نمایندگی کف کاذب

نمایندگی کف کاذب در تهران

شرکت فنی و مهندسی کارنو تولید کننده و عرضه کننده‌ی کف‌های کاذب است؛ علاوه بر آن این شرکت از نمایندگی کف کاذب در تهران و سایر شهرستانها برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کف کاذب با این شرکت تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره‌های لازم در صورت نیاز به خرید و نصب این محصول اقدام نمائید.

اکنون در این مقاله با ما همراه باشید تا مزیتهای نمایندگی کف کاذب را به شما گفته و پس از آن به معرفی کف‌های کاذب شرکت کارنو بپردازیم.

مزیت‌های خرید کف کاذب از نمایندگی:

اگر قصد خرید کف کاذب را دارید، بهتر است که این خرید را از نمایندگی‌های کف کاذب انجام دهید. در واقع، خرید از نمایندگی منجر خواهد شد که شما بتوانید در هر کجای ایران که هستید، کف کاذبِ متناسب با هدف کاربری خود را انتخاب کرده و آن را نصب نمائید.

برند کارنو تا اکنون به اجرای پروژه‌های گوناگونی در سراسر کشور پرداخته است. داشتن نمایندگی کف کاذب در تهران، مشهد و همچنین فروش این محصول به سایر شهرستانها، منجر شده است که مشتریان، دیگر دغدغه‌ای برای خرید و نصب کف کاذب نداشته باشند.

همچنین شما در هر نقاطی از کشور ایران که باشید، می‌توانید از مشاوران تخصصی این شرکت استفاده کرده و تمامی اطلاعات لازم را جهت به کار گیری این محصول به دست آورید.

به یاد داشته باشید که این محصول از انواع گوناگونی برخورار می‌باشد و هر یک از این محصولات از مشخصات فنی و مزایای خاصی برخوردار هستند. برای در ک بهتر این مسئله در ادامه با ما همراه باشید.

انواع کف ‌کاذب‌های‌ تولیدی شرکت کارنو:

شرکت فنی و مهندسی کارنو به تولید انواع کف‌های کاذب می‌پردازد. از جمله:

هر یک از این محصولات از ویژگیهایی برخوردار هستند و بیشتر در مراکز صنعتی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال: اگر محیط شما از دمای بالایی برخوردار باشد، نصب و راه‌اندازی کف کاذب آلومینیومی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود، چرا که ساختار آلومینیوم به گونه‌ای می‌باشد که در دماهای بالاتر، استهلاک کمتری داشته و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

شما می‌توانید برای آشنایی با جزئیات و مشخصات فنی این کف‌های کاذب به قسمت معرفی محصولات رفته و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

خرید و نصب کف کاذب,کف کاذب آلومینیومی,نمایندگی کف کاذب

مزایای کف کاذب:

کف‌های کاذب از مزایای زیادی برخوردار هستند. اکنون در این قسمت به چند نمونه از این مزایا اشاره می‌نمائیم. از جمله:

  • نظم بخشی و زیبایی به محیط
  • افزایش ایمنی به هنگام تردد افراد
  • سرمایش یا گرمایش از کف
  • تهویه از کف
  • دسترسی راحت به تاسیسات زیر کف
  • محافظت و افزایش طول عمر تاسیسات زیر کف
  • امکان پیکربندی مجدد کف کاذب در مکانی دیگر پس از نصب (فقط در کف کاذب گالوانیزه)
  • سهولت در نصب و عدم نیاز به زیرساخت (فقط در کف کاذب گالوانیزه)
  • عدم نیاز به گروه نصاب در زمان پیکربندی (فقط در کف کاذب گالوانیزه)
این مطلب را از دست ندهید .
کاربرد کف کاذب کارنو

چرا باید قبل از خرید کف کاذب با نمایندگی آن مشورت نمائیم:

به یاد داشته باشید که هر نوع خریدی نیازمند آگاهی است و این آگاهی از خواندن مقالات و ارتباط با پشتیبانان مربوطه فراهم می‌شود.

شما نیز بهتر است قبل از خرید کف کاذب با کارشناسان کارنو تماس گرفته و به سوالاتی که به شرح زیر آورده شده است پاسخ دهید. از جمله:

  • متراژ مکان مورد نظر.
  • مشخص کردن هدف کاربری (اولویت اصلی خرید شما از این محصول چه می‌باشد؟)
  • میزان دما و رطوبت محیط.
  • چه تجهیزاتی قرار است بر روی این کف کاذب قرار گیرد؟
  • میزان حجم تاسیسات زیر کف. (برای مشخص کردن میزان ارتفاع کف کاذب)
  • میزان بودجه‌ی مورد نظر.
  • استیجاری یا عدم استیجاری بودن مکان مورد نظر.
  • بودن یا نبودن تجهیزات الکتریکی در مکان مورد نظر.
  • و غیره

پاسخ به تمامی این سوالات به شما کمک خواهد کرد تا با توجه به میزان بودجه‌‌ای که دارید، بهترین نوع کف کاذب را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

نمایندگی کف کاذب در تهران,خرید و نصب کف کاذب,کف کاذب آلومینیومی

ویژگی‌هایی که نمایندگان کف کاذب باید از آن برخوردار باشند:

افراد از این جهت برای خرید کف کاذب خود به سراغ نمایندگی‌های معتبر می‌روند که بهترین محصول را با بالاترین کیفیت خریداری نمایند. از همین جهت نمایندگان کف کاذب باید دارای ویژگی‌هایی باشند که به مشتریان خود حس اطمینان بدهند. اکنون در این زیر عنوان به چند مورد از ویژگی‌های نمایندگی کف کاذب در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌پردازیم.

برخورداری از نیروهای پشتیبانی ۲۴ ساعته:

یک نمایندگی خوب در درجه‌ی اول باید از نیروهای پشتیبان ۲۴ ساعته برخوردار باشد. چرا که، مشتریان با وجود پشتیبانان می‌توانند خریدی مطمئن داشته باشند.

کارشناسان فروش و نیروهای پشتیبان، باید به صورت حرفه‌ای تمامی سوالات شما را پاسخ دهند و شما را به سمت خریدی رضایت‌بخش هدایت نمایند.

در نظر داشته باشید که دریافت راهنما و مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای بسیار ضرورت دارد، زیرا هر محصول از ویژگی‌های خاص خود بهره‌مند است. بنابراین، باید قبل از خرید حتما اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان مربوطه دریافت نمائید تا با توجه به میزان بودجه و نیاز خود، خریدتان را انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید .
عوامل تاثیر گذار بر قیمت کف های کاذب

دادن تضمین محصولات:

یکی دیگر از مزیت‌های خرید از نمایندگان کف کاذب، دادن تضمین کیفیت است.

نمایندگان باید شرایطی را فراهم کنند تا مشتریان خاطرشان از انتخابی که کرده‌اند، آسوده باشد. از همین جهت دادن تضمین کیفیت به مشتریان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

خدمات پس از فروش:

نمایندگان کف‌های کاذب باید از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند باشند. پس از نصب کف کاذب ممکن است که مشتریان نیاز به خدمات پس از فروش داشته باشند. بنابراین، یکی دیگر از ویژگی‌ها و امتیازاتی که نمایندگان کف کاذب باید از آن برخوردار باشند، داشتن خدمات پس از فروش است.

در نهایت بهتر است، خرید کف کاذب خود را از نمایندگان و شرکت‌های معتبری همچون شرکت فنی و مهندسی کارنو، انجام دهید.

سخن آخر:

شما می‌توانید برای خرید و نصب کف کاذب گالوانیزه (طرح لگراند)، فولادی و آلومینیومی با شرکت ما تماس گرفته و پس از دریافت اطمینان، کف کاذب مورد نیاز خود را خریداری نمائید. همچنین شرکت کارنو جهت نصب و راه‌اندازی کف کاذب از گروهی حرفه‌ای برخوردار می‌باشد. به یاد داشته باشید که نصب این محصول همانند خرید آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به عنوان مثال: کف کاذبی همانند: کف کاذب طرح لگراند که از تولیدات انحصاری شرکت کارنو است در زمان نصب نیازی به نصاب ندارد و خود شما به تنهایی می‌توانید این محصول را پیکربندی نمائید؛ چرا که این محصول به هیچ‎‌گونه زیر ساختی وابسته نمی‌باشد. اما نصب کف کاذب فولادی و آلومینیومی برعکس کف کاذب طرح لگراند، نیازمند نصابان حرفه‌ای می‌باشد و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند، منجر به چالش‌های زیادی گردد؛ بنابراین، اگر قصد خرید کف‌های کاذب فولادی و آلومینیومی را دارید باید نصب آن را به گروهی متخصص و حرفه‌ای بسپارید.

نمایندگی کف های کاذب کارنو به شما کمک می‌نماید تا در کمترین زمان، محصول خود را خریداری کرده و شاهد اجرای آن توسط این تیم حرفه‌ای باشید.

اُمید است که این مقاله رضایت شما را جلب کرده باشد. منتظر مقالات و به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

8 نظر

  • تکتم+رمضان+نژاد

    . روز به خیر. گارانتی محصولاتتون رو به همراه روزمه‌تون رو ممکن هست ایمیل بفرمائید تا بررسی کنیم؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام البته. فقط لطف کنید برای دریافت رزومه‌ی کارنو و گارانتی محصولات تماس بگیرید تا دوستان شما رو راهنمایی بفرمایند.

  • علیرضا امانی

    سلام وقت خوش شما به جز نمایندگی کف کاذب در تهران در شهرستانهای دیگه هم نمایندگی دارید؟ من شیراز هستم.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام نمایندگی نداریم اما پروژه در سراسر ایران بر میداریم و مشکلی برای گروه فنی و مهندسی کارنو وجود نداره. لطفا تماس بگیرید.

  • شهرابی

    ممنون از مشاوره و راهنمایی‌های شما. من برای شرکتم از شرکت کارنو کف کاذب طرح لگراند خریداری کردم.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      ممنونم از شما مشتری عزیز.

  • فلاحت زاده

    کف کاذب آلومینیومی چه فرقی داره با کف کاذب طرح لگراند؟ کدوم بهتره از نظر کیفی؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      ببینید هر کدوم مزیت‌های خودش رو داره و برای مکان مخصوص به خودش به کار میره. شما بهتره تماس بگیرید تا با توجه به شناسایی انتظاراتتون ما کف کاذب مناسب رو به شما پیشنهاد بدیم. البته اگر در سایت هم سرچ بفرمائید، کف کاذب طرح لگراند و کف کاذب آلومینیومی براتون میاد.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *