سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف برای سقف گرد

سقف کاذب کناف جزء ایده های خلاق و جالب به منظور اجرای سقف کاذب کناف دربخش های گوناگون ساختمان به شمار می رود و افراد از انواع سقف کاذب کناف به منظور این که تغییرات ویژه ای در فضای داخلی ایجاد کنند، اقدام به نصب سقف کاذب می نمایند. سقف کاذب در مقابل کف کاذب قرار دارد و از هر دو برای پواندن آشفتگی ها استفاده می شود. کف کاذب انواع مختلفی دارد: کف کاذب فولادی، کف کاذب طرح لگراند، کف کاذب آلومینیومی که در مقالات دیگر به این مباحث پرداخته شده است. درادامه، مطالبی در رابطه با سقف کاذب برای شما مخاطبان گرامی بیان می کنیم.

استفاده از مدل کناف به منظور زیبا کردن سقف های گرد

اگر شما سقف منزل خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید و در به کاربردن طرح های متنوع خلاقیت به خرج دهید این کار باعث می شود که سقف خانه شما به نظر تمام مشاهده کنندگان زیبا جلوه کند. بنابراین اگر شما از سقف کاذب کناف برای منزل خود استفاده می کنید دیگر نیازی به دکوراسیون بسیار شیک و جذاب نخواهید داشت و می توانید با وسیله های ساده نیز فضا را تزیین کنید. زیرا اجرای سقف کاذب کناف خود، نمایی خاص و خیره کننده دارند.

سقف کاذب,سقف کاذب آشپزخانه,سقف کاذب کناف

مدل های کناف گرد

باتوجه به این مسئله که یکی از مهم ترین اجزای به کار رفته در ساختمان، سقف آن می باشد. بنابراین بهترین کار این است که برای طراحی و تزیین آن دقت لازم را داشته باشید و از طرح های خلاقانه و جذاب استفاده نمایید. همچنین نکته دیگری که در رابطه با این موضوع وجود دارد، علاوه بر پایین بودن هزینه های سقف کاذب، اجرای سقف کاذب کناف نیاز به زمان بسیار کمی دارد.

امروزه یکی از طرح های جذاب و کاربردی که طرفداران زیادی نیز دارد، سقف کاذب کناف می باشد که در بازار به صورت طرح های گوناگون وشکل های هندسی وجود دارد. مصرف کنندگان با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود اقدام به خرید انواع سقف کاذب کناف می کنند.

این مطلب را از دست ندهید .
نحوه‌ی اجرای کابل کشی زمینی

انواع سقف کاذب کناف صورت خط و خطوط صاف و گوشه دار از قبیل مربع و مستطیل می باشند. امروزه کناف کلاسیک بیشتر به شکل بیضی و دایره ای طراحی می گردد و از این نوع سقف در فضای داخلی جدید و کلاسیک استفاده می شود. این نوع از سقف ها به دلیل این که بسیار جذاب و زیبا می باشند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

شما می توانید از مدل کناف که به صورت دایره ای می باشد در فضاهایی از جمله پذیرایی و اتاق استفاده کنید و در بیشتر موارد نیز سقف کاذب آشپزخانه با همین مدل طراحی می گردد.

برای این مدل، طرح ها و رنگ های مختلفی را به کاربرده اند و در بیشتر موارد نیز از طرح خلاقانه دایره های درهم تنیده شده استفاده می کنند که دایره ی انتهایی به صورت برجسته می باشد. این طرح نیز به دلیل جذابیت و مدرن بودن آن طرفداران زیادی دارد.

نصب سقف کاذب,نور پردازی سقف کاذب,هزینه نصب سقف کاذب

استفاده از نورپردازی در سقف کاذب کناف

شما می توانید در فضای داخلی منزل خود یک فضای کاملا ایده آل و منحصربه فرد را به وجود آورید. بنابراین برای اینکه طراحی سقف به بهترین شکل ممکن جلوه کند باید نور پردازی در سقف کناف کاذب را با سلیقه و دقت لازم انجام دهید.

همچنین برای این که سقف کاذب نمایی بهتر و جذاب به خود بگیرد می توانید از لوستر، نور مخفی و لامپ هالوژن استفاده کنید. در بیشتر موارد نیز برای زیبایی هرچه بیشتر محیط دو نوع نور پردازی گوناگون را با یکدیگر درسقف به کار می برند.

این مطلب را از دست ندهید .
بهترین روکش ضد خش کدام است

افرادی که قصد دارند برای نور پردازی سقف کاذب از لوستر استفاده نمایند، بهترین کار این است که طرحی را که می خواهند برای لوستر استفاده کنند با دکور فضای داخلی خانه آنها همخوانی داشته باشد.

استفاده از نور مخفی در سقف کاذب نمایی ویژه و جالب دارد که این نور پردازی سبب به وجود آمدن آرامش برای محیط خانه می شود. علاوه بر مواردی که اشاره کردیم با استفاده از نور مخفی می توان دکور منزل را به سبک کلاسیک و جدید طراحی کرد. اما این نمونه از نور پردازی باعث نمی شود که فضای داخلی خانه روشن شود و مانند نور های اصلی عمل نمی کند. بنابراین باید در هنگام استفاده از نور مخفی از لوسترو لامپ نیز استفاده کرد.

سقف کاذب,سقف کاذب آشپزخانه,سقف کاذب کناف

همچنین در رابطه با این مورد می توان این چنین بیان کرد که استفاده از نورپردازی در سقف خانه می تواند به میزان زیادی در زیبا شدن فضای داخلی تاثیرگذار باشد. بنابراین شما می توانید با استفاده از یک طرح بسیار شیک و ساده تغییرات چشمگیری را در محل سکونت خود به وجود آورید که همین تغییر می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند.

در پایان مطالب باید به این نکته اشاره کنیم که در این مقاله تلاش کردیم مطالب مفیدی را در رابطه با سقف کاذب کناف و انواع سقف کاذب کناف را بیان کنیم. بنابراین بر اساس موارد ذکر شده شما می توانید با اطلاعات دقیقی نسبت به انتخاب یک مدل بسیار شیک برای سقف منزل خود اقدام کنید و در فضای داخلی تغییرات بسیار زیبایی را به وجود آورید.

 

نکته: این مقاله تنها برای بالا بردن اطلاعات کاربر نوشته شده است. در واقع گروه فنی و مهندسی کارنو تولید کننده انواع کف کاذب آلومینیومی و فولادی و گالوانیزه می باشد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *