سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب ترکیبی و نکات کاربردی درباره آن

سقف کاذب ترکیبی یکی از انواع سقف های کاذب است که امروزه علاوه بر کف کاذب در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. این سقف نیز مانند بسیاری از سقف های دیگر که مورد استفاده قرار می گیرند، زیبایی منحصر به فرد و جذابی دارد. بنابراین در ادامه نیز در رابطه با این مهم و انواع سقف کاذب ترکیبی مطالب مفیدی و همچنین نکات نصب سقف کاذب ترکیبی مطالبی را بیان خواهیم کرد تا شما در زمان انتخاب سقف کاذب با دانسته های بیشتری تصمیم گیری کنید و بهترین مدل سقف را در منزل خود نصب کنید.

سقف کاذب ترکیبی به همان شکلی که از اسم آن مشخص است به این صورت می باشد که چند سقف کاذب را در کنار یکدیگر قرار می دهند و آنها را در یک شکل هندسی منظم یا غیر منظم با ایجاد شکست هایی در آن طراحی می کنند. برای اجرای سقف کاذب با این مدل، داشتن یک طرح مناسب و استفاده از سازه های سقف کاذب الزامی می باشد. نکته ای که در رابطه با انواع سقف کاذب ترکیبی وجود دارد این است که برای نورپردازی در این سقف ها بهتر است از لامپ های توکار استفاده شود که نمایی زیبا و جذاب به فضای داخلی می بخشد.

در بیشتر موارد برای نصب سقف کاذب ترکیبی از زیر سازی های مشخصی استفاده می کنند که باید برای اجرای دقیق آن محاسبه های فنی لازم به عمل آید. زمانی که این نوع سقف بر اساس استاندارد های خاصی نصب گردد و دقت زیادی برای آن صورت گیرد، باعث می شود که به صورت جذابی در فضا جلوه کند و زیبایی محیط داخلی منزل را چند برابر نماید.

این مطلب را از دست ندهید .
نکات طلایی در انتخاب کف کاذب

انواع سقف کاذب ترکیبی,سقف کاذب ترکیبی,سقف کاذب ترکیبی کناف

در رابطه با قیمت سقف کاذب که به این مدل ساخته شود، می توان گفت که هزینه آن نسبت به سقف های دیگری که در بازار موجود است، بیشتر می باشد. این افزایش قیمت دلایلی دارد که در متن پایین به آن اشاره خواهیم کرد.

اجرای سقف کاذب ترکیبی نیاز به زیر سازی بیشتری دارد.

سازه های به کار رفته در سقف کاذب ترکیبی در هنگام نصب نیاز به زمان بیشتری دارد.

این نوع از سقف های کاذب معمولا در فضا هایی که مساحت آنها بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند.

در رابطه با این موضوع باید به این نکته اشاره کنیم که سقف کاذب ترکیبی برای اینکه نمای بیشتری داشته باشد در محیط های بزرگ استفاده می شود. همچنین در فضا های کوچک مانند سرویس بهداشتی بدون استفاده از آهنکشی در پشت سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف های کاذب ترکیبی,نصب سقف کاذب,نصب سقف کاذب ترکیبی

سقف های کاذب ترکیبی اگر در محیط هایی نصب شود که اختلاف سطح دارند، جلوه بیشتری خواهند داشت. بنابراین اگر در این نوع سقف از رنگ های متعدد و هماهنگ با سطح های دیگر استفاده شود، می توان گفت که جذابیت آن بیشتر خواهد شد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که انواع سقف کاذب ترکیبی که در بازار موجود می باشد، هر کدام از آنها نمایی خاص دارند و باعث می شوند که فضای داخلی که این نوع سقف ها در آن نصب می گردد، زیبایی بیشتری پیدا کند. همچنین افرادی که از این نوع سقف ها استفاده می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که رنگ سقف کاذب باید با رنگ بقیه وسایل استفاده شده در منزل هماهنگ باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
معرفی کف کاذب ضد الکتریسیته

نکته: این مقاله تنها برای بالا بردن اطلاعات می باشد. در واقع گروه فنی و مهندسی کارنو تولید کننده انواع کف کاذب فولادی، کف کاذب آلومینیومی و کف کاذب گالوانیزه می باشد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *