قیمت کف کاذب آنتی استاتیک

عوامل موثر بر تعیین قیمت کف کاذب آنتی استاتیک

کف کاذب آنتی استاتیک و ویژگی های خاص این محصول در این مقاله بررسی شده است.(شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کف کاذب آلومینیومی و فولادی به صفحات دیگر سایت مراجعه کنید.) اکنون ادارات و ساختمان ها با وسایل پیشرفته ای ساخته می شوند که از ایمنی بالایی برخوردار هستند. در گذشته استانداردها در وسایل و تجهیزات رعایت نمی شد به همین دلیل عمر زیادی شامل حال ساختمان ها نمی شد. ولی امروزه از وسایلی استفاده می شود که ساختمان ها از استحکام بالایی برخوردار می شوند و هر یک مزایای خاص خود را از لحاظ ایمنی دارند، که یکی از این وسایل کف کاذب آنتی استاتیک می باشد. این نوع کف ها معمولا در شرکت ها و اتاق های برق به کار گرفته می شوند، همواره مراکزی وجود دارند که بیشترین اهمیت را به امنیت ساختمان اختصاص می دهند مراکزی مثل دیتا سنترها، اتاق های برق و… که حساسیت خاصی برای شهر یا سازمان دارند.

نکات مهمی برای حفاظت و ایمنی این مراکز وجود دارد که نادیده گرفتن آن ها می تواند خسارتی را به سازمان وارد کند که غیر قابل جبران باشد. به طور مثال مراکزی مثل سیستم های برق پشتیبان به دلیل سرویس دهی بی وقفه باید در مقابل حوادث و آسیب دیدگی حفاظت شوند، در این اتاق ها برای رد کردن کابل های برق به مسیر هایی نیاز دارند که سقف کاذب می تواند این مکان را تهیه کند. از جمله خطراتی که ممکن است تجهیزات و کارکنان را تهدید کند تخلیه بار الکتریکی است و همچنین کوچکترین اختلال در سیم کشی ها و کابل های موجود در اتاق های برق می تواند به راحتی باعث آتش سوزی شود. کف های کاذب آنتی استاتیک از تاسیسات ضروری برای اتاق های سرور می باشند. این کف ها علاوه بر تهیه مسیر برای کابل ها وسیم کشی ها به دلیل خاصیت آنتی استاتیکی که دارد از ارتعاشات مغناطیسی جلوگیری می کند.

این مطلب را از دست ندهید .
بهترین روکش ضد خش کدام است

کف های آنتی استاتیک علاوه بر مقاومتی که در برابر ارتعاشات دارند خاصیت ضد حریق دارند و بارهای سنگین تجهیزات را تحمل می کنند، در اتاق های برق به دلیل وجود داشتن وسایل سنگین به کف هایی نیاز دارند که فشار بار را متمرکز کند و ضد ضربه و ضد خش باشد که این می تواند یکی از مزایای کف های کاذب آنتی استاتیک باشد. از ویژگی های دیگر این کف ها به قابل بازیافت بودن آن ها می توان اشاره کرد، یعنی زمانی که شما بخواهید کف های کاذب را تعویض کنید می توان مواد اولیه آن را بازیافت کرد.

قیمت کف کاذب,قیمت کف کاذب آنتی استاتیک,کف کاذب

این کف ها به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین وسایل برای ایمنی اتاق های برق به شمار می رود از همین جهت قیمت کف کاذب آنتی استاتیک شاید برای شما کمی عجیب باشد. از جمله فضاهایی که به این کف ها احتیاج دارد شامل موارد مقابل می شوند:  اتاق عمل ها در بیمارستان ها چون دستگاه های الکترونیکی زیادی در آن جا قرار دارد، جاهایی که دستگاه های لیزر وجود دارد، انبار نگهداری مهمات مواد منفجره، محل های تولید دارو، محیط هایی که در آن جا مقدار زیادی مواد قابل اشتغال وجود دارد، اتاق های برق، سرور، دیتا سنترها و…

ویژگی های کف کاذب آنتی استاتیک

ویژگی های کف های کاذب آنتی استاتیک تعیین کننده قیمت این محصول است. قیمت کف کاذب آنتی استاتیک به عوامل زیادی بستگی دارد. نظم کابل ها یکی از ویژگی های قابل ذکر در استفاده از کف کاذب آنتی استاتیک می باشد. در اتاق های برق به طور حتم می توان از این نوع کف ها استفاده کرد به دلیل اینکه به طور منظم و دقیق می توان سیم ها و کابل ها را به هم وصل کرد، همچنین باید گفت که نصب و وصل کردن آن ها به راحتی تمام انجام می گیرد. در نتیجه باعث می شود نظم در اتصال کابل ها و سیم ها به وجود آید که یکی از مهم ترین اقدامات برای اتاق های برق به حساب می آید.

این مطلب را از دست ندهید .
سیستم کف کاذب در دفاتر چیست؟ با مزایای استفاده از آن در دفتر آشنا شوید

ویژگی دیگر کف های کاذب آنتی استاتیک حفاظت از کابل ها می باشد زمانی که شما کف های کاذب آنتی استاتیک را نصب می کنید به راحتی می توانید از کابل ها و سیم های موجود در اتاق حفاظت کنید. اگر سیم ها را در کف اتاق بدون کف پوش قرار دهیم با رفت و آمد هایی که وجود دارد ممکن است باعث شود این کابل ها آسیب ببینند و باعث آتش سوزی شوند که اتاق سرور را با مشکلی بزرگ مواجه می کند.

کف کاذب آنتی استاتیک,کف های کاذب آنتی استاتیک,قیمت کف کاذب

می توان گفت تعمیر آسان کابل های زیر کف کاذب آنتی استاتیک از دیگر ویژگی های قابل توجه می باشد، اگر اشکالی در سیم کشی و کابل ها به وجود آید به راحتی می توانید این کف ها را بردارید و به تعمیر آن ها بپردازید.

ایمنی در برابر برق گرفتگی ناشی از کابل ها از دیگر ویژگی های این کف ها می باشد. یکی از مهم ترین و اساسی ترین مزایای کف کاذب آنتی استاتیک که بر اساس جنس های مختلف قیمت کف کاذب آنتی استاتیک را تعیین می کند، جلوگیری از برق گرفتگی است. بارها پیش آمده که
دستگیره در را گرفته اید یا به اجسام فلزی دست زده اید و اجسام جرقه زده اند، این کف ها برای جلوگیری از این جریانات هستند، اگر از این کف ها در اتاق های برق استفاده نشود ممکن است جریان برقی که از کابل ها عبور می کند به بدن کارمندان وارد شود و باعث برق گرفتگی شود.

پایه قابل تنظیم آن یکی دیگر از ویژگی های مورد توجه است. پایه این گونه کف های کاذب قابلیت تنظیم در هر ارتفاعی را دارند. این پایه باعث می شود که بتوان آن را تراز کرد و تمام دستگاه هایی که روی آن ها قرار می گیرند به شکل درست جایگذاری شوند.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *