نمونه کار کف کاذب آلومینیومی

نمونه کار کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب آلومینیومی

یکی از نمونه کارهایی که در آن برای اجرای کف کاذب از نوع کف­پوش آلومینیومی استفاده شده، کنترل مرکزی می­ باشد. طبق مناقصه ­ای که در سال ۱۳۹۴ برگزار شد کارفرما باید از کف کاذب آلومینیومی در اتاق کنترل استفاده می­کرد. این مورد یکی از نمونه کارهایی است که در مناطقی با رطوبت بالا از آن استفاده شده و نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته است.

چرا کف کاذب آلومینیومی؟

در حالت کلی اگر دقیق ­تر به این موضوع بنگریم خواهیم دید که آلومینیوم تا اندازه­ ای گران قیمت­ تر از انواع دیگر کف­ های کاذب موجود در بازار است که این موضوع ممکن است موجب شود افراد غیر متخصص در این زمینه برای پایین آمدن میزان قیمت تمام شده پروژه خود از دیگر محصولات استفاده کنند اما کف­پوش ­های آلومینیومی به دلیل ویژگی­ های منحصر به فردی که دارد یکی از محبوب­ترین گزینه­ ها برای کف کاذب به حساب می­ آید.

این دسته از کف­پوش­ ها به دلیل استفاده­ های مختلفی که دارند قابل بهره گیری در انواع سازه­ های ساختمانی می­ باشند و اکثر مواقع به شکل مشبک و درزدار طراحی و تولید خواهند شد. وجود این درزها باعث می­ شود که کف­پوش­ ها امکان تهویه بهتری را به مکانی که از آن استفاده شده بدهند. آلومینیوم به دلیل طول عمر زیادی که دارد پس از گذشت چندی از نصب آن نیاز به تعویض نخواهد داشت چون در این دسته از محصولات امکان خوردگی تا حد قابل توجهی پایین است.

آلومینیوم­ ها در مناطقی که رطوبت زیاد موجب خوردگی محصولات می­ شود به دلیل طول عمر بالا و مقاومت بالایی که در برابر رطوبت از خود به نمایش می­ گذارند بسیار استفاده می­شود. کف کاذب آلومینیومی این قابلیت را دارد که با انواع روکش­ های مختلف از جمله PVC  و HPL طراحی و تولید شود.

این مطلب را از دست ندهید .
قیمت کفپوش کاذب به چه عواملی بستگی دارد

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *