نصب کف کاذب اتاق سرور

آشنایی با مشخصات کف کاذب

شرکت فنی و مهندسی کارنو قرین به دو دهه است که به تولید و عرضه‌ی کف‌های کاذب می‌پردازد. شما می‌توانید از کف‌های کاذب در صنعت ساختمان‌سازی استفاده نمائید. اجرای این محصول در مکان‌هایی چون اتاق سرور، اتاق برق، مراکز اداری و غیره علاوه بر نظم‌بخشی و زیبایی محیط، مزایای دیگر را نیز در بر دارد. اکنون در ادامه مشخصات کف کاذب را به شما توضیح داده و بعد از آن به مزایای این محصول اشاره می‌نمائیم.

معرفی کف کاذب:

کف کاذب، کف دومی است که بر روی کف اصلی و متقارن با سقف اصلی نصب می‌شود. این محصول از انواع گوناگونی برخوردار است. شما می‌توانید با توجه به نیاز کاربری خود کف کاذب مناسبتان را خریداری نمائید.

کاربرد کف کاذب:

شما می‌توانید از فضای خالی زیر کف کاذب استفاده کرده و سیم‌ها، کابل‌ها، سیستم‌های تهویه و غیره را در زیر آن قرار دهید. از همین جهت، قبل از خرید کف کاذب باید ارتفاع آن را بر اساس حجم تأسیسات و تجهیزاتی که قرار است در زیر کف کاذب قرار داده شوند، مشخص نمائید.

همانطور که می‌دانید کف‌های کاذب از انواع گوناگونی برخوردار هستند.  حداقل و حداکثر ارتفاع کف‌های کاذب نیز به نوع آن بستگی دارد.

بهتر است که قبل از خرید کف کاذب در ابتدا با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

انواع کف کاذب:

این محصولات با توجه به نوع ساختاری که دارند از انواع گوناگونی برخوردار هستند.

کف‌های کاذب شرکت کارنو شامل:

می‌باشد.

اما کف‌های کاذب دیگری نیز وجود دارد که شرکت کارنو به تولید و عرضه‌ی آن نمی‌پردازد. از جمله:

  • کف کاذب سولفات کلسیم.
  • کف کاذب شیشه‌ای.
  • کف کاذب سرامیکی.
  • کف کاذب چوبی.
  • و غیره.

مشخصات کف کاذب :

هر یک از کف کاذب‌های نام برده شده از مشخصات فنی‌ای برخوردار هستند. آشنا شدن با این مشخصات به شما کمک خواهد کرد کف کاذبی را خریداری نمائید که با هدف کاربری شما هماهنگ باشد.

اکنون در ادامه به توضیح مشخصات کف کاذب می‌پردازیم.

مشخصات کف کاذب طرح لگراند:

کف کاذب طرح لگراند که از آن با نام کف کاذب گالوانیزه نیز یاد می‌شود، یکی از تولیدات انحصاری شرکت کارنو می‌باشد.

اگر دوست دارید که برای مکان مورد نظر خود کف کاذبی را خریداری نمائید که نصب آن به نصاب نیازی نداشته باشد و مجبور نباشید به خاطر راه‌اندازی آن تغییراتی را به کف اصلی اعمال نمائید، کف کاذب طرح لگراند را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این محصول به علت عدم زیرساخت، از قابلیت پیکربندی مجدد پس از راه‌اندازی برخوردار می‌باشد.

کف کاذب گالوانیزه یا همان طرح لگراند از متعلقاتی چون: تایل، پایه، قطعه‌ی ارتفاع دهنده، پلنیوم، اگزیت تایل، ارتینگ تایل و فلورباکس برخوردار است. هر یک از این قطعات از مشخصات فنی‌ای برخوردار هستند که در این قسمت به توضیح آن می‌پردازیم.

ارتفاع کف کاذب,قیمت کف کاذب,مشخصات کف کاذب

تایل کف کاذب طرح لگراند:

ابعاد این تایل ۲۲/۵*۲۲/۵ است و جنس آن از فولاد گالوانیزه با ضخامت ۲ میلی‌متر می‌باشد. وزن هر تایل گالوانیزه ۹۰۰ گرم است. کف کاذب طرح لگراند از سبک‌ترین کف‌های کاذب کشور ایران است. اما با این وجود، مقاومت این محصول در برابر تحمل بار بسیار بالا می‌باشد. این تایل کمترین وزن تحمیلی را به سازه‌ی مورد نظر شما وارد می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید .
خرید کفپوش آنتی استاتیک اتاق سرور

پایه‌ی کف کاذب طرح لگراند:

جنس این پایه‌ها از PVC می‌باشد. در واقع، اگر بخواهیم دقیق‌تر اشاره  نمائیم باید بگوئیم که جنس پایه‌ها، از P.P و گرید A است.  قطر آن ۱۰ سانتی‌متر و وزن آن نیز ۱۰۰ گرم می‌باشد. فضای بین دو پایه نیز ۱۲ سانتی‌متر است. این پایه برای نصب به پیچ و رول‌‎پلاک نیازی ندارد.

قطعه‌ی ارتفاع دهنده‌ی کف کاذب طرح لگراند:

کف کاذب فلزی لگراند فرانسه، برای مکان‌های اداری طراحی شده است. از همین جهت، حداقل ارتفاع این محصول ۳ و حداکثر ارتفاع آن ۱۲ سانت می‌باشد. اما، شرکت فنی و مهندسی کارنو پس از اینکه این محصول را به صورت انحصاری تولید نمود، تصمیم گرفت تا برای رفع محدودیت ارتفاع در این محصول به تولید قطعه‌ی دیگری بپردازد. از همین جهت، قطعه‌‎ی ارتفاع دهنده به وجود آمد. این قطعه باعث شد تا کاربران در انتخاب ارتفاع کف کاذب محدودیتی نداشته باشند. اکنون ارتفاع هر یک از این قطعات ۱۱ سانتی‌متر است و قطر آن نیز ۱۰ سانت می‌باشد. این قطعه از جنس PVC بوده و گرید آن A است.

پِلنیوم کف کاذب طرح لگراند:

از این قطعه برای پوشاندن فضاهای باز دور کار استفاده می‌گردد. جنس آن نیز از گالوانیزه با ورق دو میلی‌متر می‌باشد. وزن هر پلنیوم ۳۰۰۰ گرم و ابعاد آن ۱۰۰ سانتی‌متر در طول است.

به یاد داشته باشید که ارتفاع پلنیوم براساس ارتفاع پایه‌ها مشخص می‌گردد.

اِگزیت تایل کف کاذب طرح لگراند:

ابعاد این قطعه ۵/۲۲*۵/۲۲ است و جنس آن گالوانیزه با ورق ۲ میلی‌متر می‌باشد. وزن هر اگزیت تایل ۹۰۰ گرم است. اگزیت تایل به این منظور طراحی شده است تا خروجی‌ای برای اِلمان‌هایی چون سیم‌ها و کابل‌ها باشد و بتوان‌ ‌آن‌ها را از زیر کف کاذب به سطح کف کاذب انتقال داد.

اِرتینگ تایل کف کاذب طرح لگراند:

اِرتینگ تایل نقش بسیار مهمی در مراکز حساس دارد. این قطعه از خاصیت جذب الکتریسیته‌ی ساکن برخوردار می‌باشد. سیم اِرتی از این قطعه به شین اِرت مرکزی متصل می‌شود و می‌تواند الکریسیته‌ی ساکن را جذب نماید. جنس این قطعه از گالوانیزه می‌باشد. وزن هر قطعه ۱ کیلوگرم است. شما می‌توانید در هر ۶ متر مربع ۱ عدد اِرتینگ تایل به کار ببرید.

فلور باکس کف کاذب طرح لگراند:

این قطعه‌ برای جانمایی پریزها در زیر کف کاذب به کار می‌رود. جنس آن گالوانیزه با ورق ۲ میلی‌متر است. وزن هر قطعه ۲۷۰۰ کیلوگرم بوده و ابعاد آن نیز ۴۵*۴۵ می‌باشد.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مشخصات کف کاذب طرح لگراند به صفحه‌ی محصولات مراجعه نمائید.

مشخصات کف کاذب آلومینیومی:

کف کاذب آلومینیومی بهترین انتخاب برای دماهای بالا و دارای رطوبت است. زیرا، ساختار این محصول به گونه‌ای می‌باشد که در برابر دما و رطوبت بالا از مقاومت خوبی برخوردار است.

متعلقات این محصول دارای: تایل، استرینگر و پایه است. اکنون در ادامه، مشخصات فنی هر یک از این قطعات را به شما توضیح می‌دهیم.

تایل کف کاذب آلومینیومی:

تایل‌های کف کاذب آلومینیومی از جنس آلومینیوم هستند و از قابلیت نصب روکش HPL و PVC برخوردار می‌باشند. روکش HPL به نسبت PVC از کیفیت بهتری برخودار است. این تایل‌ها از ابعاد ۶۰*۶۰ سانتی‌متر برخوردار هستند. وزن هر تایل حدود ۸ کیلوگرم بوده و ضخامت این تایل ۳۶ میلی‌متر می‌باشد. این تایل می‌تواند ۲۳۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل نماید.

این مطلب را از دست ندهید .
۵ نکته مهم که هنگام سفارش کف کاذب مرکز داده باید در نظر بگیرید

پایه‌ی کف کاذب آلومینیومی:

جنس این پایه‌ها از فولاد است و حداقل ارتفاع آن ۱۴ و حداکثر ارتفاع آن ۱۰۰ سانتی‌متر می‌باشد. نصب این پایه‌ها به پیچ و مهره نیاز دارد. به یاد داشته باشید که اگر قرار باشد ارتفاع پایه‌ها به بیش از ۱۰۰ سانتی‌متر برسد، متریال پایه‌ها باید تغییر کند. این پایه‌ها می‌توانند ۳۱۰۰ کیلوگر وزن را تحمل نمایند.

پایه‌ی کف کاذب آلومینیومی دارای کلاهک و لوله‌ی واسط است. کلاهک آن از جنس آلومینیومی و لوله‌ی واسط آن از جنس فولاد می‌باشد.

همچنین افزایش ارتفاع پایه‌ها در قیمت کف کاذب تأثیرگذار خواهد بود.

استرینگر کف کاذب آلومینیومی:

جنس استرینگرهای کف کاذب آلومینیومی از گالوانیزه می‌باشد. وزن هر استرینگر حدود ۴۰۰ گرم است. نصب استرینگر به پیچ و مهره نیاز ندارد. ابعاد آن نیز ۲۰*۳۰*۵۲۰ سانتی‌متر است.

شما می‌توانید برای کسب آشنایی بیشتر با این محصول به صفحه‌ی محصولات مراجعه نمائید.

ارتفاع کف کاذب,قیمت کف کاذب,مشخصات کف کاذب

مشخصات کف کاذب فولادی:

کف کاذب فولادی نیز از متعلقاتی چون: تایل، استرینگر و پایه برخوردار است. اکنون در ادامه هر یک از این قطعات را به شما توضیح خواهیم داد.

تایل کف کاذب فولادی:

ابعاد این تایل ۶۰*۶۰ سانتی‌متر است. وزن هر یک از این تایل‌ها ۱۵ کیلوگرم می‌باشد. تایل‌های کف کاذب فولادی از قابلیت نصب روکش HPL و PVC برخوردار هستند. ضخامت تایل کف کاذب فولادی ۳۴ میلی‌متر است. در هر تایل حدود ۵ کیلوگرم فولاد مصرف شده است.

استرینگر کف کاذب فولادی:

جنس این استرینگر از گالوانیزه است و وزن هر استرینگر ۴۵۰ گرم می‌باشد. ابعاد استرینگر کف کاذب فولادی نیز حدود ۲۰*۳۰*۵۸۰ سانتی‌متر است.

همانطور که در قبل نیز اشاره شد، نصب استرینگر به پیچ و مهره نیازی ندارد.

پایه‌ی کف کاذب فولادی:

جنس پایه‌های کف کاذب فولادی از فولاد است. تحمل وزن پایه‌های کف کاذب فولادی تا حدود ۳۱۰۰ کیلوگرم است. حداقل ارتفاع ۶ سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع در این محصول ۱۶۰ سانتی‌متر می‌باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی محصولات سایت مراجعه نمائید.

مزایای کف کاذب:

نصب کف کاذب، مزایای زیادی را در بر دارد که به شرح زیر برای شما آورده شده است. از جمله:

  • نصب کف کاذب منجر به زیبایی و نظم‌بخشی محیط می‌شود.
  • نصب کف کاذب منجر به افزایش طول عمر تجهیزات و تأسیسات می‌شود.
  • اجرای کف کاذب از منع تردد افراد جلوگیری کرده و ایمنی مسئولان مربوطه را در زمان تردد افزایش می‌دهد.
  • راه‌اندازی کف کاذب دسترسی به تجهیزات زیر کف کاذب را آسان می‌نماید.
  • و غیره

سخن آخر:

امید است که از این مقاله لذت برده باشید. منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید. واحد تحقیق و توسعه‌ی کارنو در محتویات آینده اطلاعات بیشتری از کف‌های کاذب را در اختیارتان قرار خواهد داد.

جهت خرید کف کاذب و نصب کف کاذب با کارشناسان و پشتیبانان شرکت کارنو تماس بگیرید.

شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

6 نظر

  • کیانوش عاشوری

    قیمت نصب کف کاذب فولادی چقدره؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. لطفا برای اطلاع از قیمت کف کاذب فولادی تماس بگیرید.

  • علی عمادی

    فروش کف کاذب در مشهد فقط دارید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. فروش کف کاذب هم در مشهد داریم هم در شهرهای دیگه.

  • خرسند

    ابعاد تایل کف کاذب طرح لگراند قابل تغییر هست؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام برای اطلاع از نغییر ابعاد تایل کف کاذب طرح لگراند، لطفا تماس بگیرید. متشکرم.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *