کف کاذب فن دار

کاربرد های کف کاذب فن دار

عملکرد کف کاذب فن دار

با استناد بر احتیاجات مرکزهای داده و اتاق های سرور به استاندارد های بیشتر، که هر روز بر تعداد آنها افزوده میشود افزایش ساخت دستگاه های مدرن با عملکرد بالا را شاهد هستید. کف کاذب فن دار یکی از این دستگاه ها می باشد که عملکرد بسیار خوبی دارد و در راستای بهتر کار کردن سیستم برودتی مرکز های داده و اتاق های سرور تولید است.

کف کاذب فن دار درست در اندازه های تایل کف کاذب ساخته شده است و حاوی فن در زیر تایل کف کاذب می باشد و به طور کامل بر روی سطح سازه های کف کاذب(استرینگرها و پایه ها ) قرار می گیرد، به طوری که زمان کار هوای مطلوب و خنک از زیر کف کاذب و از بین سوراخ های تایل پانچدار به داخل رک ها وزیده می شود و موجب خنک شدن بیشتر سرورها می شود. این وسیله نقش ابزار کمکی را در سیستم خنک کننده دیتا سنتر دارد و خنک کردن هوا در دیتاسنتر از وظایف هواسازها می باشد. این نمونه از فن ها تنها در سرعت بخشیدن به عملکرد سرعت جریان هوا کارایی دارند و در بوجود آمدن هوای خنک و برودتی نقشی ندارد. این نمونه از کف کاذب فن دار در طرح های متفاوت تک فن و چهار فن و با توان مکش و دمش مختلف هوا به وجود آمده است و با استناد بر گرمای به وجود آمده در اتاق سرور و یا دیتاسنتر و همینطور مکان جایگری رک ها و فاصله آنها با سیستم خنک کننده را می توان از مدل های مختلف آن استفاده کرد.

این مطلب را از دست ندهید .
چگونه در هنگام کابل کشی از طریق کف کاذب، در انرژی صرفه جویی کنیم؟

برقی که به این فن ها وارد می شود میتواند بطور مستقیم از برق شهری و در موقعیت های ضروری از برق ups استفاده کند و با استناد بر سنسورهای دما که در این دستگاه قرار دارد در مدت زمان دمای مشخص شده به مدار ورود می کند و بعد از رسیدن به دمای مناسب از مدار بیرون می رود. کف کاذب را می توانید به دستگاه کنترلر اتاق هم متصل کنید تا اوامر مرتبط را به وسیله این دستگاه بطور اتوماتیک و در موقعیت های ویژه به صورت دستی و ریموت به وسیله مدیر بگیرد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *