قیمت نصب کف کاذب و نحوه حساب کردن آن

قیمت نصب کف کاذب و نحوه حساب کردن آن

چند وقتی است که در بازار کف کاذب معروفیت خاصی پیدا کرده و نامش بر سر زبان ها افتاده است. شما نیز ۱۰۰% در مورد انواع کف کاذب و قیمت های آن اطلاعاتی دارید، حتی ممکن است در حال حاضراز آن ها استفاده کنید یا از طرفداران آن باشید. همانطور که می دانید تکنولوژی های جدید برای راحتی و آرامش بیشتر در زندگی تولید می شوند و انتظاری که از آن ها می رود جایگیری سریع در میان صنایع و کسانی که به زندگی مدرن علاقه دارند، می باشد این درست همان انتظاری است که از کف کاذب داشتیم و اتفاق افتاده، به طوری که در اکثر مکان ها به ویژه اتاق سرور مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه ای که میخواهید برای نصب کف کاذب به نصاب دهید با توجه به معیارها و فاکتورهای زیادی مشخص می شود. اگر اطلاعات کمی درباره کف کاذب و روش محاسبه هزینه های مربوط به نصب آن دارید، این مقاله را ادامه دهید تا به اطلاعاتتان افزوده شود.

ضرورت اجرای کف کاذب

قبل از اینکه توضیحاتی در مورد قیمت نصب و اجرای کف کاذب و باید ها و نباید های آن دهیم بهتر است که به نکات زیر هم توجه کنید. مواردی که در انتخاب کف کاذب مکان هایی چون اتاق سرور و دیتاسنتر به کار رفته است بسیار است.
یکی از دلایلی که شاید متوجه نبود آن در مقاله های قبل شده باشید این است:
در مواقعی که از کلمه “انواع کف کاذب” استفاده میشود، ممکن است این تصور را در ذهن خواننده به وجود آورد که کف کاذب معنی های مختلفی دارد.
توجه داشته باشید که تنها هدفی که از گفتن کف کاذب داریم،یک سطح یکسان با کف حقیقی ساختمان است که با ارتفاعی مشخص از سطح واقعی ایجاد شده تا کابل ها و تجهیزات مورد نظر در آن جا قرار بگیرند. کاربردی ترین محلی که از کف کاذب استفاده کرده است و بسیار مورد توجه قرار گرفته، اتاق سرور است که بسیاری از افراد با شنیدن کف کاذب، کاربردی که در اتاق سرور دارد را بخاطر آورند.

این مطلب را از دست ندهید .
طراحی کف سازی منحصر به فرد برای فضای اداری شما

یک نکته مهم:

هدف استفاده از کف کاذب در اتاق سرور تنها به دلیل حساس بودن مکان و ایمنی آن نیست و موارد دیگری را شامل می شود.
سرورها با توجه به گرمایی که روزانه از دریافت و پردازش داده ها تولید می کنند، مشکلاتی را در پی دارند، برای بهبودی این مشکلات و کاهش گرما می بایست از سیستم های مقبول استفاده کنند، همچنین از دیوار، کف و سقفی استفاده کنند که به این جریان کمک کند و آسیب ها را به حداقل برساند که این مشکل با نصب کف کاذب رفع شده است.
این امر کاملا صحیح است که نام اتاق سرور به میان آمده است اما هدفی که بسیاری از محل ها و سازمان ها از اجرای کف کاذب دارند همان مواردی است که به آن ها اشاره کردیم مانند :
ساختن محیطی امن با دمای مناسب، ظاهر زیبایی که در ابتدا چشم‌ بیننده را به خود خیره می کند. در محلی که از کف کاذب استفاده شده به جای هیچ بی نظمی و بی برنامگی نیست.

قیمت کف کاذب به چه صورت است؟

هدف از آوردن اسم نصب کف کاذب این است که شما هر هزینه ای که برای خرید آن کرده اید و تجهیزاتش را مهیا کرده اید، حال باید برای نصب آن به یک متخصص مراجعه کنید. در مقاله های گذشته گفته شد که قیمت های کف کاذب با هم تفاوت های زیادی دارند چرا که جنس و کاربردهای آن ها نیز متفاوت است، این تفاوت ها از نیازهای شما نشات می گیرد و دلیلش مکانی است که می خواهید آن را نصب کنید، امکاناتی که از آن انتظار دارید و همچنین کیفیتی که میخواهید داشته باشد.
مهم ترین نکته ای که در تعیین قیمت نصب کف کاذب باید به آن توجه داشت، مساحت محلی است که میخواهید در آن کف کاذب را نصب کنید.
چرا که هر چه مساحت بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید نصب آن با سختی بیشتری همراه است بنابراین هزینه نیز بالاتر می رودو درخواست کننده می بایست هزینه ی بیشتری را برای کار کنار بگذارد. نکته ی دیگری که در قیمت نصب کف کاذب تاثیر گذار است، مکانی است که در آن نصب می شود یعنی در فضای داخلی مورد استفاده است یا محیط های بیرونی، زیرا درجه ی سختی کار یکسان نمی باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
اصول نگهداری اتاق سرور ، تضمین پویایی و کارایی

صحبت پایانی

کف کاذب قابل استفاده در هر مکانی می باشد، هرجا که دیدید کابل ها و تجهیزاتتان جلوی کارتان را می گیرد و مانع از نظم محل شما است می توانید از انواع کف کاذب استفاده کنید.
کف کادب در انواع مختلفی موجود می باشد و این تنوع به شما کمک‌ می کند که کف کادب مورد نیاز خود را انتخاب کنید، البته به این توجه داشته باشید که قیمت هر نوع آن با دیگری متفاوت است همانطور که قیمت نصب آن با نوع دیگر تفاوت دارد. شما می توانید با سوال از متخصصان این حیطه از جزئیات قیمت ها با خبر شوید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *