کف کاذب پانچدار چیست

کف کاذب پانچدار چیست

کف کاذب پانچدار چیست و چه کاربردهایی در دیتاسنتر و اتاق سرور دارد؟

در اتاق های سرور و دیتاسنترها از طریق تاسیسات و قطعه های الکترونیکی بسیار که در دسترس است گرمای چشم گیری تولید می شود. جهت خنگ نگه داشتن این قطعه ها باید سیستم های خنک کننده را بکار برد که عموما راه عبور هوا در دیتاسنترهایی که استاندارد های زیادی را در خود دارند از زیر کف کاذب عبور می کند و هوای تولید شده به وسیله سیستم کولینگ در نقطه های مد نظر و مدیریت شده با خنکی کنترل شده از زیر کف کاذب و از طریق تایل های کف کاذب پانچدار بیرون می رود.

پخش جریان هوا به میزان فشار و سرعت جریان هوا، محل جدایی کانال هوا و نرخ خروجی تایل های کف کاذب پانچدار ارتباط مستقیم دارد. تایل های کف کاذب پانچدار در انواع مختلف و با نرخ های خروجی متفاوت هوا( از ۱۷% تا ۴۵%) وجود دارند.
همه این تایل ها با همان سایز و اندازه کف کاذب معمولی ساخته شده و کف پوش و رنگ زیری اپوکسی آن هم تماما یکسان بوده و مثل آنها هم اجرا می شوند، فرق آنها در این است که تایل های کف کاذب پانچدار توخالی می باشد و تحمل بار پهن شده و بار متمرکز آن کم تر از تایل های معمولی است با این حال درست مانند تایل های معمولی روی همان پایه و استرینگرها اجرا می شوند.

تایل های پانچدار را میتوان در زیر رک ها و یا اگر درب های پانچدار دارند، در روبروی درب رک جای گذاری کرد. تایل های دمپر را نیز می توان مورد استفاده قرارداد و با بکارگیری دمپر جهت دلخواه را تنظیم کنیم تا جریان هوا از مسیر مورد نظر عبور کند. در هر موردی بکارگیری تایل های کف کاذب پانچدار می تواند مثمر ثمر باشد و در منتقل کردن درست و بدون پایین آمدن کیفیت خنکی جریان هوا، کاهش برودتی هوا، پایین آمدن تلف شدن انرژی و در راستای استاندارد شدن هر چه بیشتر دیتاسنتر و اتاق سرور کمک کنند.

این مطلب را از دست ندهید .
خرید کفپوش آنتی استاتیک اتاق سرور

ورق فلزی پانچ شده در کف کاذب پانچدار

با استفاده از دستگاه‌های CNC، طرح‌های درخواستی مشتریان بر روی ورق‌های آلومینیومی و گالوانیزه در دسترس است. ورق های پانچ شده فلزی نه تنها زیبا هستند بلکه به دلیل حفره های روی سطح می توانند نویز و سیگنال های نامطلوب (آلودگی صوتی) را نیز جذب کنند. همچنین با توجه به اینکه نیازی به پرس نیست، این محصول برای طرح های منحنی و کمانی گزینه ایده آلی است.

ویژگی های کلیدی:

مونتاژ سریع، جاذب صدا، قابل شستشو، سازگاری با نور نقطه ای، جلوگیری از افت دما، دوام و عمر طولانی، نصب آسان قوس دار.

مشخصات کلیدی:

مواد استفاده شده جهت تولید آن: کویل آلیاژ آلومینیوم ۳۱۰۵ سختی ۱۶/۱۴، ضخامت ۰/۵ میلی متر تا ۰/۸ میلی متر (گالوانیزه یا مواد دیگر موجود است)

ابعاد
۵۰۰ × ۱۰۰۰ میلی متر، ۶۰۰ × ۱۲۰۰ میلی متر
•الگو:
با استفاده از دستگاه پانچر CNC، طرح های متنوعی در دسترس است.
•وزن:
وزن تقریبی در هر متر مربع: ۲/۹۰ کیلوگرم
مشخصات عملکرد:
آکوستیک، نسوز، ضد زنگ و ضد قارچ، قابل شستشو، ضد خش، ضد گرد و غبار و قابل بازیافت
سیستم زیرساخت و سایر لوازم جانبی نصب:
ساختار حامل اصلی، آویز نگهدارنده، بالابر پروفیل و اتصالات استاندارد
کاربردهای رایج:
اداری، تجاری، ورزشی، صنعتی، آموزشی، پتروشیمی، مراکز درمانی، پایانه های مسافربری، متروها به ویژه فضاهای منحنی که نیاز به کنترل صوت و آلودگی دارند.

 

در نظر داشته باشید که گروه فنی و مهندسی کارنو هنوز به تولید این محصول نپرداخته است و این مقاله برای ارائه اطلاعات به خوانندگان گرامی نوشته شده است.

این مطلب را از دست ندهید .
ویژگی های کف کاذب آنتی استاتیک

کف کاذب های تولید شده گروه فنی و مهندسی کارنئ عبارتند از:

کف کاذب فولادی

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب گالوانیزه (کف کاذب طرح  لگراند)

کف کاذب مناسب فضای باز

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *