کف سازی کاذب

ویژگی های کف کاذب آنتی استاتیک

کف کاذب آنتی استاتیک

در حال حاضر ساختمان های مدرن را با ابزارها و وسایل نوین می سازند تا در پایان امنیت داشته باشند. دلیل اینکه ساختمان ها در گذشته امنیت و طول عمر بالایی نداشتند این بود که استانداردها را خیلی مورد توجه قرار نمی دادند. اما در حال حاضر مواد اولیه ساخت ساختمانی را مشاهده می کنیم که از مزیت ها و امنیت بالایی برخوردارند. از جمله این وسایل می توان به کف کاذب آنتی استاتیک کارنو اشاره کرد. کف کاذب آنتی استاتیک کارنو اغلب در شرکت ها و دیتاسنترها مورد استفاده قرار می گیرد و از مزیت های خوبی برخوردار است. یکی از این مزیت ها نصب آسان و استفاده در ساختمان های دیگر است. توسط کف کاذب آنتی استاتیک کارنو می توان زمانی که قصد ساخت ساختمان دارید از آن استفاده کنید.
این را نیز فراموش نکنید که کف کاذب آنتی استاتیک کارنو از مولفه های زیادی تشکیل شده که ویژگی که در بالا به آن اشاره شد یکی از کل ویژگی های این محصول می باشد. سعی داریم که در این مقاله به طور مختصر نگاهی به تمام موارد داشته باشیم.

  1.  نظم کابل ها: می توان در اتاق سرور از کف کاذب آنتی استاتیک کارنو استفاده کرد. چرا که باعث متصل شدن کابل ها و سیم ها به صورت مرتب می شود، همچنین نصب و اتصال آن نیز به سادگی انجام می گیرد. به همین ترتیب در اتصال سیم ها نظم به وجود می آید که این قدم مهمی در داشتن اتاق سروری کامل به حساب می آید.
  2.  حفاظت از کابل ها: با کمک کف کاذب آنتی استاتیک کارنو می توان به طور احسنت از کابل ها و سیم کشی ها حفاظت کرد. چنانچه به این کابل ها صدمه ای وارد شود امکان آتش سوزی وجود دارد و اتاق سرور را با مشکل بزرگی رو به رو می کند.
  3.  تعمیر آسان: با وجود کف کاذب آنتی استاتیک کارنو تعمیرات به راحتی انجام می گیرند. برداشتن این نوع کف آسان بوده و کسانی که از این محصول استفاده می کنند، توانایی این را دارند که با برداشت کف ها اقدام به تعمیر و نگه داری کابل ها و سیم ها کنند.
  4.  ایمنی در برابر برق ناشی از کابل: یکی از بزرگترین مزیت های کف کاذب آنتی استاتیک کارنو جلوگیری از برق گرفتگی می باشد. چنانچه از این کف کاذب در اتاق سرور استفاده نشود امکان دارد جریان برقی که از کابل رد می شود به بدن کسانی که در آنجا حضور دارند وارد شود و موجب برق گرفتگی شود. به همین ترتیب کف کاذب آنتی استاتیک کارنو به نوعی محافظ نیز محسوب می شود و امنیت بالایی را به همراه دارد.
  5.  پایه قابل تنظیم: پایه کف کاذب آنتی استاتیک کارنو قابلیت تنظیم را دارد. این پایه باعث می شود تا بتوان آن را بصورت تراز قرار داد، تا تمام دستگاه هایی که روی آن قرار می گیرند به شکل درست و تراز شده جایگیری شود.
  6.  انعکاس تشعشعات الکترومغناطیسی: یکی دیگر از ویژگی های مهم کف کاذب آنتی استاتیک کارنو انعکاس تشعشعات الکترو مغناطیسی است. این مولفه شبیه به مولفه ۴ که در بالا به آن اشاره شد می باشد که از عبور برق جلوگیری می کند و ایمنی کامل را برای کسانی که روی آن تردد می کنند فراهم می کند. پس چنانچه سیم ها و کابل های زیرین برقی را پخش کنند این کف کاذب تشعشع را به کابل برمی گرداند و از رد شدن آن جلوگیری می کند.
این مطلب را از دست ندهید .
نکات طلایی در انتخاب کف کاذب

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع کف کاذب ها می توانید با کارشناسان گروه فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر تهران:

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

شماره تماس دفتر مشهد:

۰۵۱-۳۷۶۰۳۷۶۰

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *