خرید کف کاذب

در هنگام خرید کف کاذب باید به چه نکاتی توجه کرد

خرید کف کاذب کاربرد های فراوانی دارد و در حال حاضر در سازمان و شرکت ها و حتی پروژه های عمرانی و مسکونی از انواع کف کاذب ها استفاده می کنند. به دلیل وجود انواع گوناگون کف کاذب سوال مهمی که ممکن است در ذهن خیلی از افراد به وجود بیاید این است که در هنگام خرید کف کاذب باید به چه نکاتی توجه و چه نوع کف کاذبی را انتخاب کنند؟ اکنون در ادامه توضیح می دهیم که در خرید کف کاذب باید  به چه نکاتی توجه کرد.

مکان مورد استفاده و بررسی آن

این مورد یکی از مهم ترین مواردی بوده که نباید از آن غافل شوید در ابتدا این موضوع را در نظر داشته باشید که فضای مورد نظر شما کجا است و هدفتان ازگذاشتن کف کاذب چیست؟! آیا مکان مورد نظر یک واحد مسکونی است یا یک واحد اداری یا تجاری؟ آیا برای اتاق های اداری قصد دارید از کف کاذب استفاده نمایید؟ آیا برای مکانی همچون کافی شاپ یا رستوران این کار را در نظر دارید؟ یا جهت تجهیز کردن سالن های همایش یا کنفرانس نیاز به کف کاذب دارید؟ پس در ابتدای کار باید مکان مورد نظر خود را در نظر داشته باشید تا متناسب با آن اقدام به خرید کنید.

چرا باید در خرید کف کاذب مکان مورد نظررا مشخص کرد؟

زیرا هر مکانی با توجه به نوع آن کاربرد متفاوتی خواهد داشت. برای درک راحت تر برای شما مثال هایی را در ادامه آورده ایم.

اگر هدف شما از خرید کف کاذب یک رستوران باشد پس شما باید از کف های کاذبی استفاده کنید که در ابتدا زیبایی زیادی را به نمای داخلی رستورانتان بدهد. شما می توانید از کف های کاذب شیشه ای یا کف پوش های چوبی در انواع متفاوتی استفاده کنید. اما اگر قصد دارید که برای  اداره ی خود کف پوش های کاذب بگذارید بهتر است که از کفپوش های گالوانیزه یا آلومینیوم و فولادی استفاده کنید که هم زیبایی فضای کف را حفظ کند و هم تمامی کابل و سیم ها به طور مرتب در زیر کف کاذب کار شود.

این مطلب را از دست ندهید .
چگونه می‌توان کف ‌های کاذب را روی دال‌های بتونی ساخت

ولی اگر مقاومت در برابر تحمل بار بیش از ۲ تن برای شما اهمیت دارد انتخاب کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی گزینه ی بسیار مناسبی است.

ولی اگر کف کاذبی می خواهید که مادام العمر باشد از کف کاذب گالوانیزه استفاده کنید که بهترین گزینه جهت مکان های پرتردد است.

کیفیت در خرید کف کاذب را فراموش نکنید

زمانی که به بررسی پرداختید و هدفتان را از خرید  مشخص کردید راحت تر می توانید پی ببرید که کف کاذب مورد نظر شما باید دارای چه ویژگی هایی باشد.  در نظر داشته باشید کف پوش هایی را انتخاب کنید که حتما در برابر حریق و آتش سوزی عایق باشند. زیرا در زمان آتش سوزی با خرید کف کاذبی که دارای پایه ها و روکش های ضدحریق هستند از بروز حوادث جلوگیری می کنید؛ پس حتما رعایت نکات ایمنی را هنگام خرید در اولویت قرار دهید.

علاوه بر آن شما می توانید برای حفظ کف محیط خود، روکش های ضدخش را انتخاب کنید.

زیرا روکش هایی که ضد خش نمی باشند به سرعت دچار استعلاک می شوند و ظاهر نازیبایی پیدا می کنند.

خرید کف کاذب,خرید کف های کاذب,شرکت مهندسی کارنو

 هنگام خرید کف کاذب چگونه از کیفیت آن مطمئن شویم؟

بهتر است برای خرید کف های کاذب شرکت هایی را انتخاب کنید که دارای سابقه ی کاری و تجارب بالایی در این زمینه هستند و تمامی استاندارهای لازم را کسب نموده اند همانند شرکت مهندسی کارنو. شما می توانید با انتخاب این شرکت از خریدن کف کاذب خود اطمینان پیدا کنید چرا که علاوه بر دارا بودن استانداردهای لازم، و رزومه قوی در زمینه تامین کف کاذب و هم چنین نصب کف کاذب در پروژه های عظیم به مشتریان خود گارانتی کیفیت محصول می دهد که این گارانتی جهت کف کاذب گالوانیزه، گارانتی ۲۵ ساله می باشد و این گارانتی به خودی خود تضمینی برای کیفیت خوب این محصول است.

این مطلب را از دست ندهید .
چگونه کناف آسیب دیده را ترمیم نماییم؟ ترمیم کناف ساختمان

انتخاب کف های کاذب و همچنین نصب صحیح کف کاذب بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا انتخاب درست، شما و محیط شما را در برابر زلزله، سیل، آتش سوزی و موارد دیگر ایمن میکند. بنابراین در هنگام تهیه ی کف کاذب دقت عمل لازم را داشته باشید.

8 نظر

  • hossein

    سلام
    لطفا درباره نحوه کابل کشی زمینی هم توضیح بدید

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      وارد این لینک بشید دوست عزیز مقاله ای کامل در این مورد هست که میتونید مطالعه کنید.

  • محمد عسگری

    در مورد روکش های pvc هم لطفا میگید که چه مزیت هایی داره؟؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      بله البته میتونید به این لینک وارد بشید و مقاله ی کاملی رو در این مورد بخونید.

  • حسام پهلوانی

    با تشکر، فروش کف کاذب هم دارید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله داریم.

  • صادق هدایتی

    بسیار عالی
    کف کاذب کارنو رو من تو یک پروژه کار کردم راضی بودم

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      بسیار عالی باعث افتخار ما هست سپاس از انتخاب شما.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *