راهنمای نصب کف کاذب

تایل کف اتاق سرور و امتیازات آن

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها از چیدمان و طرح‌های جایگزین اتاق کامپیوتر استفاده می‌کنند که ممکن است با آن‌ها آشنا باشید، سیستم‌های کف کاذب مزایای بیشتری را ارائه می‌کنند. کف کاذب ها خدماتی را ارائه می دهند که آنها را به انتخابی کارآمدتر و اقتصادی برای پیکربندی مراکز داده و اتاق های کامپیوتر امروزی تبدیل می کند. در این مقاله قصد داریم درباره انواع تایل کف اتاق سرور توضیحاتی ارائه دهیم.

سیستم کف کاذب چیست؟

سیستم کف کاذب روشی برای بالا بردن ساختار کف اتاق از سطح جامد آن است که اغلب از فولاد و آلومینیوم تشکیل شده است. سیستم کف کاذب از ساختار شبکه ای، پایه ها و تایل کف اتاق سرور استفاده می کند که باعث ایجاد فضای خالی بین کف اصلی و کف کاذب می شود. پایه ها از شبکه یک سیستم کف کاذب پشتیبانی می کنند که می توانید آن را به صورت عمودی تنظیم کنید تا به فضای مورد نظر در بالای طبقه زیرین دست یابید. علاوه بر این، بسته به نیازهای خاص مرکز داده، می توانید پایه را با ارتفاعی که مورد نیاز است تنظیم کنید.

امتیازات استفاده از تایل کف اتاق سرور

سیستم کف کاذب مزایای مختلفی دارند که باعث می شود شرکت ها این مدل را نسبت به سایر گزینه ها انتخاب کنند. به طور کلی، کف کاذب اتاق سرور به عملکرد اتاق کامپیوتر شما می افزایند و نگهداری سرورها و ویژگی های آنها را برای کارمندان آسان تر می کنند. برخی از مزایای کلیدی خاص که افراد را به استفاده از مدل های کف کاذب سوق می دهد عبارتند از:

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با جزئیات کف کاذب

کابل ها را مدیریت کنید: از حذف خطرات قطع شدن تا ارائه جایگزینی برای قرار گرفتن در معرض گرما در راهروهای گرم، کف کاذب راه ایده آلی برای مدیریت کابل ها هستند که همراه با ردیف های سرورها و تجهیزات کامپیوتری مرتبط هستند. به‌علاوه، پنهان کردن تمام سیم‌ها در زیر کف کاذب بلند، به چیدمان مرتب قفسه‌ها و راهروها منجر می‌شود.

انعطاف‌پذیری و ارتقا: توانایی پیکربندی مجدد و یا جایگزینی سریع تایل کف اتاق سرور به این معنی است که وقتی زمان اضافه کردن یا ارتقاء تجهیزات فرا می‌رسد، می‌توانید با دسترسی کامل به فضای زیر کف اصلی این کار را انجام دهید. سیستم‌های کف کاذب راهی عالی برای پشتیبانی از مرکز داده شما در حال حاضر و در تمام ارتقاءهای آینده آن هستند.

افزایش راندمان و جریان خنک کننده: یکی از مهم ترین امتیازاتی که کف کاذب می تواند در اتاق سرور و مراکز داده ارائه دهد، ایجاد جریان هوای بهتر و مفید تر در اتاق سرور است. در صورتی که سیستم خنک کننده را زیر کف کاذب قرار دهید، تجهیزات اتاق سرور از قسمت پایین خنک می شود و این مسئله در خنک شدن تجهیزات و مصرف انرژی کمتر تاثیر گذار است.

کاهش پیچیدگی چیدمان: با استفاده از کف کاذب، افراد مسئول به راحتی می توانند به زیر کف دسترسی داشته باشند و کابل ها و دیگر نجهیزات زیر کف را مدیریت کنند.

مرمت تایل کف اتاق سرور

اگر به ارتقا و نوسازی کف کاذب خود فکر می کنید، گزینه های زیادی برای ایجاد مرکز داده ای دارید که سازماندهی و عملکرد را بهینه می کند. با بازسازی کف کاذب خود، می توانید ویژگی های از ویژگی های جدید و کارآمد کف کاذب استفاده کنید. این عمل می تواند عملکرد سرور و تجربه کارمندان را در اتاق سرور افزایش دهد.

این مطلب را از دست ندهید .
چرا از روکش Hpl در کف کاذب‌ها استفاده می‌شود؟

نوع متریال خود را انتخاب کنید: همانطور که اتاق سرور خود را بازسازی می کنید، در نظر بگیرید که از کدام نوع تایل استفاده می کنید تا یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه متناسب با نیازهای اتاق باشد. شما می توانید چندین گزینه تایل کف اتاق سرور را در نظر داشته باشید.

علاوه بر انتخاب مناسب ترین متریال، می توانید ویژگی های دیگری را نیز به اتاق سرور و کف کاذب خود اضافه کنید. یکی از گزینه هایی که باید به آن توجه داشته باشید، روکش کف کاذب است که می تواند به دفع الکتریسیته ساکن در سراسر اتاق سرور کمک کند. بازسازی اتاق سرور به شما این آزادی را می دهد که ویژگی های مفیدی را اضافه کنید که عملکرد سرور را بیشتر می کند.

کف کاذب های مناسب اتاق سرور و مراکز داده عبارتند از:

کف کاذب فولادی

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب طرح لگراند

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرا و قیمت کف کاذب با کارشناسان گروه فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید.

تماس با دفتر تهران:

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

تماس با دفتر مشهد:

۰۵۱-۳۷۰۵۷۰۵۰-۴

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *