کف کاذب در شیراز

راهنمای خرید کف کاذب در شیراز

امروزه در پروژه های زیادی در سراسر کشور کف کاذب ها مورد استفاده قرار می گیرند. در دنیای امروز مزیت و کاربردهای کف کاذب بر کسی پوشیده نمی باشد. شما می توانید برای خرید کف کاذب در شیراز و سایر شهرستان ها با گروه فنی و مهندسی کارنو در ارتباط باشید و کف کاذب مورد نیاز خود را سفارش دهید. البته واحد تحقیق و توسعه ی کارنو در این مقاله کوشیده است تا اطلاعات ثمربخشی از کف کاذب ها را در اختیار شما خوانندگان قرار دهد. همانطور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم امروزه در مقایسه با زمان های گذشته افراد زیادی هستند که با کف کاذب ها و انواع آن آشنایی دارند اما باز هم افرادی وجود دارند که برای راهنمایی خرید خود به اطلاعات بیشتری بسنده کرده و علاقمند هستند تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید نمایند. اینک در این مقاله ما را همراهی کرده تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

کاربرد کف کاذب

کف کاذب ها کاربردها و مزیت های بی شماری دارند. از همین جهت است که کف کاذب در شیراز و همچنین سایر شهرستان ها از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. اکنون در ادامه با یکدیگر بررسی خواهیم کرد که یک کف کاذب از چه بابت هایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کف کاذب ها و دلایل استفاده از آن به شرح زیر می باشد:

  • زیباسازی محیط
  • ایجاد ایمنی در محیط
  • به کاربردن تاسیسات در زیر کف کاذب و حفاظت تاسیسات زیر کف
  • دسترسی راحت به تاسیسات زیر کف
  • در بعضی موارد قابلیت نصب آسان
  • در بعضی موارد قابلیت بازیافت کف کاذب

اکنون در ادامه به تعریف هر یک از کاربردهای ذکر شده خواهیم پرداخت.

خرید کف کاذب,کف کاذب در شیراز,کف کاذب گالوانیزه طرح لگراند

زیباسازی محیط:

یک کف کاذب چگونه می تواند از نظر زیبایی بر محیط خود تاثیرگذار باشد؟ در پاسخ باید گفت که بسته به محیط مربوطه کف کاذب می تواند از نظر ظاهری فضا را جذاب و زیبا نماید. به عنوان مثال آیا شما می توانید یک روف گاردن را با کف کاذب چوبی و یا شیشه ای تصور نمائید؟ به نظر شما اگر در یک روف گاردن از کف کاذب استفاده گردد آن محیط از بعد زیبایی دوچندان نمی شود؟  قطعا از نظر زیبایی دوچندان خواهد شد و تاثیر خود را در دکوراسیون فضا خواهد گذاشت.

مثال دیگری که می توان با آن جنبه ی زیباسازی محیط به واسطه ی کف کاذب را توضیح داد، مثال فضای اداری ای می باشد که از کابل و سیم های زیادی برخوردار است، به نظر شما اگر در این محیط کف کاذبی کار شده باشد که سیم ها، کابل ها، تاسیسات و غیره در زیر این کف قرار گیرند، این فضا مرتب تر و زیبا تر نسبت به زمانی که تمامی سیم ها و کابل ها در معرض دید قرار دارند، نخواهد بود؟ قطعا پاسخ شما بله می باشد. در نهایت می توان با توجه به نوع محیط خود از کف کاذب مناسب بهره برد  تا بتوان محیط اطراف خود را از نظر زیبایی جذاب تر نمود.

ایجاد ایمنی محیط:

ایمنی در هر محیطی بسیار حائز اهمیت است. تعداد کثیری از مشتریان شرکت فنی و مهندسی کارنو یکی از اولویت هایشان برای خرید کف کاذب، ایجاد ایمنی در محیط می باشد.

اگر این سوال در ذهن شما پدیدار شده است که کف کاذب چه ارتباطی در ایجاد ایمنی محیط دارد؟ باید بگوئیم که یکی از اصلی ترین ویژگی های کف کاذب ها استفاده از فضای خالی زیرین آن می باشد. همین امر باعث خواهد شد تا تاسیسات، کابل ها و سیم ها درون این فضا جا گرفته و از خطر برخورد تاسیسات در هنگام تردد به افراد جلوگیری شود. از همین جهت اغلب مکان های اداری، سازمانی و غیره از کف کاذب ها استفاده می نمایند تا علاوه بر زیبایی محیط، ایمنی افراد مربوطه در هنگام تردد نیز حفظ گردد.

این مطلب را از دست ندهید .
کف کاذب نسوز و ضد حریق برای مکان های حساس

 

به کاربردن تاسیسات در زیر کف و حفاظت تاسیسات زیر کف:

یکی دیگر از کاربردها کف کاذب ها محافظت از تاسیسات زیر کف می باشد. درواقع نگهداری از تاسیسات مربوطه در زیر کف کاذب موجب حفظ تاسیسات و افزایش طول عمر آن ها می گردد.

دسترسی راحت به تاسیسات زیر کف:

یکی از مزیت های کف کاذب ها این است که شما می توانید به راحتی در هر زمانی که بخواهید به تاسیسات زیر کف دسترسی داشته باشید و در این مورد با مشکلی مواجه نشوید.

در بعضی موارد قابلیت نصب آسان وجود دارد:

بعضی از کف کاذب ها از قابلیت نصب ساده ای برخوردار هستند، البته اگر دقت نمائید ما اشاره نموده ایم که در بعضی موارد، قابلیت نصب آسان وجود دارد نه در تمامی موارد.

در بین کف کاذب های موجود، کف کاذب گالوانیزه طرح لگراند از قابلیت نصب ساده و سریعی برخوردار است. نصب کف کاذب گالوانیزه به قدری ساده می باشد که شما می توانید خودتان بدون کمک نصاب این کف کاذب را پیاده سازی نمائید.

در بعضی موارد قابلیت بازیافت کف کاذب وجود خواهد داشت:

یکی دیگر از مسائلی که در کف کاذب ها مهم بوده و به عنوان مزیتی محسوب می گردد، قابلیت بازیافت آن است. این موضوع بسیار اهمیت دارد که کف کاذب از قابلیت بازیافت برخوردار باشد و آسیبی به محیط زیست وارد ننماید. البته در بین کف کاذب ها، کف کاذب آلومینیومی و گالوانیزه قابلیت بازیافت را دارند.

آشنایی با انواع کف کاذب:

برای خرید کف کاذب در شیراز و سایر شهرستان ها بهتر است که در ابتدا انواع کف های کاذب را شناخته و سپس اقدام به انتخاب و خرید نمائید. قاعدتا هر نوع کف کاذبی با توجه به متریالی خاصی که دارد از ویژگی های منحصری برخوردار می باشد. اکنون به معرفی چند نوع کف کاذب می پردازیم:

  • کف کاذب گالوانیزه
  • کف کاذب فولادی
  • کف کاذب آلومنیومی
  • کف کاذب سولفات کلسیم
  • کف کاذب شیشه ای
  • کف کاذب چوبی
  • و غیره

در بین کف کاذب های مذکور کف کاذب لگراند، کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی از تولیدات شرکت فنی و مهندسی کارنو می باشند.

در زمان خرید کف کاذب باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

در زمان خرید کف کاذب در شیراز و سایر شهرستان ها باید دقت نموده و مواردی را در نظر داشته باشید. این موارد به شرح زیر می باشند:

  • هدف از خرید کف کاذب و مکان مورد نظر
  • مساحت محیط مورد نظر
  • آگاهی از میزان ارتفاع مورد نظر و حجم تاسیسات زیر کف
  • تعیین میزان وزن باری که قرار است روی کف کاذب قرار گیرد
  • مشخص کردن دما و رطوبت محیط
  • آگاهی از محصول
  • خرید از شرکتی معتبر

هدف از خرید کف کاذب چیست؟ و چرا مشخص کردن مکان اجرای کف کاذب مهم می باشد؟

شما باید در وهله ی اول مشخص کرده که هدفتان از خرید کف کاذب چه می باشد؟ آیا به قصد زیباسازی و دکوراسیون داخلی از آن استفاده می نمائید؟ آیا هدف شما ایمنی محیط می باشد؟ و یا غیره؟

به یاد داشته باشید که محیط مورد نظر شما نقش بسزایی در نوع انتخاب شما خواهد گذاشت؛ زیرا تمامی کف کاذب ها برای تمامی محیط ها مناسب نخواهند بود. به عنوان مثال شما نمی توانید برای اتاق برق خود از کف کاذبی استفاده نمائید که برای فضای روف گاردن مناسب می باشد. چرا که برای اتاق برق، کف کاذب انتخابی باید ویژگی های منحصر به آن محیط را داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
انتخاب کف کاذب

مساحت محیط مورد نظر را قبل از خرید مشخص نمائید

بهترین کار این است که در همان ابتدا با نظم جلو رفته و قبل از خرید، مساحت محیطی که قرار است در آن کف کاذب کار شود را مشخص نمائید.

آگاهی از میزان ارتفاع مورد نظر و حجم تاسیسات زیر کف را در نظر بگیرید

یکی دیگر از موارد بسیار مهم این است که میزان آگاهی خود را بالا برده و بدانید که هر کف کاذبی طبق اصول استاندارد خود از حداقل و حداکثر ارتفاعی برخوردار می باشد. در واقع میزان ارتفاع در کف کاذب های گوناگون متفاوت خواهد بود و شما باید با توجه به حجم و اندازه ی تاسیسات زیر کف خود تعیین نمائید که چه نوع کف کاذبی با چه میزان ارتفاعی برای پروژه شما لازم می باشد.

تعیین میزان وزن باری که قرار است روی کف کاذب قرار گیرد

یکی دیگر از نکاتی که در خرید کف کاذب باید آن را مدنظر قرار دهید تعیین میزان باری است که قرار است بر روی کف کاذب قرار گیرد.

به یاد داشته باشید که هر نوع کف کاذبی از تحمل بار نقطه ای خاصی برخوردار خواهد بود.

نصب کف کاذب در شیراز,خرید کف کاذب,کف کاذب در شیراز

مشخص کردن دما و محیط

همانطور که گفته شد هر کف کاذبی با توجه به متریال خاص خود از از ویژگی های خاصی برخوردار است. به عنوان مثال اگر محیط مورد نظر دارای رطوبت بالایی باشد، شما می توانید از کف کاذب آلومینیومی استفاده نمائید؛ زیرا این نوع کف کاذب به علت ساختاری که دارد در محیط های مرطوب از مقاومت بالاتری برخوردار خواهد بود.

آگاهی از محصول

قطعا آگاهی از محصول بسیار سودمند می باشد. شما باید بدانید که کدام نوع کف کاذب برایتان مناسب تر است؛ در نتیجه می توانید از طریق مطالعه ی مقالات مربوطه و یا از طریق پشتیبانان شرکتی که قصد خرید از آن جا را دارید اطلاعات خود را گسترده تر کرده و انتخابی آگاهانه و درست داشته باشید.

شرکت معتبری را برای خرید و نصب کف کاذب انتخاب نمائید

به یاد داشته باشید که برای دریافت راهنمائی های درست و انتخابی آگاهانه بهتر است که از شرکتی معتبر کمک بگیرید. شرکت فنی و مهندسی کارنو که قریب به دو دهه به فعالیت در این زمینه می پردازد می تواند به تمامی سوالات شما پاسخ داده و به ارائه ی کف کاذب مورد نیاز شما با بهترین کیفیت بپردازد. همچنین نصب کف کاذب در شیراز و یا نصب کف کاذب در اهواز و سایر شهرستان ها امر مهمی تلقی می شود. در نهایت علاوه بر دقت در انتخاب و خرید کف کاذب برای اجرا و نصب آن نیز باید از گروهی متخصص و حرفه ای استفاده نمائید.

کلام آخر

اکنون شما می توانید با اطلاعات آورده شده در این مقاله و دریافت مشاوره از پشتیبانان گروه فنی و مهندسی کارنو، به خرید کف کاذب، نصب و اجرای آن بپردازید. امید است که این مقاله کمکی به شما عزیزان کرده باشد تا بتوانید در خرید این محصول بهترین تصمیم را اخذ نمائید. شما همچنین می توانید ما را از نظرات، انتقادات، پیشنهادات خود آگاه سازید.

منتظر مقالات آینده ی ما باشید.

7 نظر

  • arian

    درود برای شهرستان ها هم کار انجام میدید؟

  • نازی بدیعی

    سلام راهنمای خرید کف کاذب در شیراز خیلی مقاله ی مفیدی بود برای من ممنونم.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام خوشحالیم که براتون مفید بوده خواهش می کنم.

  • سهندسالاری

    وقت خوش، شما در مقالتون اشاره کردید که کف کاذب طرح لگراند نصب ساده ای داره، میشه کمی توضیح بدید نصبش چه تفاوتی داره با کف کاذب آلومینیومی و فولادی؟ ممنونم.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      درود البته. ببنید در نصب کف کاذب گالوانیزه شما نیازی به قوطی کشی و زیرسازی ندارید؛ در صورتی که برای نصب کف کاذب فولادی یا نصب کف کاذب آلومینیومی شما باید زیرسازی رو انجام بدید که این زیر سازی پروسه ی خودش رو داره و میتونید مقاله ی نصب کف کاذب رو مطالعه کنید تا کامل تر متوجه ی عرایض بنده بشید.

  • Fateme

    ببخشید بنظر شما کف کاذب برای اتاق سرور چی باشه بهتره؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام دوست عزیز ببینید هم کف کاذب گالوانیزه هم فولادی و هم آلومینیومی برای اتاق سرور مورد استفاده قرار می گیره. حالا برای اینکه بدونید کدوم بهتره! نیاز هست که در ابتدا با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی کارنو یک تماس بگیرید تا شما رو دقیق راهنمایی کنند.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *