شرکت های تولید کننده کف کاذب

ویژگی شرکت های تولید کننده کف کاذب

شرکت های تولید کننده کف کاذب باید جهت رضایت مشتریان خود نکاتی را رعایت نمایند. ازجمله:

  • کیفیت بالا و ضمانت محصولات
  • برخورداری از پشتیبانان قوی
  • برخورداری از سایتی معتبر
  • تائیدیه استاندارد آزمایشگاه
  • برخورداری از نصابان حرفه‌ای جهت خرید و اجرای کف کاذب

بنابراین شما خواننده‌ی گرامی جهت خرید کف کاذب، در ابتدا باید بدانید که چه شرکتی صلاحیت لازم را داشته تا بتوانید با اطمینان‌خاطر خرید خود را انجام دهید. پس تا انتهای این مقاله با واحد تحقیق و توسعه کارنو همراه شوید تا با این ویژگی ها آشنا گردید.

کیفیت بالا و ضمانت محصولات:

کیفیت محصولات، یکی از عوامل مهمی است که بشدت در مشتری‌مداری تاثیرگذار خواهد بود. کف کاذب، محصول مهم و کاربردی‌ای می‌باشد که امروزه استفاده از آن بسیار باب شده است. در نتیجه اگر کف کاذب های یک شرکت از کیفیت نامناسبی برخوردار باشند، محصولات آنان برگشت خورده و به برند آنها آسیب جدی‌ای وارد می‌شود.

اما اگر شرکت تولید کننده بهترین متریال را برای محصول خود در نظر بگیرد؛ مشتری متوجه‌ی بالا بودن کیفیت محصول شده و برند شرکت در خاطرش ماندگار می‌شود؛ همچنین آن شرکت به حسن برخورداری از کیفیت بالا، شناخته تر شده و نوعی تبلیغات دهان به دهان رخ می‌دهد. مشتری نیز در چنین شرایطی می‌تواند با خیالی آسوده و رضایتی قلبی به خرید کف کاذب بپردازد.

همچنین تضمین محصولات باعث ایجاد اطمینان مشتری از خرید خواهد شد.

اجرای کف کاذب,شرکت های تولید کننده کف کاذب,کف کاذب طرح لگراند

برخورداری از پشتیبانان قوی:

اهرم فشار یک شرکت، پشتیبانان آن در بخش فروش می‌باشند و همانطور که می‌دانید، خیلی از افراد اطلاعات کافی‌ای از محصول ندارند؛ در چنین حالتی ضروری است مشتریان قبل از خرید، دانسته‌ی خود را ارتقا دهند. من باب این موضوع یکی از ویژگی شرکت های تولید کننده کف کاذب این است که پشتیبانان آنها دارای اطلاعات کامل از محصول بوده و نیز اطلاعات خود را در هر لحظه بروزرسانی نمایند.

در نتیجه یک فرد در زمان مکالمه و دریافت راهنمایی از یک پشتیبان نباید جای ابهام و سوالی برایش باقی بماند.

برخورداری از سایتی معتبر:

شرکت های تولید کننده کف کاذب باید حتما دارای سایتی معتبر باشند. همانطور که می‌دانید اغلب مشتریان در ابتدا برای آشنایی با کف کاذب ها و خرید آن به سراغ موتور جست‌و‌جو گر گوگل رفته و کلمات کلیدی مربوطه یا اسم شرکت را جست‌و‌جو می‌نمایند؛ در نتیجه یک شرکت تولید کننده کف کاذب با داشتن سایتی معتبر کار را برای مشتریان خود ساده کرده و بستری را ایجاد می‌نماید تا مشتری بتواند با صرف وقت اندکی به توضیحات مربوطه همچون: آشنایی با محصولات، قیمت محصولات، پشتیبانان سایت و غیره دسترسی یابد. وجود سایت کار را برای مشتریان ساده‌تر خواهد کرد و افراد می‌توانند به‌راحتی با شرکت مربوطه در قسمت معرفی شرکت آشنا شده و پروژه‌های انجام شده توسط شرکت را مشاهده نمایند.

این مطلب را از دست ندهید .
قیمت کف کاذب لگراند

در نهایت اگر شرکتی سایتی را برای بیزینس خود راه‌اندازی نکرده باشد، موجب کاهش اعتماد در بعضی از مشتریان می‌شود.

تائیدیه استاندارد آزمایشگاه جهت محصولات:

یکی دیگر از ویژگی های شرکت های تولید کننده کف کاذب این است که محصولاتشان، از تائیدیه‌ی استاندارد برخوردار باشند.

جهت دریافت تائیدیه استاندارد برای محصولات در ابتدا محصول مورد نظر باید در آزمایشگاهی معتبر همانند: آزمایشگاه رازی در ایران مورد بررسی قرار بگیرد؛ به عنوان مثال اگر شرکتی ادعا می‌کند که کف کاذب فولادی‌ای که عرضه می‌کند، تا ۲۳۰۰ کیلوگرم تحمل وزن نقطه‌ای را دارد، همین میزان وزن نقطه‌ای بر روی کف کاذب فولادی در مکان آزمایشگاه تست شده و در صورت صحت، گواهی تائیدیه‌ی استاندارد آزمایشگاه به آن شرکت داده خواهد شد.

در نتیجه مشتریان با دیدن این گواهی می‌توانند اطمینان حاصل نمایند که کف کاذب ها از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهند.

نصب کف کاذب,اجرای کف کاذب,شرکت های تولید کننده کف کاذب

برخورداری از نصابان حرفه ای جهت اجرای کف کاذب:

یکی دیگر از ویژگی های شرکت های تولید کننده و اجرا کننده‌ی کف کاذب این است که  از نصابان حرفه‌ای جهت اجرای کف کاذب برخوردار باشند.

اجرای کف کاذب امر بسیار مهمی است و نیازمند زیرساخت می‌باشد. البته تمامی کف کاذب‌ ها به زیر ساخت و نصاب نیازی ندارند، همانند کف کاذب های تولیدی طرح لگراند شرکت فنی و مهندسی کارنو؛ اما چنانچه کف کاذب ها جهت پیکربندی به زیرساخت نیازی داشته باشند باید شرکت از نصابانی کمک بگیرد که با اصول نصب و اجرای انواع کف کاذب ها آشنا باشند.

معرفی شرکتی معتبر جهت خرید و اجرای کف کاذب:

همانطور که خواندید، شرکتی معتبر است که از ویژگی‌های آورده شده برخوردار باشند. برای تمامی مشتری‌هایی که قصد خرید و اجرای کف کاذب را دارند این موضوع از اهمیت وافری برخوردار است که از چه شرکتی محصول مورد نیاز خود را تهیه می‌نمایند.

شرکت فنی و مهندسی کارنو یکی از بهترین شرکت هایی می‌باشد که قرین به دو دهه در این عرصه به فعالیت می‌پردازد.

این شرکت با تدبیر در زمینه تولید کف کاذب موفق شده است که کف کاذب لگراند فرانسه را با مهندسی معکوس در ایران با نام کف کاذب طرح لگراند (گالوانیزه) تولید نماید و به مشتریان خود عرضه دارد.

همچنین از دیگر تولیدات این شرکت: تولید کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی می‌باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
انواع کف کاذب دیتاسنتر

تمامی محصولات از ضمانت برخوردار هستند. ضمانت کف کاذب گالوانیزه ۲۵ سال و ضمانت کف کاذب فولادی و آلومینیومی نیز ۱ سال خواهد بود.

همچنین این شرکت دارای گواهی تائیدیه از آزمایشگاه رازی و گواهینامه CE اروپا می‌باشد و از همین جهت مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل اقدام به خرید نمایند.

شرکت مهندسی کارنو نیز دارای سایتی معتبر به نام فلور سل بوده که جهت دسترسی راحت مشتریان، تمامی توضیحات لازم را در سایت قرار داده است.

همچنین پشتیبانان این شرکت اطلاعات کاملی از محصولات را در اختیار داشته و همه روزه پاسخ گوی سوالات شما عزیزان می‌باشند.

شرکت مهندسی کارنو جهت اجرا و نصب کف کاذب نیز از نصابان حرفه‌ای استفاده نموده تا پروژه‌‌ی شما به بهترین نحو انجام شود.

شما می‌توانید در داخل سایت، پروژه های انجام شده را مشاهده نمایئد.

کف کاذب های تولیدی شرکت فراز شبکه کارنو

گروه فنی و مهندسی کارنو بیش از دو دهه است که در زمینه IT در حال فعالیت است و در این سال ها توانسته به تولید انواع کف کاذب و سیستم های کنترل و مانیتورینگ اتاق سرور و پاور ماژول بپردازد. کف کاذب هایی که شرکت فنی و مهندسی کارنو تولید کرده است عبارتند از:

کف کاذب فولادی

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب طرح لگراند

این نوع کف کاذب برای مراکز حساسی همچون اتاق سرور، اتاق کنترل، اتاق مانیتورینگ و غیره مناسب است. کف کاذب فولادی و آلومینیومی دارای تایل هایی به ابعاد ۶۰*۶۰ سانتی متر است و کف کاذب طرح لگراند گالوانیزه دارای تایل هایی به ابعاد ۲۲٫۵*۲۲٫۵ سانتی متر است و با توجه به نیاز پروژه می توان از هر یک از آنها استفاده کرد. با توجه به سایز تایل های گالوانیزه، این نوع کف برای مکان هایی که کابل و تجهیزات کمی زیر کف قرار میگیرد، مناسب است. همچنین از این نوع کف کاذب در اداره ها و دیگر مکان هایی که نیاز به کف مرتفع و فضای خالی بین آن نیاز است، بسیار مناسب است.

گروه فنی ومهندسی کارنو یکی از شرکت های تولید کننده کف کاذب در ایران می باشد. برای ارتباط با کارشناسان کارنو تماس بگیرید:

تماس با دفتر تهران:

۰۲۱-۸۸۴۸۶۳۰۰

تماس با دفتر مشهد:

۰۵۱-۳۷۰۵۷۰۵۰-۴

سخن آخر:

امید است که محتویات خوانده شده برای شما مفید بوده باشد.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کف کاذب ها و اجرای آنها با پشتیبانان شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه ساخته و به ما در تولید محتواهای آتی کمک نمائید.

6 نظر

  • milad

    سلام ببخشید کف کاذب فولادی شرکت کارنو چقدر گارانتی داره؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام کف کاذب فولادی یک سال، کف کاذب آلومینیومی هم یک سال و کف کاذب گالوانیزه ۲۵ سال.

  • عمادی

    وقت خوش من کف کاذب آلومینیومی رو قبلا از شرکت فنی و مهندسی کارنو خریداری کردم و خیلی هم راضی بودم. ممنونم از شما

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام ممنونم از اعتماد شما.

  • تکتم+رمضان+نژاد

    وقت خوش من کف کاذب آلومینیومی رو قبلا از شرکت فنی و مهندسی کارنو خریداری کردم و خیلی هم راضی بودم. ممنونم از شما.

  • تکتم+رمضان+نژاد

    وقتتون بخیر و ممنونم از مقالتون. شما نصب کف کاذب در شهرستان هم دارید؟‌

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *