سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف برای سرویس بهداشتی و حمام

امروزه افراد علاوه بر کف کاذب به منظور زیبا کردن فضای داخلی منزل از سقف کاذب کناف استفاده می کنند و این سقف ها را تنها در پذیرایی و آشپزخانه به کار نمی برند بلکه در حمام و سرویس بهداشتی نیز از آن استفاده می کنند. بنابراین برای این کار و زیبایی خیره کننده آن به دنبال طرح ها و نقش های متعددی می باشند که در بیشتر موارد زیاد بودن مدل ها باعث می شود که تصمیم گیری دشوار شود. به همین دلیل در ادامه مطالب به مواردی اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید با اطلاعات کامل نسبت به خرید سقف کاذب کناف اقدام نمایید.

اجرای سقف کاذب,خرید سقف کاذب,سقف کاذب

سقف کاذب کناف برای سرویس بهداشتی

شما می توانید با استفاده از طرح های مختلف و زیبای کناف از آن برای سقف کاذب حمام، سرویس بهداشتی، راهرو، اتاق، پذیرایی استفاده کنید. به کار بردن سقف کاذب کناف برای سرویس بهداشتی یکی از ایده های بسیار جذاب و زیبا می باشد که باعث تنوع و زیبایی آن می شود. به همین دلیل در مطالب پایین به مدل های کناف برای استفاده در سقف حمام و سرویس بهداشتی اشاره خواهیم کرد تا شما با انواع طرح ها و مدل های آن آشنا شوید.

 مدل های متعدد و طرح های جذاب کناف برای سرویس بهداشتی

می توان با اطمینان به این موضوع اشاره کرد که در سال های گذشته به فضای سرویس بهداشتی و حمام توجه زیادی نمی کردند و تنها تمیز بودن آن برای افراد کفایت می کرد. اگر سرویس بهداشتی دچار خرابی می شد یا شکل نامنظمی هم داشت برای اشخاص اهمیت چندانی نداشت. اما امروزه در دنیای مدرن به تمام قسمت های منزل و جزییات آن اهمیت می دهند و سرویس بهداشتی نیز یکی از قسمت هایی است که از طرح و مدل های مختلفی برای زیباسازی این فضا استفاده می کنند. بنابراین شما می توانید متناسب با فضای داخلی منزل و بر اساس ذوق و سلیقه خود از طرح های مختلف از جمله آسمان مجازی، کناف سقف، سقف کاذب و … استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید .
نگهداری کف کاذب، تعمیر و سرویس دوره ای

سقف کاذب کناف,سقف کناف سرویس بهداشتی,قیمت سقف کاذب

طرح کناف برای حمام و سرویس بهداشتی

سقف قسمت های مختلف منزل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بنابراین شما می توانید برای طراحی و تزیین بخش های مختلف منزل مانند حمام و سرویس بهداشتی از مدل سقف های متنوعی مانند سقف کاذب کناف استفاده کنید. به کار بردن این سقف می تواند زیبایی فضای داخلی منزل شما را چند برابر کند و ترکیب درست رنگ های آن این جذابیت را بیشتر خواهد کرد. بنابراین به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید سقف کاذب به معیار های مختلفی مانند ترکیب رنگ، متناسب بودن آن با دکور داخلی، هماهنگی با بقیه وسایل و … توجه کنید.

نکته مهمی که در رابطه با طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد این است که به دلیل وجود رطوبت در این قسمت ها شما نمی توانید از هر نوع سقفی استفاده نمایید. به دلیل اینکه پس از گذشت مدتی از نصب سقف کاذب وسایلی که در حمام و سرویس بهداشتی وجود دارند دچار رطوبت می شوند و ظاهر اولیه خود را از دست می دهند. بنابراین باید در انتخاب نوع سقف برای این قسمت ها با دقت و اطلاعات کافی انتخاب خود را انجام دهید تا پس از مدتی این مسائل باعث نگرانی و دغدغه فکری شما نشود.

به دلیل اینکه در حمام و سرویس بهداشتی بیشتر سیم های برق و تاسیسات دیگر از سقف عبور می کند، شما باید از سقفی استفاده کنید که مشکلی را برای کل ساختمان به وجود نیاورد. بهترین گزینه برای انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام، کناف می باشد و این قابلیت را دارد که رطوبت را به خود جذب نکند و به عنوان یک پوشش مناسب عمل نماید. بنابراین بهترین کار این است که به منظور طراحی دیوار و سقف در این قسمت ها از کناف استفاده نمایید و هزینه سقف کاذب کناف در صورت خراب شدن بسیار پایین می باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
استرینگر کف کاذب

کاذب کناف,کناف سقف,هزینه سقف کاذب کناف

برای سقف کناف سرویس بهداشتی و حمام از مدل های متعددی از جمله اشکال هندسی مانند خطوط راست و منحنی استفاده می کنند. بنابراین شما می توانید با استفاده از این طرح های زیبا و متنوع زیباترین سقف را برای بخش های مختلف منزل خود به وجود آورید.

نکته دیگری که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که شما می توانید با استفاده از نورپردازی در سقف کناف این قسمت ها یک کار منحصر به فرد و خلاقانه را انجام دهید. همچنین با به کابردن لامپ هالوژن، لوستر کلاسیک و جدید، نور مخفی و … نمایی جذاب در سقف ایجاد کنید.

در پایان باید به این موضوع اشاره کنیم که به کار بردن طرح ها و مدل های متنوع و زیبا می تواند ترکیب جالبی را در فضای محیط منزل شما ایجاد کند و جذابیت را چند برابر کند. بنابراین شما می توانید با ایده های خلاقانه در انتخاب سقف کاذب کناف تمامی قسمت های منزل خود را به یک فضای دلنشین و زیبا تبدیل کنید.

نکته: این مقاله تنها جهت افزایش اطلاعات کاربر نوشته شده و گروه فنی و مهندسی کارنو در واقع تولید کننده انواع کف کاذب آلومینیومی و فولادی و گالوانیزه می باشد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *