کف کاذب مرو

کف کاذب Mero آلمان

نزدیک به یک قرن از تاسیس شرکت Mero در آلمان می گذرد. این شرکت با هدف ایجاد نوآوری و خلق راه های تازه در تولید تجهیزات پیش ساخته برای ساختمان ها، پا به عرصه نهاد. این شرکت همواره در زمینه فناوری های تازه در زمینه طراحی و ساخت محصولات پیش ساخته ساختمانی، پیشرو بوده است.
با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا در زمینه ساخت و ساز، این شرکت توانسته تحت معتبرترین استانداردهای دنیا، به یکی از بهترین شرکت های ساختمانی در آلمان و حتی دنیا تبدیل شود. شرکت مرو توانسته است با استفاده از انواع مختلف شبیه سازی های انیمیشنی، طراحی و برنامه ریزی های دقیق و پیچیده ای را برای پروژه های متعدد انجام دهد. تولیدات این شرکت زیر نظر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ تولید می شوند تا کیفیت و مرغوبیت آن ها در سطح جهانی تضمین شود.

یکی از محصولات این شرکت، کف کاذب است. در این مطلب قصد داریم کف کاذب های تولید شده در شرکت مرو را بررسی کنیم. یک نوع از کف کاذب هایی که در این شرکت تولید می شود، برای اتاق های اداری و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. این کف کاذب قیمتی بسیار به صرفه دارد. شرکت مرو علاوه بر تولید کف کاذب، سرویس نوسازی و تعمیر کف کاذب را نیز ارائه می دهد.

انواع مختلفی از کف کاذب در بازار وجود دارد که برای ارتفاع های حداقلی در ساختمان ها نیز مناسب هستند. مشکلی که در استفاده از آن ها وجود دارد، این است که قبل از به کار گذاشتن کف، باید سطح زیر آن به طور کامل تراز شود. یکی از مزیت های کف کاذب های این شرکت این است که در برابر حرارت و آتش سوزی، مقاومت بالایی دارند.

این مطلب را از دست ندهید .
آیا سیستم کف کاذب در دفاتر ، ساعات کاری را دلپذیرتر می‌سازد؟

انواع کف کاذب,کف کاذب,کف کاذب Mero

مزیت های کف کاذب مرو برای اتاق های تمیز

در مراکز بهداشتی که دارای اتاق تمیز هستند، پوشش کف از اهمیت بالایی برخوردار است. در زیر، مزیت های کف کاذب مرو برای اتاق های تمیز آورده شده است:

  • امکان نصب همه مسیرهای کابلی در زیر کف کاذب
  • کاهش ضربه های ناشی از حرکت بر روی کف
  • امکان نصب تهویه هوا
  • دارا بودن تمام ضروریاتی که برای یک اتاق تمیز لازم است.

این کف ها، برای مراکز بهداشتی، آزمایشگاه ها و سایر مکان های مشابه، گزینه بسیار مناسبی هستند. با توجه به این که استحکام بسیار بالایی دارند، می توانند وزن زیادی از بار را تحمل کنند. علاوه بر این، پایه ها و پنل های آن نیز از جنس فولاد ساخته شده اند. فولاد به کار رفته در این پنل ها، هم استحکام بالایی دارد و هم در برابر سایش و خوردگی مقاوم است.

علاوه بر این ها، نوع دیگری از کف های کاذب مرو با ابتکار چندین مهندس برق، برای کف اتاق های سوئیچ و کنترل نیز تولید شده است. این کف ها، متناسب با شدت های مختلف تنش ساخته شده اند. جنس آن ها می تواند از چوب یا الیاف باشد.

نوع دیگری از کف های کاذب تولیدی شرکت مرو، کف های مناسب برای اتاق های عملیاتی، آزمایشگاه های برق، کارخانه ها و کارگاه ها، مرکزهای پردازش دیتا و سایر مکان های این چنینی است. پنل این کف ها از جنس الیاف ساخته شده است که در مقابل آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.

کف کاذب مرو,مزیت های کف کاذب,مزیت های کف کاذب مرو

موارد مصرف کف کاذب مرو

کف کاذب های چوبی که در شرکت مرو تولید می شوند می توانند برای ادارات، بانک ها و دفترهای تجاری مورد استفاده قرار بگیرند. پنل این کف ها از ترکیب چوب و فولاد ساخته شده است.

این مطلب را از دست ندهید .
سقف کاذب کناف برای سقف گرد

شرکت مرو قابلیت های زیادی را برای کف های کاذب خود ایجاد کرده است. از جمله این که می توان سیستم های سرمایشی و گرمایشی را با فناوری این کف ها ترکیب کرده و در مکان هایی مانند ادارات، کارخانه ها یا بانک ها مورد استفاده قرار داد.

در سال های اخیر، استفاده از کف کاذب های با قابلیت تحمل بار، بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل شرکت مرو نیز تولید محصولات خود را به سمتی سوق داده است که بتوانند میزان زیادی از بار را به همراه شبکه گسترده خطوط ارتباطی و الکتریکی تحمل کنند.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *