استرینگر کف کاذب

استرینگر کف کاذب

اگر به استرینگر کف کاذب نگاه کنید آن را شبیه به یک قوطی می بینید. شاید به نظر شما استفاده از استرینگر کف کاذب چندان ضرورتی هم نداشته باشد، اما نکته این است که بدون استفاده از استرینگر شما نمی توانید یک کف کاذب را به صورت استاندارد نصب کنید. مهم ترین وظیفه ای که یک استرینگر بر عهده دارد این است که پایه ها در محلی قرار بگیرند که برای آن ها تعیین شده است. جنس استرینگرها از قوطی های آبکاری شده می باشد و برای آن که بر روی پایه ها به طور ثابتی قرار بگیرند سوراخ هایی برای پیچ دارند.

توجه داشته باشید که وجود استرینگر سبب می شود که تایل ها هیچ فاصله اضافی با یکدیگر نداشته باشند. در بعضی از انواع کف کاذب که جنسی آلمینیومی دارند ممکن است از استرینگر استفاده نشود، البته این عدم استفاده عواقبی هم به دنبال دارد. گاهی به مرور زمان بین تایل ها فاصله ایجاد می شود و تایل از رگلاژ خود خارج خواهد شد.

استرینگر کف کاذب,انواع کف کاذب,کف کاذب

فوم استرینگر کف کاذب

بعضی از استرینگرهای کف ها کاذب فوم آکوستیک دارند. استفاده از فوم های آکوستیک در استرینگرها مزیت هایی دارد که در ادامه آن را ذکر خواهیم کرد. اولین مزیت در احساسی است که شخص با قدم زدن بر روی این کف های کاذب به دست می آورد. استرینگری که فوم در آن به کار برده باشند، احساس خالی بودن کف را به شخص منتقل نمی کند. در صورتی که استرینگر های معمولی این احساس را به شخص می دهند.

مزیت دیگر استفاده از فوم در استرینگر را می توان در نمای زیبای آن دانست. اگر بعد از پایان کار بین تایل های کف کاذب فاصله ای باشد، فوم کمک می کند که این فاصله مشخص نباشد، زیرا رنگی مشابه با رنگ نوار تایل دارد.

این مطلب را از دست ندهید .
روکش pvc چیست و چه کاربردی دارد

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که استرینگر کف کاذب طول ۵۶٫۶ سانتی متری دارد و همانطور که گفتیم به شکل یک قوطی است، مقطع این قوطی ۳*۲ سانتی متری می باشد. هر استرینگر ضخامتی ۰٫۷ میلی متری و وزنی ۳۰۰ گرمی دارد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *