سقف کاذب

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم چیست؟

سقف های کاذب پوشش هایی هستند که زیبایی در کنار کاربردی بودن را معنا کرده اند. از مهم ترین کاربردها و مزیت های استفاده از انواع سقف کاذب می توان به عایق صدا، عایق دما و حرارت، پنهان کردن تجهیزاتی که بر روی سقف نصب شده است و کمک به نور پردازی بهتر محیط اشاره کرد. از دیگر مزیت سقف های کاذب می توان وزن سبک آن ها را نام برد، این وزن سبک باعث می شود در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله، ساکنین ساختمان آسیب نبینند. علاوه بر مزیت های فوق تجهیزاتی که به سقف کاذب آن ها را پوشش می دهد در دسترس هستند و در صورت بروز مشکل می توان به آسانی آن را حل کرد.

در ساخت سقف های کاذب از مواد مختلفی مانند چوب، شیشه، گچ . پی وی سی استفاده می شود و انواع مختلفی مانند سقف کاذب پی وی سی، کناف، ترکیبی، چوبی، آکوستیک، گریلیوم، طلقی، رابیتس و مجازی موجود هستند. در رابطه با وزن و قیمت سقف های کاذب باید بگویم که نسبت به سقف های معمولی (سنتی) ارزان تر و سبک تر اند و می توان آن ها را در مکان های مختلف نصب کرد.

اجرا و نصب سقف های کاذب بسیار ساده و کم هزینه است به خصوص انواعی از آن که از قبل به صورت پیش ساخته وجود دارند، کار نصب را راحت تر هم کرده اند. سقف های کاذب عایق صدا به حساب می آیند و باعث آسایش ساکنین ساختمان می شوند، علاوه بر این به دلیل عایق حرارتی سبب می شوند که مصرف حامل های انرژی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند. در این مقاله قصد داریم مدل سقف کاذب گریلیوم را به طور کامل شرح دهیم، پس با ما همراه باشید.

این مطلب را از دست ندهید .
متعلقات نصب کف کاذب

انواع سقف کاذب,سقف کاذب گریلیوم,سقف کاذب گریلیوم پره ای

تولید سقف کاذب گریلیوم

سقف های کاذب گریلیوم از ورقه های آلومینیوم، آلیاژ و آهن است، این سقف ها زیبایی خاصی دارند و در گروه سقف های متحرک قرار می گیرند. سقف های کاذب گریلیوم دکوراتیو هستند و به همین دلیل می توان آن را با سقف های کاذب آلومینیومی ترکیب کرد و سقف کاذبی زیباتر و البته کاربردی تر خلق کرد. در رابطه با ظاهر سقف های کاذب گریلیومی باید بگویم که اشکال هندسی مربع و مستطیل به طور مرتب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این ظاهر سبب شده سقف های کاذب گریلیوم برای بیمارستان ها، نمایشگاه ها و محیط های تجاری و اداری انتخاب مناسبی باشند.

سقف کاذب گریلیوم چیست,سقف های کاذب گریلیوم,انواع سقف کاذب

ویژگی سقف های کاذب گریلیوم

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که هر یک از انواع سقف های کاذب ویژگی های خاصی دارند، در ادامه ویژگی های سقف کاذب گریلوم را شرح خواهیم داد.

  • سقف های کاذب گریلیوم مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند و همین امر سبب می شود که برای نصب در محیط های مرطوب انتخاب مناسبی باشد.
  • می توان این سقف های کاذب را به آسانی شست.
  • در برابر شرایط جوی نامناسب مقاومت بالایی دارند.
  • نصب آن ها آسان و با سرعت بالایی انجام می شود.
  • می توان بر روی سقف های کاذب گریلیوم هواکش و لامپ نصب کرد.
  • سقف های کاذب گریلیوم ضد حریق هستند.
  • وزن سبکی دارند.
  • می توان به آسانی آن ها را تعویض یا تعمیر کرد.

سقف های کاذب گریلیوم این قابلیت را دارند که با هر دیواری منطبق شوند. تنوع رنگ در این مدل از سقف ها به میزان قابل توجهی بالا است . نکته مهمی که در رابطه با سقف های کاذب گریلوم وجود دارد این است که می توان از فضای بین آن ها و سقف اصلی بهترین استفاده را برد و همه تجهیزات نصب شده بر روی سقف اصلی را پشت آن پنهان کرد. مزیت دیگر استفاده از این مدل سقف کاذب این است که در صورت نیاز می توان آن را با مدل های دیگر ترکیب کرد و ظاهری زیباتر به وجود آورد.

این مطلب را از دست ندهید .
فراهم سازی محیط پیش از نصب کف کاذب

1 نظر

  • ghanaat

    بسیار عالی است

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *