معرفی کف کاذب ضد الکتریسیته

معرفی کف کاذب ضد الکتریسیته

آشنایی با کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن و مهم ترین ویژگی هایش:

مفهوم کف کاذب خیلی مورد بحث قرار گرفته است، از مزایا و معایب آن های سخن ها به میان آمده است. کاربردها و ضروریت های آن را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم.
اکنون ما را در جهت بحث کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن یاری نمایید.

تخلیه بار الکتریکی و احساس نیاز به کف کاذب ضد الکتریسیته

اگر به دنبال کلمه کف کاذب در درون اینترنت به جست وجو پرداخته باشید ویا به قصد خرید به بازار رفته باشید عبارت “ضد الکتریسیته ساکن” بدون شک برای شما دور از تصور نخواهد بود.
در اکثر اوقات به جای واژه ضد الکتریسیته از عبارت کف کاذب آنتی استاتیک کارنو استفاده می شود که هردوی آن یک معنی را میرسانند.
ممکن است که شما با پدیده تخلیه بارهای الکتریکی و اطلاعات مربوط به آن آشنا باشید. موضوع مورد بحث این است که مراکز کامپیوتری، که کامپیوتر های زیادی در آن حضور دارد وکامپیوتر ها نقش مهمی در آنجا ایفا می کنند، ممکن است مشکل تخلیه بار الکتریکی پیش بیاید. نمی توان به سادگی از کنار آن ها گذشت یا به طور کلی آن را به دست فراموشی سپرد چون در این صورت عواقب و خسارت سنگینی گریبان شما را خواهد گرفت.
چاره کار خرید کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن که به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

خرید کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن، ضروری و مهم

دفعات بیان کردیم که طرفداران اصلی و مهم کف کاذب، دیتا سنتر و اتاق سرور هستند که با کابل های متعدد و سیم های زیادی سروکار دارند. از کابل ها، به منظور انتقال جریان الکتریسیته استفاده می شود و در جایی که صحبت از بار الکتریکی شده باشد باید دقت و احتیاط را تا حد ممکن بالا برد. به طور کلی در مکان هایی که سیم های برق فضای زیادی را به خود اختصاص داده اند ممکن است، با پدیده ای به نام تخلیه الکترواستاتیکی مواجه شویم که ثمرات آن اتفاقات ناگوار وقابل توجهی را به دنبال دارد. برای از بین بردن عواقب تخلیه الکترواستاتیکی به یک تکنولوژی از نوع الکتریسیته ساکن نیازداریم وآن فناوری کف کاذب می باشد.
چون منظور از خرید کف کاذب از بین بردن بار الکتریکی ساکن نیست پس بهتر است یک نمونه بهتر را خریداری نمایید.

این مطلب را از دست ندهید .
معرفی کف کاذب و کاربردهای آن

نگاهی دقیق تر به کف کاذب ضد الکتریسیته:

همان گونه که گفته شد مکان اصلی که کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن در آن به کار گرفته می شود اتاق سرور می باشد. استفاده از این تکنولوژی بسیار حیاتی وحائذ اهمیت است.
در واقع با به کار گیری و نصب کف کاذب ضد الکتریسیته هم صاحب محیطی با تکنولوژی جدید می شویم هم از بروزخطراتی که احتمال دارد اتفاق بیفتد جلوگیری می کنیم، یعنی با یک تیر دو نشان میزنیم.
با در اختیار داشتن کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن، از ایجاد الکتریسیته ساکن دیگر خبری نخواهد بود. این کف های کاذب باعث می شوند تشعشعات الکترومغناطیسی از بین بروند و مانع از برور مشکلات شود، در حالت کلی می توانیم محیط امن و مطمئنی را با نصب کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن برای خود به ارمغان آوریم.

تهویه هوای اتاق سرور با کف کاذب محقق می شود

بخش مهم و هسته مرکز اتاق سرور می باشد. به این ترتیب وقتی به قسمتی از یک سازمان با این دید نگاه می شود، بدان معنی است که از مهم ترین قسمت سازمان سخن به میان آمده است.
مسئله مهم در اتاق سرور تهویه هوایی وآبی می باشد،بنابراین کف کاذب را برای داشتن محیطی مطمئن و آرام پیشنهاد می دهیم.
از ویژگی های استفاده کف کاذب،یکپارچه سازی توزیع وزن در تمام اتاق و توزیع جریان هوا اشاره کرد. اگر اتاق سرور الکتریسیته به وجود آید می توان با استفاده از کف کاذب ضد الکتریسیته آن را ازبین برد.
بدین ترتیب باز به این نتیجه خواهیم رسید که کف کاذب مناسب ترین و بهترین گزینه می باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
کابل کشی در اتاق سرور و رهایی از آشفتگی ها!

حضور کف کاذب در ۹۰ درصد اتاق های سرور

در این قسمت از مقاله برای اینکه بتوانیم اهمیت استفاده از کف کاذب را روان تر بیان کنیم، سراغ اعداد و ارقام می رویم. ممکن است زمانی که تاره با این واژه آشنا شده بودیم، کف کاذب را به عنوان وسیله ای برای ایجاد یک محیط جذاب با هرینه اضافی می پنداشتیم و حتی از گوناگونی آن بی خبر بودیم.
با گذشت زمان و با روشن شدن فواید کف کاذب، متوجه این موضوع شدند که با بکار گیری کف کاذب صاحب محیطی زیبا و دلنشین برای لذت بردن از کارها و فعالیت می شوید.
با خلق کف کاذب ضد الکتریسیته ساکن، کف کاذب بیشتر مورد توجه قرار گرفت و اهمیت استفاده از آن را بیش تر نمایان گردید.

مبحث پایانی

همه از خطر تخلیه بار الکتریکی به واسطه یادگیری در دوران دبیرستان آگاهیم.
این امر در مکان هایی مانند اتاق سرور که بیش تر از برق و کابل های متعدد استفاده می شود خود را نشان می دهد.
راه حل مناسب و مهم در جهت رفع این خطر احتمالی و بالا بردن امنیت استفاده از کف کاذب ضد الکتریسیته می باشد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *