روکش pvc

روکش PVC و HPL در نمونه کار کف کاذب

ویژگی­ های کف کاذب با روکش HPL چیست؟

روکش hpl چیست؟ در اصل HPL ها ساخته شده از جنس رزین می­ باشند که آن­ها را در دما و فشار بالایی خواهند ساخت به همین دلیل (دما و فشار ، جنس) HPL را یک محصول پایدار و مستحکم در برابر عوامل مختلف می­ شناسند. صفحات تولید شده از این نوع روکش بر اساس استانداردهای تعریف شده در این زمینه با ضخامت­ های مختلفی ساخته می­ شوند که اصولا بین ۶ تا ۱۰ میلی­متر متغیرند.

HPL ها به دلیل جنس خاصی که دارد باعث شده تا کف­ های کاذب به عایق­ های مناسبی برای رطوبت و الکتریسیته تبدیل شوند و در مقابل تحولات فیزیکی استحکام بالایی را از خود به نمایش بگذارند. این دسته از روکش­ ها هنگام مواجهه با تغییرات دمایی هیچ نوع استحال ه­ای از خود بروز نداده و بالا و پایین شدن دما موجب دگرگونی ظاهری آن نخواهد شد.

به همین منظور از این محصول تا حد بسیار زیادی در مکان­ هایی همچون اتاق کنترل و سرور به دلیل اهمیت بالایی که دارند استفاده می­ شوند. تمامی ویژگی­ هایی که این محصول دارد از جمله آنتی استاتیک بودن آن و دوام بالا موجب شده تا به گزینه بسیار مناسبی برای آزمایشگاه ­

هایی که در معرض مواد شیمیایی قرار دارند تبدیل شود.

ویژگی­ های کف کاذب با روکش PVC چیست؟

روکش pvc چیست؟ PVC در حقیقت پلاستیک فشرده­ ای است که جزو یکی از ارزشمندترین تولیدات صنایع پتروشیمی به حساب می­ آید و به خاطر تولیدات مختلف و متفاوتی که از این محصول می­ توان به وجود آورد آن را به گزینه ­ای مناسب و پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی تبدیل کرده است. به دلیل خاصیت آنتی استاتیک، قیمت مناسب و دوام بالایی که PVC  دارد موجب شده که در صنایع کف سازی نیز از آن بهره گیری کنند.

این مطلب را از دست ندهید .
چه نوع کف کاذب برای دیتاسنتر مناسب است

طبق ویژگی­ هایی که در مورد این محصول ارائه شده آن را به یک گزینه بسیار مناسب جهت ساخت کف کاذب تبدیل کرده که قابل استفاده در مکان­ های مختلفی از جمله اتاق کنترل، اتاق سرور، سالن تاسیسات و تمامی مراکز کامپیوتری می­ باشد. PVC  طبق آزمایشات انجام شده مقاومت خوبی را در برابر آب از خود به نمایش گذاشته که همین موضوع سبب شده تا از آن در کارخانه­­ ها، آزمایشگاه­ ها، اماکن ورزشی و … استفاده شود.

بر اساس توضیحات داده شده شما هم تصوراتی را به شکل ذهنی از ویژگی ­های این نوع روکش ­ها دریافتید اما با این وجود بهتر است که انتخاب یا رد این دسته از محصولات را به متخصصانی که در این زمینه فعالیت دارند بسپارید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *