کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl

خرید کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl

کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl یکی از محبوب‌ترین کف‌های کاذب در بین مشتریان است. شرکت فنی و مهندسی کارنو، قرین به دو دهه است که به تولید و عرضه‌ی کف‌های کاذب می‌پردازد. شما می‌توانید برای خرید کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. ما در این محتوا به معرفی کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl پرداخته و به مزیت‌های HPL نیز اشاره می‌نمائیم. اکنون در ادامه با ما همراه باشید.

ساختار ورق HPL:

اچ پی ال ورقه هایی هست که تحت مقدار معینی فشار تولید می‌شود. یک ورق HPL از یک فیبر چوبی یا هسته‌ی کاغذ و دو لایه‌ی بالایی تشکیل شده است. هسته‌ی ورق شامل چندین لایه‌ی الیاف چوب و کاغذ است که با رزین فنولیک آغشته شده است. در طول تولید، این لایه‌ها تحت فشار بالا و در دمای بالا فشرده می‌شوند. رزینی که استفاده می‌شود اصطلاحاً ترموست می‌باشد. این بدان معنا است که رزین تحت تأثیر گرما سخت می‌شود. با فشرده سازی، لایه‌ها متراکم شده و ورقه‌ای بسیار متراکم و سخت ایجاد می‌کنند. لایه‌های بالایی آن‌قدر سخت و متراکم هستند که نور خورشید و رطوبت نمی‌توانند به داخل ورق نفوذ کنند. در وهله‌ی اول، ورق‌های HPL به عنوان مواد روکش فلزی برای استفاده در فضای باز در ساختمان‌های مسکونی و غیر مسکونی، به عنوان مثال، پانل‌های بیرونی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و تخته‌های فاسیای پلاستیکی توسعه یافتند.

به طور طبیعی صفحات HPL تنها برای استفاده در فضای باز مناسب نیست. به لطف لایه‌های بالایی بسیار سخت و متراکم، HPL اغلب در محیط‌های بهداشتی مانند: آزمایشگاه‌ها و سالن‌های عمل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. HPL همچنین به طور گسترده در صنایع غذایی و در صنعت ماشین سازی استفاده می‌شود. زیرا، این ماده، کثیفی و آلودگی را در خود نگه نمی‌دارد و به راحتی تمیز می‌شود. ورق‌های مختلف تولید کنندگان HPL ورق‌هایی را با لایه‌های خاص و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌کنند. این ورق‌ها به طور ویژه برای کاربردهای داخلی ساخته شده‌اند. از این ورق در تایل‌های کف کاذب فولادی و آلومینیومی نیز استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای خرید کف کاذب آلومینیومی با روکش HPL و خرید کف کاذب فولادی با روکش HPL با مشاوران و کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

به دلیل سختی لایه رویی و هسته، HPL را نمی‌توان مانند چوب نرم پردازش کرد، بلکه باید با ابزارهایی که می‌توانند برای پردازش چوب سخت استفاده شوند، پردازش کرد. برش HPL با این ابزار آسان است.

معرفی کف کاذب آلومینیومی با روکش HPL:

کف کاذب آلومینیومی، کف دومی است که روی کف اصلی پیاده سازی می‌شود. این محصول از متعلقاتی چون: تایل، استرینگر و پایه برخوردار است.

به یاد داشته باشید که هر کدام از این متعلقات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند؛ زیرا از کنار هم قرار گرفتن آ‌ن‌ها است که کف کاذب به وجود می‌آید. این متعلقات از ویژگی‌ها و مشخصات فنی‌ای برخوردار می‌باشند. اکنون در ادامه به معرفی بیشتر این متعلقات می‌پردازیم.

تایل کف کاذب آلومینیومی:

تایل کف کاذب آلومینیومی از جنس آلومینیوم است. در هر تایل حدود ۷٫۵ کیلوگرم آلومینیوم به کار رفته است. ابعاد این تایل ۶۰*۶۰ سانتی‌متر می‌باشد. از همین جهت، بعضی از افراد این محصول را با نام کف کاذب ۶۰*۶۰ نیز می‌شناسند. این تایل از ۳۶ میلی‌متر ضخامت برخوردار می‌باشد. همچنین این تایل‌ها، دارای نوار دور از جنس PVC هستند. تایل کف کاذب آلومینیومی به گونه‌ای طراحی شده است که از قابلیت نصب روکش نیز برخوردار می‌باشد. درواقع، تایل کف کاذب آلومینیومی، بدون روکش در بازار عرضه نمی‌شود. انتخاب نوع روکش با مشتری است. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود یکی از روکش‌های HPL یا PVC را انتخاب نمائید.

این مطلب را از دست ندهید .
عوامل تاثیر گذار بر قیمت کف های کاذب

پایه کف کاذب آلومینیومی:

پایه‌ کف کاذب آلومینیومی از جنس فولاد است. این پایه‌ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت تحمل وزن تا ۳۱۰۰ کیلوگرم را دارند.

حداقل ارتفاع این پایه‌ها ۱۴ و حداکثر ارتفاع آن‌ها ۱۰۰ سانتی‌متر است. شما می‌توانید بر اساس حجم تأسیسات زیر کف کاذب، ارتفاع این پایه‌ها را مشخص نمائید.

پایه نیز خود از کلاهک (قسمت بالایی پایه) و لوله‌ی واسط (لوله‌ای که در وسط پایه کار شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع را به پایه می‌دهد.) تشکیل شده است. جنس کلاهک از آلومینیوم و جنس لوله‌ی واسط از فولاد است. نصب پایه‌های کف کاذب آلومینیومی به پیچ و مهره نیاز دارد.

*نکته: اگر ارتفاع پایه‌ی کف کاذب دایکاست (آلومینیومی) از ۵۰ سانتی‌متر بیشتر شود، قیمت خرید این محصول نیز افزایش می‌یابد.

استرینگر کف کاذب آلومینیومی:

این استرینگر از جنس گالوانیزه می‌باشد. هر استرینگر حدود ۴۰۰ گرم وزن دارد. ابعاد استرینگر کف کاذب آلومینیومی نیز ۲۰*۳۰*۵۲۰ است.

به یاد داشته باشد که نصب استرینگرها همانند نصب پایه‌ها به پیچ و مهره نیاز دارد.

خرید کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl,کف کاذب آلومینیومی با روکش HPL,کف کاذب دایکاست

مزایای نصب کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl:

مزایای پیکربندی و نصب کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl به شرح زیر می‌باشد. از جمله:

  • مرتب سازی محیط اطراف با پوشاندن کابل‌ها، سیم‌ها و سایر تجهیزات.
  • ایجاد امنیت در زمان تردد افراد و عدم برخورد پای افراد به تجهیزات.
  • افزایش طول عمر تجهیزات به علت محفوظ ماندن در زیر کف کاذب.
  • سهولت دسترسی به تجهیزات زیر کف کاذب در صورت نیاز.

و غیره.

معرفی روکش hpl:

(High Pressure Laminate) hplورقه‌ای می‌باشد که از چندین لایه ساخته شده است. این لایه‌های آغشته شده به رِزین برای در کنار هم قرار گرفتن و نگسستن باید در دما و فشار بالایی قرار داده شوند. پس از اینکه این لایه‌ها، تحت دما و فشار بالا قرار گرفتند، به روکشی محکم و مقاوم به نام اِچ.پی.اِل تبدیل می‌شوند.

روکش hpl از ویژگی‌های زیادی برخوردار است. این روکش در قیاس با روکش pvc  ضد خش می‌باشد. در نتیجه، اگر قصد خرید کف کاذبی را دارید که سطح تایل آن ضد خش باشد، می‌توانید از این روکش استفاده نمائید.

قابلیت‌های روکش hpl:

همان‌طور که نوشته شد، این روکش از ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی  برخوردار است. در زیر به برخی از این ویژگی‌ها اشاره شده است:

  • این روکش قابلیت شست‌وشو را دارد.
  • چگالی آن کم و وزن آن سبک است.
  • در برابر اشعه‌ی (UV) مقاوم است.
  • روش نصب آن ساده می‌باشد.
  • از طرح و رنگ‌های زیادی برخوردار است.
  • در برابر حشرات از مقاومت خوبی برخوردار می‌باشد.
  • در دمای بالا مقاوم است.
  • ماندگاری و دوام خوبی دارد.
  • مقاومت مکانیکی آن زیاد است.
  • در فضاهای خشک و بدون رطوبت دوام و ماندگاری بیشتری دارد.
این مطلب را از دست ندهید .
بررسی کامل قیمت کف کاذب فولادی

خرید کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl:

قبل از خرید کف کاذب، بهتر است که در ابتدا با مشاورین و کارشناسان مربوطه صحبت کرده و از دانسته‌های آن‌ها استفاده نمائید. به خاطر داشته باشید که این محصول در انواع متعددی تولید و عرضه می‌شود. بنابراین، عوامل زیر در انتخاب نوع کف کاذب، تأثیرگذار خواهد بود. از جمله:

  • میزان دما و رطوبت محیط.
  • مساحت مکان مورد نظر.
  • حجم تأسیسات زیر کف کاذب .
  • وزن و نوع تجهیزات روی کف کاذب .
  • امکان جابه‌جایی یا عدم جابه‌جایی مکان مورد نظر.

و غیره.

درواقع شما برای مشخص کردن ارتفاع کف کاذب نیازمند این موضوع خواهید بود که حجم تأسیسات زیر کف کاذب چه‌قدر است؟

همچنین متریال هر کف کاذب، با سایر کف‌های کاذب متفاوت می‌باشد؛ از همین جهت باید میزان دما و رطوبت مکان مورد نظر را بسنجید. به عنوان مثال: کف کاذب آلومینیومی از متریال و ساختاری برخوردار می‌باشد که باعث شده است این محصول در مکان‌هایی با رطوبت و دمای بالا مقاومت‌تر و ماندگارتر باشد.

اطلاع از وزن و نوع تجهیزاتی که قرار است روی کف کاذب قرار بگیرد نیز به شما کمک خواهد کرد تا کف کاذبی را خریداری نمائید که در برابر وزن وارد شده‌ی تجهیزات مقاوم باشد. سایر عوامل نیز به همین ترتیب در خرید کف کاذب آلومینیومی، تأثیرگذار خواهند بود.

در نتیجه، شما می‌توانید برای خرید کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl همین الآن با کارشناسان شرکت کارنو تماس بگیرید.

خرید کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl,کف کاذب آلومینیومی با روکش HPL,کف کاذب دایکاست

کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl در چه مکان‌هایی نصب می‌شود؟

شما می‌توانید این محصول را در مکان‌های متعددی نصب نمائید. از جمله:

  • اتاق سرور.
  • اتاق مانیتورینگ.
  • اتاق برق و ups.
  • مراکز اداری.
  • مراکز صنعتی.
  • مراکز خرید.
  • مراکز آموزشی.

و غیره

نصب کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl:

نصب کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl، مستلزم گروهی از نصابان حرفه‌ای و متخصص می‌باشد. به یاد داشته باشید که اگر در زمان راه‌اندازی این محصول خطایی رخ دهد، امکان رفع خطا پس از پیکربندی، بسیار مشکل یا ناممکن خواهد بود.

از همین جهت شما برای راه اندازی این کف کاذب، نیازمند نصابانی هستید که از تجربه‌ی کافی برخوردار باشند. مساحت مکان مورد نظر نیز باید دقیقاً توسط گروه نصاب اندازه‌گیری شود. سپس نصاب باید به مطابقت اندازه‌ی به دست آمده‌ی خود با اندازه‌ای که از قبل به دست آمده است، بپردازد. پس از اطمینان از اندازه‌ی به دست آمده، سایر مراحل نصب باید طبق اصول استاندارد پیش برود.

سخن آخر:

شما می‌توانید کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl را از شرکت فنی و مهندسی کارنو خریداری نمائید و نصب آن را نیز به این شرکت بسپارید. همچنین می‌توانید برای خرید کف کاذب فولادی و کف کاذب طرح لگراند با ما در تماس باشید. امید است که محتوای این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید و ما را از نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود آگاه سازید.

6 نظر

  • سامان اسماعیلی

    سلام. قیمت کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl چنده؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. لطفا برای اطلاع از قیمت کف کاذب آلومینیومی با روکش hpl با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

  • ظفرمندی

    وقت خوش. کف کاذب با روکش pvc‌هم دارید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. وقت شما هم خوش دوست عزیز. بله. کف کاذب با روکش pvc هم داریم.

  • کیانوش عاشوری

    سلام. برای خرید کف کاذب آلومینیومی باید با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. شما می‌تونید برای خرید کف کاذب آلومینیومی با شماره‌های گذاشته شده در سایت تماس بگیرید.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *