کف کاذب در اهواز

فروش و اجرای کف کاذب در اصفهان

در اصفهان نیز همانند دیگر شهرهای ایران اجرای کف پوش در فضای داخلی ساختمان با روش‌های سنتی جایگاه خود را از دست داده و در همین زمان کف‌های کاذب محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. اجرای کف کاذب در اصفهان توسط نصابان با تجربه و ماهر نمایندگی ها انجام می‌شود.

 

انواع کف کاذب که در نمایندگی‌های شهر اصفهان به فروش می‌رسند:

کف کاذب ها در انواعی که به شرح زیر آمده است، به فروش می‌رسند.

  1. کف کاذب آلومینیومی با روکش PVC و یا بدون روکش (روکش این نوع کف‌های کاذب به صورت جدا توسط مشتری تهیه می‌شود).
  2. کف کاذب فولادی بدون روکش و یا با روکش PVC  (کف‌های کاذب فولادی با هر نوع روکشی که باشند در دو نوع توپرو توخالی آماده فروش هستند).
  3. کف کاذب فولادی گالوانیزه که بدون روکش است و آماده عرضه هستند.

نکته: کف کاذب فولادی توخالی سبک وزن و کف کاذب فولادی توپر، سنگین وزن هستند و کف کاذب‌های فولادی از نظر استاندارد باید توپر باشند.

شهروندان اصفهانی برای تهیه ی این کف کاذب‌ها می‌توانند با شرکت فنی و مهندسی فراز شبکه کارنو مشورت کنند و کارشناسان، مشاوره‌های لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد. لازم به ذکر است که گروه فنی و مهندسی کارنو، پروژه‌های مختلفی را در سراسر ایران اجرا کرده و دارای تجربه ی چندین ساله است. تمامی مراحل نصب و اجرای کف کاذب در اصفهان توسط نصاب ارسالی در کمترین زمان انجام خواهد شد.

اجرای کف کاذب,روش اجرای کف کاذب,فروش کف کاذب

روش اجرای کف کاذب در اصفهان توسط نصاب:

در این قسمت به توضیح روش اجرای کف کاذب خواهیم پرداخت.

بررسی نقشه ساختمان و اندازه‌ها:

در مراحل ابتدایی نصاب بایستی اندازه‌های ثبت شده در نقشه ساختمان را با اندازه‌های جدیدی که خودش به دست آورده مقایسه کند تا تداخلی در حین اجرای کف کاذب به وجود نیاید؛ از همین جهت نصاب نباید به اندازه ی داخل نقشه اعتماد کند و باید مجدد این اندازه گیری توسط خود وی انجام گیرد.

تعیین نقاط شروع برای نصب:

نصاب باید بداند که کار خود را از کدام ناحیه شروع کند که کمترین برش در پنل‌های کف کاذب صورت گیرد. لازم است این نقاط در ابتدای کار بررسی و علامت گذاری شوند.

شبکه بندی کف ساختمان:

نصاب باید پیش از شروع کار، کف زمین را به منظور پیش برد صحیح کار خود شبکه بندی نماید. یعنی از طول و عرض اتاق، خطی به موازات هم رسم  کند. این خط حتما باید از هر ۴ قسمت دارای زوایای ۹۰ درجه باشد، در غیر این صورت کار به صورت نادرست پیش خواهد رفت.

کنترل مجدد اندازه‌ها:

اندازه های به دست آمده باید کاملا دقیق باشند. اگر در این اندازه۲ها کوچک ترین اشتباهی رخ دهد در نیمه۲های کار متوجه می‌شوید که کف کاذب به صورت منظم در کنار هم قرار نمی‌گیرند و بیش از حد به برش کاری نیاز پیدا خواهید کرد. پس از این مرحله، میله‌های شبکه بندی شده را برای پیشگیری از نصب اشتباه پایه‌ها در محل مشخص قرار می‌دهند

تعیین ارتفاع لازم برا کف کاذب:

پیش از شروع به نصب تایل‌های کف کاذب لازم است، ارتفاع کف کاذب را مشخص نمایید. اندازه گیری دقیق ارتفاع برای جلوگیری از نصب ناهموار تایل‌ها بسیار مهم است.

تثبیت پدستال‌ها در کف ساختمان:

پس از گذراندن مراحل اندازه گیری لازم است، ارتفاع پدستال‌ها را دقیقا تنظیم کرده و سپس آنها را با چسب محکم به کف زمین بچسبانید. توجه نمائید اگر می‌خواهید اتصال پدستال‌ها را با پیچ و رول بولت انجام دهید، لازم است ابتدا نصب استرینگرها صورت گیرد.

نصب استرینگرها:

استرینگرها نگهدارنده‌هایی هستند که بر روی پدستال‌ها قرار می‌گیرند. این وسیله ۴ قطعه ی فلزی جدا از هم است که با کنار هم قرار گرفتن یکدیگر یک چهار گوش فلزی را به وجود می‌آورند. استرینگ‌ها باید در محل مورد نیاز محکم نصب شوند، به گونه ای که با وارد شدن فشار تکان نخورند.

این مطلب را از دست ندهید .
سقف کاذب ترکیبی و نکات کاربردی درباره آن

نصب پنل:

برای نصب پنل‌ها باید مجدد به نقطه شروع باز گردید و نصب پنل‌ها را از یک ردیف شروع نمائید، پس از آن که چهار ردیف پنل را در جای خود نصب کردید، بررسی کنید که پنلی در جای خود لق نباشد و همگی محکم باشند. اگر پنلی لق بود آن را جدا کرده و مجدد نصب نمائید. پس از این کار ها به نقطه شروع دوم، یعنی طرف مقابل بروید و این فرایند را برای سمت مقابل نیز انجام دهید.

دقت کنید که در اجرای کف کاذب در اصفهان و دیگر شهرها تمامی پنل‌ها باید مطابق با شبکه مشخص شده قرار گرفته باشند. درصورتی که تداخلی احساس کردید پنل‌ها را جدا کرده و پایه‌ها را با فشار در جای خود محکم نمائید.

تمیز کردن سطوح کف کاذب:

پس از آن که کار به اتمام رسید تمامی وسایل اضافی را از محیط خارج کرده و سطوح کف را کاملا تمیز و گردگیری نمایید. این کار موجب می‌شود که اگر مشکلی وجود داشته باشد به چشم بیاید. شما باید تا زمان دارید درصدد رفع آن مشکل اقدام نمایید. لازم به یادآوری است که پاک سازی گرد و غبار از روی زمین پیش از شروع کار نیز لازم است و نصاب نباید این مرحله را هرگز فراموش کند. زیرا گرد و غبار مانع چسبیدن پدستال‌ها بر روی زمین خواهند شد.

 

مزایای کف کاذب:کف کاذب در اصفهان,اجرای کف کاذب,روش اجرای کف کاذب

اجرای کف کاذب در اصفهان مزایای زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است که امروزه بیش از گذشته این کف‎‌ها در صنعت‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و غیره مورد استفاده قرار بگیرند. اکنون در این قسمت به معرفی برخی از مزایای کف‌های کاذب می‌پردازیم. این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند. از جمله:

 سهولت در پیکربندی مجدد و دسترسی آسان:

سهولت در پیکربندی مجدد و دسترسی آسان به شما این امکان می‌دهد تا در کمترین زمان و با تغییر فضای کار، طرح خود را مجددا پیکربندی نمائید. البته پیکربندی مجدد بعد از نصب فقط در کف کاذب طرح لگراند قابل اجراست و کف‌های کاذب فولادی و آلومینیومی بعد از نصب امکان پیکربندی مجدد را ندارند. اما دسترسی آسان به تاسیسات زیر کف در تمامی این کف‌های کاذب میسر است.

 صرفه جویی در مصرف انرژی:

کف‌های کاذب با فشار دادن هوا به سمت بالا از کف و نه از سقف، باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌شوند.

 صرفه جویی در هزینه :

با استفاده از تاسیسات زیر زمین، می‌توانید ساعت کار نصب برق را ۳۰-۴۰٪ کاهش دهید، در نتیجه برنامه‌های ساخت کوتاه تر و هزینه‌های آن کاهش می‌یابد

 ارتقا ایمنی و نظم بخشی به محیط:

نصب کف کاذب منجر به ایجاد یک محیط کاری ایمن می‌شود، زیرا تمامی تاسیسات در زیر کف کاذب قرار گرفته و خطر افتادن افراد در زمان تردد را کاهش می‌دهد، علاه بر آن پوشاندن تاسیسات توسط کف کاذب منجر به زیبایی و نظم بخشی محیط می‌شود.

انعطاف پذیری در طراحی:

کف کاذب به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید با توجه به حجم تاسیسات خود ارتفاع آن را کم یا زیاد نمائید. همچنین شما با وجود انواع گوناگون کف کاذب محدود نخواهید بود و می‌توانید نزدیکترین گزینه را با توجه به نیاز کاربری خود انتخاب نمائید.

سرمایش – گرمایش و تهویه از کف:

با وجود کف‌های کاذب شما می‌توانید از سرمایش، گرمایش یا تهویه از کف استفاده نمائید.

اجرای کف کاذب,روش اجرای کف کاذب,فروش کف کاذب

قیمت کف کاذب در اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما مطرح شده باشد که قیمت کف کاذب در اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟! اکنون که به توضیح اجرای کف کاذب در اصفهان پرداختیم، در این قسمت قصد داریم به توضیح عواملی که بر روی خرید کف کاذب و نصب آن دخیل هستند، بپردازیم.

این مطلب را از دست ندهید .
روش نصب کفپوش کاذب چوبی چگونه است؟

این عوامل به شرح زیر برای شما آورده شده‌اند. از جمله:

  • جنس کف کاذب

همانطور که می‌دانید کف کاذب‌ها از انواع گوناگونی برخوردار بوده که با توجه به نوع و متریال به کار رفته در آن، قیمتهای آن نیز متفاوت است.

  • نوع کاربری

این مورد نیز یکی دیگر از عواملی‌ست که بر روی قیمت خرید کف کاذب تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال: اگر شما این محصول را برای مکانی همانند اتاق برق بخواهید، باید کف کاذبی را انتخاب نمائید که از خاصیت آنتی استاتیک بودن نیز برخوردار باشد؛ در نتیجه نمی‌توانید از هر کف کاذبی استفاده نمائید.

  • متراژ محیط

این گزینه نیز به طور ۱۰۰ در صد بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد، البته هر چه متراژ شما بیشتر باشد، قیمت خرید نیز کاهش خواهد یافت.

  • ارتفاع کف کاذب

اگر قرار باشد از کف کاذبی استفاده نمائید، در ابتدا باید ارتفاع آن را مشخص کنید. جهت مشخص کردن ارتفاع شما نیاز خواهید داشت تا حجم تاسیسات زیر کف خود را بدانید.

ارتفاع در کف‌های کاذب، یکی از مولفه‌هایی بوده که بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌‎گذارد.

  • روکش کف کاذب

روکش نیز به عنوان محافظی برای سطح تایل در نظر گرفته می‌شود. روکش PVC و HPL جهت کف کاذب‌های فولادی و آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه نوع روکش به کار رفته نیز در قیمت کف کاذب موثر خواهد بود.

در نهایت عواملی چون: متراژ مکان مورد نظر، زمان تحویل پروژه و نوع زیر ساخت کف کاذب نیز بر قیمت نصب این محصول تاثیر دارد.

چه مواردی در اجرای کف کاذب اهمیت دارد؟

اجرای کف کاذب در اصفهان دارای استانداردهایی است که باید رعایت شود تا  کف کاذب کف با کیفیتی اجرا گردد. در اجرای کف کاذب دو مورد را باید در نظر داشت که یکی از آنها عملکرد و دومی سازه ای که قرار است ایجاد شود. زمانی که تصمیم به ایجاد کف برای محل دارید باید شرایط محل را بررسی کرده و متناسب با آنچه که نیاز است کف کاذب مناسب را انتخاب نمائید.

در دسته بندی اول عملکرد مورد بررسی قرار می‌گیرد و احتیاج‌های تجهیزاتی و سرمایشی و گرمایشی جزء این دسته قرار دارند و در دسته بندی دوم که مباحث سازه ای مهم است، سبک سازی بناها مد نظر خواهد بود.

با توجه به این موارد می توان مشخص کرد که در پروژه ایجاد کف در محل، کدام مورد اهمیت بیشتری دارد و با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف کف  کاذب‌ها، مناسب ترین نوع را انتخاب کرد.

زمانیکه با تمام احتیاجات و نیازهای محل و پروژه آشنا شدید باید استانداردهای لازم را نیز بررسی نمایید. در استاندارد ۹۴۲ TIA نکاتی درباره اندازه و نحوه راه اندازی گفته شده است.

کف کاذب‌ها معمولا در اتاق‌ها و مراکز حساس که دارای کابل کشی‌های زیادی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند. با ایجاد کف کاذب‌ها می‌توان کابل‌ها و سیم‌ها را پوشش داد. این عمل باعث افزایش طول عمر کابل‌ها نیز می‌شود. علاوه بر این همانطور که می‌دانید اتاق سرورها و مراکز داده جزء مهم ترین قسمت‌های هر سازمان هستند که نیاز است استانداردهای لازم در این اتاق‌ها اجرا گردد. یکی از موارد استاندارد سازی مراکز حساس ایجاد و اجرای کف کاذب‌هاست. با وجود کف کاذب‌ها می‌توان سیستم‌های سرمایشی را نیز در کف قرار داد که این در برابر قرار دادن کولر گازی در محیط اتاق، امنیت و کارایی به مراتب بالاتری را خواهد داشت.

6 نظر

  • آریا

    چه تضمینی میدین که کف کاذب های کارنو خوبه؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام کف کاذب‌های کارنو دارای گارانتی ۲۵ ساله و یک ساله است. لطفا تماس بگیرید.

  • آرش عباسی

    سلام شما الان نمایندگی کف کاذب لگراند رو ندارید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام هیچکس دیگه الان نمایندگی کف کاذب لگراند فرانسه‌رو نداه. ما قبلا داشتیم ولی الان خیلی وقت هست که شرکت کارنو تونسته با مهندسی معکوس به تولید کف کاذب طرح لگراند و عرضه‌ی اون بپردازه.

  • لاله عباسی

    سلام برای خرید و نصب کف کاذب فولادی در اصفهان باید با چه شماره ای هماهنگ کنم؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام با شماره‌ای که داخل سایت گذاشته شده، لطفا تماس بگیرید.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *