کاربرد کف کاذب در آمفی تئاتر

کاربرد کف کاذب در آمفی تئاتر

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مواردی که در سالن‌های آمفی تئاتر به چشم تماشاچیان می‌آید، سن سالن آمفی تئاتر یا همایش‌هاست که طراحی و زیبایی کف در این سالن‌ها حایز اهمیت است. در مورد کاربرد کف کاذب در سالن آمفی تئاتر حتما باید بنا به نیاز مشتری و میزان ارتفاع مورد نظر و میزان فشار و ضربه‌ای که به کف کاذب وارد می‌گردد، توجه کرد تا کف کاذبی مناسب با این محیط پیاده سازی گردد.

 

مناسب‌ترین نوع کف کاذب برای سالن‌های آمفی تئاتر

هدف از کاربرد کف کاذب در آمفی تئاتر، ایجاد استحکام لازم برای روسازی یا ایجاد یک بستر محکم برای فرش کردن کف و حفظ آن از نفوذ رطوبت است. اما بخش کف کاذب، باید خصوصیاتی داشته باشد که عبارت است از: «استحکام و پایداری، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت، دوام، مقاومت در برابر عبور صوت و حرارت، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و آتش سوزی، زیبایی، نظافت آسان و حرکت بی صدا روی آن.»

به همین دلیل استفاده از متریال مناسب در کف کاذب می‌تواند به روح بخشیدن فضای آمفی تاتر کمک کند.  امروزه این متریال  بیشتر استفاده کاربردی دارد تا هنری. کف کاذب آمفی تاتر باید  بسیار بهداشتی و قابل شستشو باشد و مقاومت آن در برابر رطوبت، بسیار بالا در نظر گرفته شود.

مناسب‌ترین نوع کف کاذب برای سالن‌های آمفی تئاتر کف کاذبی‌ست که قابلیت افزایش ارتفاع به صورت پله‌ای را داشته باشد و همچنین ترجیحا به سازه اصلی آسیبی وارد نکند و روکش کف کاذب را بتوان به صورت سلیقه‌ای و بسته به نوع دکوراسیون طراحی و دیزاین نمود.

این مطلب را از دست ندهید .
خرید کف کاذب در کرمان

 

کف کاذب گالوانیزه

با توجه به نکات اعلام شده کف کاذب گالوانیزه می تواند بهترین گزینه در این رابطه باشد که نسبت به کف‌های کاذب دیگر سبک‌تر و ظریف‌تر است و نیاز به زیرساخت اجرایی همانند کف کاذب­‌های آلومینیومی و فولادی ندارد. از آنجایی که این مدل کف کاذب بدون روکش و رویه اصلی آن گالوانیزه است، دیگر نیاز به روکشی جهت زیباسازی نیست و شکل ظاهری آن، سطحی تمام استیل است که بسته به نوع دیزاین و طراحی داخلی محیط، می‌توانید هر گونه روکشی را بر روی این کف پیاده سازی و اجرا نمایید.

از جمله مزیت­‌های این مدل کف کاذب، پایه های پی وی سی این مدل است که علاوه بر عدم خرابی کف اصلی ساختمان با توجه به ترددهای مکرر در طول زمان ، باعث ایجاد سر و صدا نشده و اصلا نیاز به رگلاژ ندارد و در نتیجه هزینه‌های نگهداری در آینده نیز نداریم.

 

آمفی تئاتر,خرید کف کاذب,طراحی کف کاذب

 

فروش کف کاذب آمفی تئاتر

فروش کف کاذب آمفی تئاتر به فاکتور‌های زیادی بستگی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می توان به حداقل ارتفاع کف اشاره نمود. در هنگام خرید کف کاذب باید مواردی را مورد توجه قرار داد ازجمله:

  • میزان وزن وارده بر کف
  • قابلیت کوتاه و بلند شدن پایه‌ها
  • میزان تاسیسات مورد نیاز در زیر کف

برای مثال در صورتی که تمایل دارید نور سالن زیاد باشد، بهتر است از روکش‌هایی استفاده نمایید که نور را منعکس می‌کنند. همچنین اگر سایر قسمت‌های سالن با موکت پوشیده شده اند، روکش‌های موکتی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

با توجه به این که در پیش تر اعلام گردید کف کاذب گالوانیزه بهترین گزینه جهت سالن‌های آمفی تئاتر است لازم به ذکر است که قیمت کف کاذب گالوانیزه نسبت به امکاناتی که به مشتری می‌دهد و با توجه به اینکه استعلاکی نیز ندارد مقرون به صرفه‌تر است.

این مطلب را از دست ندهید .
نکات مهم برای نگهداری کف کاذب

 

فروش کف کاذب,کف کاذب در آمفی تئاتر,کف کاذب گالوانیزه

 

این محصول قابلیت جا به جایی و تغییر ارتفاع را به راحتی دارد و هزینه نصب و نگهداری آن نیز کم است.

طراحی کف کاذب سالن آمفی تئاتر

اگر می‌خواهید که هارمونی خوبی به محیط داده شود در طراحی کف کاذب باید از طراحی سایر بخش‌های سالن آمفی تئاتر اطلاع داشته باشید. طراحی سالن آمفی تئاتر یکی از پر مساله‌ترین موضوعات طراحی‌ست. مقررات سالن آمفی تئاتر و استاندارهای طراحی آن بسیار پیچیده است و احتیاج به بررسی ریزفضاها و سرانه مجموعه دارد. مثلا ارتفاع سالن سینما یکی از مهم ترین خصوصیت‌های طراحی‌ست که سالن آمفی تئاتر یا سالن نمایش بر اساس ارتفاع آن داخل فرم ساختمان تعبیه می‌شود. همچنین ایجاد یک فضای آکوستیک جزء مهم‌ترین ویژگی های یک سالن آمفی تئاتر است. طراحی آکوستیک سالن آمفی تئاتر هم دارای ضوابط و شرایط خاص خود است.

کف‌ های کاذب کارنو این قابلیت را به مشتریان می‌دهند که هرگونه روکش و پوششی که مد نظر دارند را به مرحله اجرا در آورند.

بهترین پوشش جهت سالن آمفی تئاتر موکت است، زیرا این پوشش قابلیت جذب صداهای مزاحم را دارد.

شما می توانید برای خریداری کف گالوانیزه و اطلاع از قیمت کف کاذب با گروه فنی و مهندسی کارنو در ارتباط باشید و توسط تیم پشتیبان کارنو پس از دریافت اطلاعات ملزوم اجرای این کف کاذب را به این گروه فوق حرفه ای بسپارید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *