قیمت آسمان مجازی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسمان مجازی

در این مطلب بر خلاف مقالات کف کاذب، قصد داریم تا قیمت آسمان مجازی را برای شما شرح داده و عواملی که در آن تاثیر می گذارند را نیز مورد بررسی قرار دهیم. آسمان مجازی یکی از طرح های بسیار جذاب و جدید به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد. این نوع از سقف های کاذب یکی از سقف هایی می باشد که بیشتر افراد شاید در نگاه اول سوالاتی در رابطه با قیمت آن به ذهن آنها خطور کند. به همین دلیل در رابطه با این موضوع در متن پایین مطالبی را بیان می کنیم تا به ابهامات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

عوامل تاثیر گذار در قیمت آسمان مجازی

به صورت کلی در رابطه با سقف آسمان مجازی می توان به این موضوع اشاره کرد که یکی از پروژه هایی به شمار می رود که بیشتر فعالیت آن در زمینه تزیین برای سقف محیط های بسته می باشد. این کار با بهره گیری از ترکیب ایده های خلاقانه و مدرن به وجود آمده به این صورت که از همان نورگیر های قدیمی و نصب کاغذ های دیواری استفاده شده است. امروزه با گستردگی طرح پوستر ها و تنوع زیاد آنها می توان یک کار ترکیبی خلاقانه و بسیار زیبا را اجرایی کرد. طرح آسمان مجازی دو بعدی و سه بعدی از جمله این نقش های زیبا بر روی پوستر ها می باشد.

سقف کاذب آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی یا همانVirtual sky  از صفحاتی با اندازه های معین و دقیق ساخته شده اند که جنس آنها از پلکسی می باشد. این نوع از سقف ها با استفاده از نقش های متنوع و جذابی که بر روی آنها طراحی شده است به نمای داخلی منزل زیبایی خاصی می بخشند. هچنین افراد می توانند با استفاده از نورپردازی های خلاقانه یک فضای آرامش بخش را در محیط بسته ایجاد کنند که هر بیننده ای مجذوب این زیبایی می شود.

این مطلب را از دست ندهید .
نصب کف کاذب و نکات طلایی آن

در رابطه با قیمت آسمان مجازی باید این موضوع را به یاد داشته باشید که این کار بر روی سقف اصلی نصب می گردد. بنابراین کار هایی مانند آکوستیک کردن، انجام نور پردازی و استفاده از لامپ های ال ای دی را نیز می توان برای آن اجرایی کرد. این طرح در سال های گذشته بیشترین کارایی را در فضا های بسته داشته است.

مناسب ترین محیط هایی که می توان نسبت به اجرای سقف کاذب آسمان مجازی در آنها اقدام کرد شامل فروشگاه، ایستگاه مترو، ساختمان ها و … می باشد. ایستگاه مترو به دلیل اینکه در زیر زمین و طبقه های پایین قرار گرفته و نور کافی در آن وجود ندارد یکی از فضا های ایده آل و مناسب برای اجرایی کردن این کار به شمار می رود که حس خوبی را در افراد به وجود می آورد.

 

سقف کاذب آسمان مجازی چیست,قیمت آسمان مجازی,قیمت سقف آسمان مجازی

سقف آسمان مجازی آشپزخانه

همان طور که در مطالب بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم به دلیل استفاده از آن در محیط های بسته و زیبایی خارق العاده در برخی از قسمت ها قابلیت اجرا دارد. اما یکی از فضا هایی که این سقف در آن جلوه بیشتری می کند نصب سقف آسمان مجازی آشپزخانه می باشد که بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است. این نوع از سقف ها به این علت که نقش های جذاب و متنوعی بر روی آن طراحی شده است تصمیم گیری را برای مشتریان دشوار می کند که کدام یک از آنها را انتخاب کنند زیرا هر مدل آن جذابیت خاص خود را دارد.

نورپردازی در سقف آسمان مجازی

بعد از اینکه افراد زیبا ترین طرح را برای سقف منزل خود انتخاب کردند نوبت به نورپردازی آن می رسد. بنابراین استفاده از این روش می تواند در زیبایی سقف اثر به سزایی داشته باشد و کیفیت آن را به نحو مطلوبی در معرض نمایش قرار دهد. البته در رابطه با این مورد باید به این نکته اشاره کنیم در زمانی این کار نمایی جداب به خود می گیرد که نور مناسبی در آن استفاده شود و همچنین تجربه و تخصص نصاب نیز در اجرای آن بسیار موثر است.

این مطلب را از دست ندهید .
فروش و اجرای کف کاذب در تبریز

در حقیقت به کار بردن لامپ های LED  در پس زمینه کاغذ های دیواری و زیر سازی سقف ها نیز نتیجه کار را به خوبی نمایش می دهد و در نهایت بیشترین تاثیر را بر روی قیمت آسمان مجازی دارد.

قیمت سقف کاذب آسمان مجازی,سقف کاذب آسمان مجازی چیست,قیمت آسمان مجازی

ابعاد سقف آسمان مجازی

بنا بر این مسئله که آسمان مجازی تنها بر روی یک قسمت از سقف اجرا می شود عوامل زیادی بر روی آن تاثیر گذار می باشد. از جمله این عوامل می توان به اندازه ای که برای اجرای سقف آسمان مجازی در نظر گرفته شده است، محل قرار گرفتن تاسیسات در سقف، نور پردازی و … اشاره کرد. موضوع مهم دیگری که باید قبل از نصب سقف به آن اشاره شود این است با توجه به اندازه سقف در رابطه با اجرای آن تصمیم گیری می شود.

در برخی از موارد نیز مشتریان می خواهند به طور یک تکه سقف را نصب کنند. در این صورت باید نسبت به این موضوع اطلاع داشته باشند که بزرگترین اندازه کاشی ها در اندازه ۱۲۰ در ۱۸۰ در بازار موجود می باشد. بنابراین اگر محیط بزرگی را برای اجرای این سقف در نظر گرفته اید، می توانید از نصب آسمان مجازی به روش پلکانی و یا چند تکه استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت کف کاذب کلیک کنید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *