لیست قیمت کف کاذب

لیست قیمت کف کاذب و هر موردی که برقیمت تمام شده کف کاذب تاثیر دارد

کف کاذب تکنولوژی نوین و ارزشمندی است که دامنه محبوبیت آن روز به روز گسترده تر می شود. درمقاله های قبل درمورد جزئیات و مزیت هایی که کف کاذب دارد به طور جزئی مطالبی را ارائه کردیم.

هدف از نوشتن این مطالب ارائه قیمت کف کاذب و فاکتورهایی است که بر آن اثر گذارند. خوشحال می شویم اگر که تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

وقتی از کف کاذب صحبت می کنیم دقیقا منظورمان چیست؟

آنچه که از اسم کف کاذب می فهمیم کاذب بودن است، وقتی که باید تخصصی تر در مورد قیمت کف کاذب ها سخن بگوییم و لیست آن را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است که بعضی از مولفه ها را بیشتر بشناسیم. ابتدا باید محلی که می بایست کف کاذب را درآنجا نصب کنیم مشخص شود.

اجزای کف کاذب قرار است در چه مکانی صورت بگیرد؟

هدف از پرسیدن این سوال رسیدن به نوع کاربری کف کاذب است. بایک مثال آن را تشریح می کنیم، وقتی که قصد شما نصب در اتاق سرور باشد و یک کنترل، به نوع کف کاذبی که به شما معرفی می شود قیمت کف کاذب نیز دستخوش تغییراتی می شود. امکان دارد با توجه به نوع کابری که شما لازم دارید موارد زیر به شما معرفی می شود:

کف کاذب آلومینیوم، کف کاذب سولفات کلسیم، نوعی سنگ و یا کف کاذب جوی و بعد از این که نوع کاربری مشخص شد به اندازه ای که بار زمین فشار می آورد رسیدگی می شود و به ترتیب تعداد از این ها نوع کلاس کف کاذب و جنس آن مورد بررسی قرار می گیرد. زمانی که مشخص می کنید که کف کاذب را برای اتاق سرور یا اتاق کنترل می خواهید، جنسی به شما معرفی می شود که ارزش و کارایی لازم را داشته باشد، با توجه به آن قیمت نیز تغییر می کند. هرچه کیفیت کار را بخواهید بالاتر ببرید قیمت نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با نصب کف کاذب اتاق سرور

کاربری کف کاذب چنان چه بخواهیم این بخش را کامل تر کنیم می بایست، تغییرات آب و هوایی منطقه ای که در آنجا اجرا می شود را نیز درنظر بگیریم. دربرخی موارد مجبور به اجرای کف کاذب در محل هایی هستیم که رطوبت آن را فراگرفته است مانند گلخانه ها، و یا آزمایشگاه های عمومی. بعضی مکان ها نیازمند کف کاذبی هستند که در برابر آتش سوزی مصون بماند، گاهی باید مقابل فشار دوام داشته باشد. برای رسیدن به این هدف ها نیازمند کف کاذبی با کیفیت بالا هستیم. دوباره به مبحث کیفیت مرغوب رسیدیم، بدون تردید جایی که کیفیت و کارایی چشم گیری را مطلب می کنیم، قیمت نیز به همان اندازه چشم گیر می شود و این امری عقلانی است که در این کار طلب قیمت ارزان نکنیم.

نوبت به کف پوش های کف کاذب می رسد

کف پوش های کف کاذب با توجه به نوع کاربری و محل اجرای آن به سه گروه موکت، pvc، hpl، تقسیم می شود که بنا به نیازتان به شما معرفی می کند. به لایه ای که بعد از نصب کف کاذب روی آن قرار می گیرد کف پوشی می گویند و رنگ آن بنابر خواسته کارفرما انتخاب می شود. کف پوشی های کف کاذب می توانند در غالب های معمولی، کانداکتیو و یا آنتی استاتیک قرار بگیرند. در آخر این شما هستید که با کمک فردی توانا و متخصص در این زمینه، با توجه به هزینه ای که برای این کار کنار گذاشته اید، انتخاب آخر را انجام می دهید.
وزن کف کاذب

این مطلب را از دست ندهید .
خرید کف کاذب گالوانیزه و مزایای آن

یکی از مواردی که در اجرای کف کاذب بسیار مورد توجه قرار می گیرد کاهش وزن است، چرا که سازنده های سبکتر در مقابل زلزله از مقاومت بیشتری برخوردارند، همچنین بار مرده ی ساختمان را تا حد زیادی کاهش داده و در مقابل ایمنی ساختمان بیشتر می شود، اگر کف کاذب انتخابی شما این مولفه ها را نیز دارا باشد طبیعی است که قیمت نیز افزایش پیداکند.

صحبت پایانی

بیان نظراتی جامع درمورد لیست قیمت کف کاذب، امری سخت و دشوار است. علت آن به انواع کف کاذب مربوط می شود. به طور کلی فناوری تولید کف کاذب که مولفه ای تخصصی است، شامل انواع مختلفی می شود، که تولید کف کاذب از آن ها استفاده شده نیز از انواع زیادی تشکیل شده است. گاهی اوقات به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ممکن است که کف کاذبی ارزان را خریداری کرده و بعد از گذشت مدتی به اشتباه خود پی ببریم، البته ما نیز به این واقفیم که گران بودن کالا هرگز به اورجینال بودن آن ربطی ندارد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *