باکس و پلنیوم تشکیل شده است.

به طور خلاصه‌تر می‌توان گفت: کف کاذب، کف دومی است که با استفاده از متعلقات و اجزاء خود و در ارتفاع مشخص شده‌ای بر روی کف اصلی نصب می‌گردد. نصب کف کاذب، منجر به ایجاد فضای خالی‌ای بین کف اصلی و کف دوم می‌شود.

در نهایت شما می‌توانید تاسیسات خود را همچون: سینی کابل و سیم، کابل‌ها و سیم‌ها، سیستم‌های تهویه و غیره را در این فضای ایجاد شده (زیر کف کاذب) قرار دهید.

فروش و نصب کف کاذب در کرمان:

شرکت کارنو به  فروش و نصب کف کاذب در کرمان می‌پردازد. فقط کافیست برای خرید کف کاذب در کرمان با نمایندگی کف کاذب تماس بگیرید.

مشاوران شرکت ما به شما کمک خواهند کرد تا در بین کف کاذب‌های موجود، همان نوعی را انتخاب نمائید که با نیازهای شما یکی می‌باشد. همچنین شرکت کارنو برای نصب این محصولات از نصابان حرفه‌ای برخوردار می‌باشد و می‌تواند در پیکربندی این کف شما را یاری نماید. دقت نمائید که نصب کف کاذب همانند خرید آن بسیار مهم می‌باشد و گروه نصابان باید از تخصص و تجربه‌ی کافی برخوردار باشند.

تعریف کف کاذب,خرید کف کاذب در کرمان,فروش و نصب کف کاذب در کرمان

چرا قبل از خرید کف کاذب در کرمان به دریافت مشاوره نیاز خواهیم داشت:

توجه نمائید که کف‌های کاذب با توجه به نوع متریال و ساختاری که دارند از ویژگی خاصی برخوردار هستند. بنابراین، شما باید کفی را انتخاب نمائید که دارای ویژگی‌های زیر باشند. از جمله:

  • پایه‌ها و تایل‌های آن از تحمل وزن بالایی برخوردار باشد. (تحمل وزن پایه‌ها و تایل‌ها با توجه به نیاز کاربری مشتری مشخص می‌گردد.)
  • متریال به کار رفته در این محصول، با دما و رطوبت محیط شما سازگار باشد.
  • ارتفاع آن برای قرارگیری تجهیزات و تاسیسات زیر کف کاذب شما مناسب باشد.
  • آنتی استاتیک باشد و از تجهیزات و سرورهای شما محافظت نماید.
  • در برابر احتراق از مقاوت بالایی برخوردار باشد.
  • تمیز کردن آن راحت باشد.
  • امکان دسترسی به تجهیزات زیر کف کاذب را به شما بدهد.
  • در صورت نیاز از قابلیت پیکربندی مجدد برخوردار باشد.
  • زیبا باشد و به محیط شما نظم دهد.
  • و غیره
این مطلب را از دست ندهید .
نحوه انتخاب کف کاذب مناسب شرکت: راهنمای خرید و سفارش

به یاد داشته باشید تمامی این ویژگی‌ها در هر کف کاذبی متفاوت است. به عنوان مثال: میزان تحمل وزن به صورت نقطه‌ای در کف کاذب فولادی، آلومینیومی و گالوانیزه متفاوت بوده و یکی نمی‌باشد. بنابراین، برای اینکه این ویژگی‌ها در راستای رفع نیاز شما باشد، باید قبل از خرید این محصول از مشاوران و کارشناسان ما کمک بگیرید.

انواع کف کاذب کارنو:

انواع کف کاذب در کرمان شامل موارد زیر است. از جمله:

  • کف کاذب طرح لگراند (کف کاذب گالوانیزه)
  • کف کاذب آلومینیومی (کف کاذب دایکاست)
  • کف کاذب فولادی

اکنون به توضیح مختصر هر یک از این کف‌های کاذب می‌پردازیم.

کف کاذب طرح لگراند:

این محصول، از تولیدات انحصاری شرکت فنی و مهندسی کارنو می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید این محصول با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

تایل کف کاذب طرح لگراند از جنس گالوانیزه با ورق ۲ میلی‌متر است. ابعاد آن ۵/۲۲*۵/۲۲ سانتی‌متر می‌باشد. هر تایل کف کاذب طرح لگراند حدود ۹۰۰ گرم وزن دارد. همچنین این تایل قابلیت تحمل ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن به صورت نقطه‌ای را دارد. پایه‌های آن نیز تا ۱۲۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کنند.

کف کاذب طرح لگراند از قطعاتی چون:

تایل، پایه، قطعه‌ی ارتفاع دهنده، پلنیوم، اگزیت تایل، ارتینگ تایل و فلور باکس یا باکس کفی برخوردار است.

کف کاذب طرح لگراند پس از نصب از قابلیت پیکربندی مجدد برخوردار می‌باشد. این محصول جهت راه‌اندازی به زیرساخت نیازی ندارد. شما می‌توانید بدون کمک نصاب، خود به تنهایی این کف کاذب را نصب نمائید.

همچنین راه اندازی آن هیچ‌گونه تغییری را در کف اصلی زمین ایجاد نمی‌کند.

کف کاذب آلومینیومی (دایکاست):

این محصول با روش دایکاست تولید می‌شود و یکی از کف‌های کاذبی است که توسط شرکت فنی و مهندسی کارنو عرضه می‌گردد. تایل کف کاذب آلومینیومی از جنس آلومینیوم می‌باشد. نوع آلومینیوم به کار رفته در این کف کاذب، آلومینیوم LM2 است.

حداقل ارتفاع در این محصول ۱۴ سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع آن ۱۰۰ سانتی‌متر می‌باشد. تایل‌های کف کاذب دایکاست از قابلیت نصب روکش HPL و PVC برخوردار هستند. مقاومت وزن تحمیلی تایل ۲۳۰۰ کیلوگرم است و مقاومت پایه‌ها ۷۰۰۰ کیلوگرم می‌باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
کف سازی کاذب در مراکز حساس

این محصول از قطعاتی چون: تایل، استرینگر و پایه برخوردار است.

کف کاذب آلومینیومی برای نصب نیازمند زیر ساخت است. از همین جهت راه‌اندازی آن باید توسط گروهی از نصابان انجام شود.

کف کاذب فولادی:

جنس تایل کف کاذب فولادی، از فولاد می‌باشد. ابعاد تایل این محصول ۶۰*۶۰ سانتی‌متر است. این تایل از قابلیت نصب روکش  HPLو PVC  برخوردار می‌باشد. مقاومت وزن تحمیلی تایل در این محصول ۲۳۰۰ کیلوگرم است.

کف کاذب فولادی، از متعلقاتی چون: تایل، استرینگر و پایه برخوردار است.

نصب این محصول همانند کف کاذب آلومینومی بوده و نصب آن توسط گروه نصاب صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی این کف کاذب‌ها، به قسمت معرفی محصولات سایت بروید.

کف کاذب در کرمان,کف کاذب کارنو,تعریف کف کاذب

بهترین کف کاذب:

ممکن است در زمان خرید کف کاذب در کرمان این سوال برای شما مطرح شود که بهترین نوع کف کاذب کارنو چیست؟ در پاسخ باید بگوئیم که کف کاذب طرح لگراند، آلومینیومی و فولادی هر سه از متریال درجه یک ساخته شده‌اند و دارای ضمانت هستند. پس، هر سه‌ی این محصولات در نوع خود بهترین می‌باشند. بنابراین، شما برای خرید بهترین کف کاذب باید در ابتدا از هدف کاربری خود آگاه باشید و کارشناسان مربوطه را در جریان این هدف کابری قرار دهید. منظور ما از هدف کاربری این می‌باشد که آیا این محصول را برای یک اتاق سرور می‌خواهید یا برای یک مکان اداری؟ یا در خرید کف کاذب در ابتدا ظاهر و زیبایی آن برای شما حائز اهمیت است یا ایمنی و مقاومت آن؟

سپس با توجه به هدف کاربری، بهترین کف کاذب به شما پیشنهاد خواهد شد.

اجازه بدهید مثال دیگری بزنیم. در نظر بگیرید که شرکتی برای قسمت اداری خود نیاز به کف کاذب دارد تا سیم‌ها و کابل‌ها و تاسیسات دیگر را پوشش دهد. اما به علت‌های گوناگونی، ممکن است که مکان شرکت قابل تغییر باشد. بنابراین، پیشنهاد ما برای چنین شرکتی، کف کاذب طرح لگراند می‌باشد؛ زیرا این محصول برای نصب نیازی به زیرساخت ندارد و پس از نصب از قابلیت پیکربندی مجدد برخوردار است. در نتیجه می‌توان گفت که بهترین کف کاذب برای مکان‌هایی که امکان جابه‌جایی در آن‌ها وجود دارد، کف کاذب طرح لگراند می‌باشد.

پس به خاطر داشته باشید که بهترین کف کاذب، کفی است که برای رفع نیاز کاربری شما مناسب باشد.

سخن آخر:

اُمید است که از این مقاله لذت برده باشید. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و داده‌های مورد نیاز، در صورت تمایل کف کاذب خود را سفارش دهید.

منتظر مقالات و به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید و ما را از نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ی خود آگاه سازید.

11 نظر

  • ارسلان یوسفی

    سلام ممنون از مقاله. برای خرید کف کاذب در کرمان باید با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام خواهش می‌کنم. برای خرید کف کاذب در کرمان با شماره‌‍‌های گذاشته شده در داخل سایت می‌تونید تماس بگیرید.

  • ضامن

    وقت خوش. برای اتاق سرور کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl خوبه؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله.

  • علی آقایی

    وقت خوش. من برای ارتقاء امنیت مرکز داده از شما دستگاه کارنو لاجیک رو تهیه کردم. خیلی ممنونم بسیار کاربردی بود.

  • آرش عباسی

    قیمت کف کاذب فولادی با نصبش چقدر میشه؟

  • آریا

    سلام. تضمین کیفیت هم دارید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله داریم. کف کاذب طرح لگراند ۲۵ سال ضمانت داره.

  • مهرداد نعیمی

    وقت به‌خیر. من قبلا کف کاذب خریداری کردم از شرکت کارنو بسیار هم راضی بودم. سپاس.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام ممنونم و خرسندیم از رضایت شما دوست عزیز.

  • کیانوش عاشوری

    ببخشید برای دکوراسیون داخلی کف کاذب چی دارید که خوب باشه؟

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *