شرکت مجری کف کاذب

ویژگی های شرکت مجری کف کاذب

شرکت مجری کف کاذب باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟ برای خرید کف کاذب باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟ کف کاذب از چه کاربردهایی برخوردار است؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوالات هستید از خواندن این مقاله امتناع نورزیده و تا پایان مقاله با واحد تحقیق و توسعه کارنو همراه باشید تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

ویژگی های شرکت مجری کف کاذب

در این قسمت واحد تحقیق و توسعه کارنو برای شما خوانندگان عزیز توضیح می دهد که یک شرکت مجری کف کاذب باید دارای چه ویژگی هایی باشد.

دریافت مشاوره

در درجه ی اول شما برای خرید کف کاذب باید اطلاعات لازم را درباره ی محصول کسب نمائید.

بنابراین در ابتدا یک شرکت مجری کف کاذب باید از پشتیبانان کاملا مسلط و آگاه برخوردار باشد تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود مرتبط ترین مشاوره را دریافت نمایند. همانطور که می دانید یکی از ارکان اساسی در خرید ملزم به آگاهی مشتری از محصول می باشد. شما به عنوان مشتری زمانی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید که اطلاعات لازم درباره ی محصول در اختیار شما قرار بگیرد. اگر مشتریان با آگاهی اقدام به خرید نمایند می توانند بهترین کیفیت را انتخاب کرده و در هزینه های خرید نیز صرفه جویی نمایند.

پس در ابتدا یک شرکت اجرا کننده ی کف کاذب باید به تمامی سوالات مشتریان خود جواب داده و آن ها را در مسیر یک خرید درست هدایت کنند.

جهت دریافت مشاوره، با گروه فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید

کیفیت مناسب و قیمت مناسب

یکی از مواردی که مشتریان به آن اهمیت می دهند این است که کیفیت مناسبی از محصول در اختیارشان قرار بگیرد. باید این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های مجری، کیفیت مناسبی را عرضه نمی کنند و این موضوع می تواند برای مشتریان ضررهای زیادی را به همراه آورد.

یک شرکت مجری باید هدف و نیازهای اساسی مشتری خود را شناسایی کرده و کف کاذبی را به متقاضی ارائه دهد که نه تنها از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، بلکه از لحاظ قیمتی نیز برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. البته منظور ما این نیست که قیمت باید ارزان تر از قیمت متعارف باشد، بلکه منظور ما این است که با توجه به کیفیت و نوع کف کاذب باید قیمت کف کاذب عادلانه ای را برای مشتریان در نظر گرفت.

آلومینیوم,شرکت مجری کف کاذب,کف کاذب فولادی

برخورداری از گروه اجرایی حرفه ای

یکی دیگر از ویژگی های یک شرکت مجری کف کاذب این است که برای نصب و اجرای کف کاذب از گروهی کاملا حرفه ای برخوردار باشد. یکی از این مسائلی که موجب خواهد شد گروه کاملا حرفه ای باشد این است که نصابان و اجرا کنندگان کف کاذب از سطح اطلاعات و آگاهی لازم بهره مند باشند و بتوانند در کم ترین زمان، بهترین نصب و اجرای کف کاذب را به مشتری تحویل بدهند.

شرکت فنی و مهندسی کارنو

شرکت فنی و مهندسی کارنو قریب به دو دهه است در زمینه ی کف کاذب به فعالیت می پردازد. این شرکت مضاف بر تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد؛ خود تولید کننده ی کف های کاذب است و از نظر هزینه های خرید و نصب بسیار مقرون به صرفه می باشد. شما به عنوان یک مصرف کننده میتوانید کیفیت کف کاذب های شرکت تولیدی کارنو را بسنجید و مشتری همیشگی این شرکت شوید. همچنین گروه مهندسی کارنو توانسته است به تولید کف کاذب لگراند نیز بپردازد. این کف کاذب که نمونه ی اصلی آن تولید کشور فرانسه می باشد، اکنون با همان متریال و قالب توسط شرکت کارنو تولید و عرضه می گردد.

این مطلب را از دست ندهید .
کف کاذب پی وی سی چیست

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمائی های لازم با پشتیبانان و مشاوران شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس گرفته تا اطلاعات لازم را درباره ی محصول مورد نظر خود به دست آورید.

قابل ذکر است که این شرکت دارای کف کاذب های زیر می باشد:

اکنون در ادامه با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که در هنگام خرید کف کاذب باید چه نکاتی را در نظر بگیرید.

نکاتی برای خرید کف کاذب

در هنگام خرید کف کاذب باید نکاتی را در نظر داشت، این نکات مشمول موارد زیر می باشند:

  • میزان وزن بار
  • دما و رطوبت محیط
  • مساحت محل و نوع محیط
  • ارتفاع مورد نیاز کف کاذب
  • جنس کف کاذب
  • هدف اجرای کف کاذب

اکنون برای هر یک از موارد بالا مثالی را آورده تا به قابل فهم تر شدن این بخش کمک نمائیم.

میزان وزن بار

شما در زمان خرید کف کاذب باید به این نکته توجه نمائید که وزن وارد شده بر کف کاذب تا چه مقدار خواهد بود. به عنوان مثال اگر قصد دارید از کف کاذب برای محیطی همانند دیتاسنتر استفاده نمائید باید با توجه به وزن رک ها و تجهیزاتی که در اتاق سرور قرار می گیرند، کف کاذب خود را انتخاب کنید. در ابتدا کف کاذب فولادی است که از مقاومت بالاتری به نسبت کف کاذب های دیگر برخورد می باشد، البته برای فضاهای اتاق سرور از کف کاذب هایی همچون گالوانیزه و آلومینیوم نیز استفاده می گردد.

گالوانیزه,نصب و اجرای کف کاذب,آلومینیوم

دما و رطوبت محیط

یکی دیگر از گزینه هایی که باید در هنگام خرید کف کاذب بدان توجه نمود میزان دما و رطوبت محیط است. به عنوان مثال در محیط هایی که از رطوبت بالایی برخوردار هستند بهتر است که از کف کاذب آلومینیومی استفاده شود؛ چرا که متریال این کف کاذب به گونه ای می باشد که در محیط های مرطوب دوام و استقامت بالاتری خواهد داشت.

 مساحت محل و نوع محیط

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن دقت شود، مساحت محل مورد نظر و نوع محیط مورد نظر است. بسیار مشهود است که شما برای خرید کف کاذب و اجرای آن در ابتدا باید مساحت محیط خود را به دست آورید و سپس با توجه به آن، کف کاذب مورد نظر خود را به اندازه ی مورد نیاز سفارش دهید؛ اما علاوه براین باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که محیط مورد نظر شما چه نوع محیطی می باشد؟ به عنوان مثال شما کف کاذب را برای محیطی اداری می خواهید با برای فضایی همانند رستوران؟ قطعا با توجه به نوع محیط مورد نظر، نوع کاربری نیز تفاوت خواهد کرد.

به این مثال توجه نمائید: اگر شما قصد دارید کف کاذب را برای مکانی همچون رستوران به کار ببرید اولویت شما به احتمال زیاد زیبایی مکان خواهد بود؛ بنابراین می توانید از کف کاذب هایی که از نظر زیبایی در اولویت هستند، همانند کف کاذب های شیشه ای استفاده نمائید.

این مطلب را از دست ندهید .
ملاحظات طراحی اتاق سرور: گامی در جهت ارتقا امنیت و کارایی

ارتفاع مورد نیاز کف کاذب

یکی از اساسی ترین نیازهای ما برای استفاده از کف کاذب این است تا تاسیسات، کابل ها، سیم ها و غیره را در زیر این کف ها به کار گیریم. حال تصور نمائید که زیر کف کاذب مورد نظر قرار باشد دستگاه تهویه ی هوا کار شود یا حجم کابل ها و تاسیسات زیاد باشد، اما در زیر کف کاذب دیگری فقط حجم کمی از سیم ها وجود دارند که قرار است در زیر این فضا جای بگیرند. اکنون اگر همین دو مورد را با یکدیگر قیاس نمائید به این نتیجه واقف خواهید شد که کف کاذب ها از نظر ارتفاع با یکدیگر تفاوت دارند و با  توجه به نیاز مشتری می توان ارتفاع آن را در نظر گرفت؛ البته این نکته قابل ذکر است که ارتفاع کف کاذب ها از حداقل و حداکثری برخوردار می باشد که کمتر و یا بیشتراز آن ارتفاع خارج از اندازه ی استاندارد خواهد بود.

جنس کف کاذب

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید و اجرای کف کاذب باید در نظر بگیرید مشخص کردن جنس کف کاذب می باشد. برای این مورد در ابتدا باید اطلاعات لازم را از مشاورین مربوطه دریافت نمائید تا بتوانید کف کاذب مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

هدف اجرای کف کاذب

هدف اجرای کف کاذب نیز همانند موردی است که در قبل تر به آن اشاره نمودیم. همانطور که می دانید هر محیط با توجه به کاربری ای که دارد از کف کاذب متفاوتی بهره خواهد برد و مثالی را در این باره برای شما آوردیم. مثال آورده شده این بود که اگر محیط شما که قرار است در آن کف کاذب را اجرا نمائید فضای یک رستوران باشد، در نهایت اولویت ابتدایی شما بحث دکوراسیون و زیبایی آن فضا خواهد بود و در همین راستا می توانید کف کاذب مربوطه را انتخاب نمائید.

در نتیجه هدف اجرای کف کاذب می تواند صرفا زیبایی، ایمنی محیط وغیره باشد که در صورت کلی باتوجه به نوع محیط و هدف اجرای کف کاذب، انتخاب ها متغیر خواهد بود.

اکنون در ادامه به کاربردهای کف کاذب اشاره می نمائیم.

کاربرد کف کاذب

همانطور که گفته شد کف کاذب ها با توجه به نوع متریال و ساختار به کار رفته ای که دارند از کاربردهای گوناگونی برخوردار می باشند. این مزیت ها شامل موارد زیر هستند. از جمله:

  • زیبایی بخشیدن به محیط
  • نظم بخشیدن به محیط
  • افزایش ایمنی محیط
  • در بعضی موارد جا به جایی آسان
  • در بعضی موارد قابلیت بازیافت

امیدواریم که این مقاله اطلاعات جامعی را در اختیار شما خوانندگان قرار داده باشد. شما می توانید تجربیات خود را از خرید کف کاذب ها با ما در میان گذاشته و در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقادی در زیر همین مقاله ما را مطلع سازید.

منتظر مقالات آینده ی ما باشید.

تماس با دفتر تهران: ۸۸۴۸۶۳۰۰(۰۲۱) – تماس با دفتر مشهد: ۳۷۶۰۳۷۶۰(۰۵۱)

3 نظر

  • milad abdolahi

    سلام ممنونم که ویژگی های شرکت مجری کف کاذب رو توضیح دادید باز هم در این موردها لطفا مقالات زیادی رو به اشتراک بگذارید.

  • ایمان سالاری

    روز خوش اگر بخوایم خرید کف کاذب انجام بدیم یک راهنمایی چیزی هست که بخونیم اطلاعاتمون بره بالا؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام، بله البته می تونید روی کلمه ی راهنمای خرید کف کاذب کلیک کنید دوست عزیزم.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *