سقف کاذب

کاربرد سقف کاذب PVC

سقف کاذب پی وی سی چیست؟

آیا تا به حال با این مشکل رو به رو شده اید که سقف حمام یا سرویس بهداشتی شما پوسته پوسته شده باشد؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توان مانع این پوسته پوسته شدن یا رنگ پریدگی سقف حمام شد؟ اگر شما هم در منزل خود با مشکلاتی از این قبیل مواجه شده اید، با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی برای جلوگیری از آن به شما ارائه دهیم.

برای خواندن مطالب درباره کف کاذب و انواع  آن کلیک کنید.

بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده استفاده از موارد ضد آب است. با نصب سقف کاذب در قسمت هایی از منزل مانند حمام و سرویس بهداشتی که رطوبت بالایی دارند، مقاومت سقف اصلی را بالا می برید. زیرا سقف کاذب بر روی سقف اصلی نصب می شود. البته لازم به ذکر است که نصب این سقف بسیار آسان و سریع می باشد و مزیت های مختلفی هم دارد.

سقف کاذب پی وی سی,سقف کاذب پی وی سی چیست,سقف کاذب پی وی سی سرویس بهداشتی

مزیت های سقف کاذب

از عمده ترین مزیت های سقف کاذب می توان به بهینه کردن عایق ساختمان، کاهش ارتفاع سقف و پنهان کردن تجهیزات به کار رفته شده اشاره کرد. سقف های کاذب انواع مختلفی هم دارند، سقف کاذب کشسان، آکوستیک، آلومینیومی، کناف، گچی، طلقی و پی وی سی تعدادی از رایج ترین سقف های کاذب موجود در بازار هستند. هر یک از انواع ذکر شده ویژگی های خاص خود را دارند اما همگی زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

پی وی سی نام ماده ای است که در ساخت سقف های کاذب به کار می رود. سقف های پی وی سی مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارند، همین امر موجب می شود که بهترین انتخاب برای حمام و سرویس بهداشتی باشند. البته از پی وی سی تنها برای ساخت سقف کاذب استفاده نمی شود، آن ها در تولید دیوار پوش و کف پش هم بسیار مفید به حساب می آید. علاوه بر مقاومت بالایی که مواد پی وی سی دارند، قیمت مناسب آن ها هم سبب شده است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی کامل با کف کاذب دیتاسنتر و خرید آن

سقف کاذب پی وی سی قیمت,کاربرد سقف کاذب,کاربرد سقف کاذب کناف

سقف کاذب پی وی سی

پی وی سی را می توان در گروه پلاستیک های فشرده قرار داد که از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید ساخته می شوند. پی وی سی یک ماده نفتی است که طی فرآیندهای شیمیایی به وجود می آید. پی وی سی را می توان به آسانی به شکل دلخواه درآورد و محدودیت مصالح سنتی مانند گچ را ندارد. سقف های کاذبی که در پی وی سی ساخته شده اند زیبایی خاصی به محیط می دهند، اما تنها مزیت استفاده از آن ها زیبایی نیست بلکه مقاومت بالایی هم دارند. لازم به ذکر است که سقف های کاذب پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد.

کاربرد کناف در سقف کاذب,کاربردهای سقف کاذب,سقف کاذب پی وی سی

ویژگی های سقف های کاذب پی وی سی

در ادامه قصد داریم مهم ترین ویژگی های یک سقف کاذب پی وی سی را شرح دهیم:

  • اگر از سقف های کاذب پی وی سی استفاده می کنید دیگر نیازی به رنگ آمیزی سقف ها ندارید و می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.
  • سقف های کاذب پی وی سی عایق حرارتی به حساب می آیند و در صرفه جویی حامل های انرژی نقش مهمی را ایفا می کنند.
  • سقف های کاذب پی وی سی را می توانید با نصب لامپ های ال ای دی زیباتر کنید زیرا امکان نورپردازی برای آن ها مهیا شده است.
  • سقف های کاذب پی وی سی ضد آب و رطوبت هستند، همین ویژگی سبب می شود که بتوانید آن را به آسانی بشورید و مطمئن باشید زمانی که در قسمت حمام و سرویس بهداشتی نصب می شوند مقاومت و ماندگاری بالایی دارند.
  • در صورت نیاز می توانید پانل های سقف های کاذب پی وی سی را به آسانی تعویض کنید، زیرا این قابلیت را دارند.
  • شکل و رنگ این سقف های کاذب را می توانید با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون محیط تغییر دهید.
  • سقف های کاذب به دلیل آن که سبک هستند بار اضافی به ساختمان اعمال نخواهد کرد.
  • سقف های کاذب پی وی سی عایق صدا به حساب می آیند و از انتقال امواج صوتی جلوگیری می کنند.
  • طول عمر، ماندگاری و مقاومت سقف های کاذب پی وی سی نسبت به دیگر مصالح ساختمانی بالاتر است.
این مطلب را از دست ندهید .
سقف کاذب چیست

قیمت سقف کاذب پی وی سی

در مطالب بالا ویژگی های منحصر به فرد یک سقف کاذب پی وی سی را شرح دادیم. به این موضوع مهم توجه داشته باشید که به دلیل مقاومت بالای این سقف ها به مدت طولانی نیاز به تعمیر یا تعویض نخواهند داشت و مطمئن باشید هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید نسبت به مزیت هایی آن مقرون به صرفه است.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *