کف کاذب در فرودگاه

آرامش مسافران با کمک کف های کاذب در فرودگاه‌

صنعت هواپیمایی به طور مداوم در حال تغییر و ارتقای فناوری جهت بهبود تجربه سفر مسافران است. شما این ارتقا را در قالب کیوسک‌هایی دیده‌اید که فرآیند صدور بلیط را سریع‌تر و پست‌های بازرسی امنیتی را کارآمدتر می‌کنند. یکی دیگر از مناطق فرودگاه‌ها که در سال‌های اخیر تغییرات زیادی را به خود دیده است، کانکس‌های رفاهی‌ست. این امر استفاده از کف های کاذب در فرودگاه‌ را به یک ضرورت تبدیل کرده‌است.

در فرودگاه‌ها اکنون به جای اینکه با عجله به سمت گیت خروج بروید یا منتظر پرواز خود باشید؛ تجربیات جدیدی را برای مسافران به وجود می آورند تا از آن لذت ببرند. افزایش گزینه‌ها و مکان‌های ناهار خوری، خرید و سرگرمی می‌تواند به کاهش استرس‌های ناشی از پرواز کمک کند و آن را لذت بخش‌تر کند.

 

استفاده از کف‌ های کاذب در فرودگاه‌ یک ضرورت است

سیستم کف‌های کاذب، راه حلی عالی برای توزیع خدمات مختلف الکتریسیته، تهویه و کانال کشی در فرودگاه‌هاست، زیرا ایجاد تغییرات بعدی را به راحتی و به سرعت، امکانپذیر می‌کند.

سیستم کف‌های کاذب در مجموعه فرودگاه‌ها بخصوص پست‌های بازرسی امنیتی ضروری هستند. حوزه‌های غذا و نوشیدنی در فرودگاه‌ها در سال‌های اخیر شاهد افزایش استفاده از فناوری‌های مختلف بوده‌اند و در آینده به تکامل و تغییر ادامه خواهند داد. گزینه‌های سلف سرویس همچنان در حال رشد هستند که تقاضا برای برق و اتصال به اینترنت را افزایش می‌دهد.

با کمک کف‌های کاذب، کابل کشی جهت انتقال الکتریسیته و لوله کشی ها را می‌توان از زیر زمین، مستقیم به کیوسک‌های سلف سرویس یا میزِ کافه‌ها هدایت کرد، انعطاف پذیری را افزایش داد و تغییرات آتی را در نظر گرفت.

همانطور که کیوسک‌ها، میزها و سایر تجهیزات فرودگاهی اضافه یا حذف می‌شوند، کابل‌ها را می‌توان تغییر مسیر داد و در صورت لزوم جابجا کرد و تغییرات را بدون ایجاد خرابی و تعمیرات روی کف اصلی به طور مستقیم تطبیق داد. کف‌های کاذب این فرآیند را سریع‌تر، آسان‌تر و کم هزینه‌تر می‌کنند و اختلال در سرویس را به حداقل می‌رسانند.

راحتی و آرامش سفر با کف کاذب!

متاسفانه همه ما این سناریو را در سفر تجربه کرده ایم؛ یک ساعت قبل از پرواز در گیت پروازی خود می‌نشینید و متوجه می‌شوید که باتری تلفن، تبلت یا لپ تاپ شما تمام شده است. با تعداد زیاد مسافر، دسترسی به برق در یک مکان مناسب دشوار است. با کمک سیم کشی نامرئی مطمئن ایمن و زیبا از زیر کف‌های کاذب، می‌توان تجربه سفر را با دسترسی بهتر به برق برای مسافران بهبود بخشید.

این مطلب را از دست ندهید .
انواع روش های نصب کف کاذب و مصالح به کار رفته در آن

جهت منطقه غذاخوری‌ها و کافه‌های فرودگاهی، کابل‌های داده و برق را می‌توان در زیر زمین هدایت کرد و مستقیم به قسمت‌های نشیمن و پیشخوان‌ها بدون نیاز به ایجاد حفره و خرابی در کف اصلی ساختمان، تحویل داد.

این کابل‌ها می‌توانند ردیف‌های صندلی، نیمکت و سایر تجهیزات را تغذیه و دسترسی راحت‌تری را برای مسافران فراهم کنند. در صورت نیاز به هر گونه تغییر در چیدمان، کابل‌ها را می‌توان به سرعت با جابجایی مبلمان یا اضافه شدن اقلام جدید به فضا با کمی اختلال در عملکرد روزمره فرودگاه تغییر مسیر داد.

کف‌های کاذب شرکت فراز شبکه کارنو در انواع متنوعی وجود دارند تا با هر پروتکل امنیتی که ممکن است نیاز داشته باشید طراحی و نصب شوند. کف کاذب کارنو دسترسی مناسب به تجهیزات نصب شده در زیر کف های کاذب در فرودگاه‌ را فراهم می‌کنند.

 

انواع کف کاذب

کف کاذب بسته به نوع متریال تولیدی در انواع مختلف، در بازار ارائه می گردد، که عموما کف های کاذب بر اساس ابعاد تایل ها نیز دسته بندی می شوند:

کف‌های کاذب ۶۰*۶۰ و ۲۲٫۵*۲۲٫۵

کف‌های کاذب گروه فنی و مهندسی کارنو در سه نمونه:

کف کاذب گالوانیزه (طرح لگراند)

کف کاذب فولادی

کف کاذب آلومینیومی

تولید و در بازار ارائه می‌گردد.

کف گالوانیزه نیاز به هیچ گونه روکشی ندارد و سطح رویه، سطحی مشابه رنگ استیل است. اما کف فولادی و آلومینیومی دارای دو نوع روکش اچ پی ال و پی وی سی‌ست. علاوه بر این، کف‌های کاذب کارنو را می‌توان با انواع روکش‌های مورد نظر شما بکاربرد. روکش را متناسب با سبک و زیبایی شناسی موجود و مورد نیاز فرودگاه انتخاب کنید.

کف‌های کاذب کارنو

کف‌های کاذب شرکت کارنو این مزیت را دارند که مناسب عبور دادن سیم کشی هستند و در مواقعی که می‌خواهید چیدمان و سیم کشی را تغییر دهید کار بسیار راحت‌تر است. با مشورت با متخصصان شرکت فراز شبکه کارنو، با توجه به شرایط اجرایی ساختمان، مدت زمان ساخت، عملکرد هزینه و… مناسب‌ترین را انتخاب کنید. همچنین برای تکمیل پروژه خود به مصالح تکمیلی نیز توجه کنید.

این مطلب را از دست ندهید .
خرید کف کاذب در قزوین

برای فرودگاه هایی که به دنبال بهبود تجربه سفر برای مسافران و کارمندان هستند، سیستم کف های کاذب در فرودگاه‌ راه حلی عالی‌ست. آنها انعطاف پذیری و ثبات آینده را بدون از بین بردن امنیت یا سبک و روش های مرسوم در فرودگاه‌ها ارائه می‌دهند. کف‌های کاذب کارنو دارای طیف گسترده‌ای از عملکرد، دسترسی پذیری هستند که راه حلی عالی برای کیوسک‌های تهیه بلیت و چک-این، پست‌های بازرسی امنیتی و رستوران‌ها فراهم می‌کند و به راحتی با تغییرات در صنعت تکامل می‌یابد.

در هیچ کجای فرودگاه، انعطاف پذیری به اندازه مناطق ایست بازرسی امنیتی مهم نیست. تقاضاهای امنیتی به دلیل فناوری جدید، روش های پردازش و پروتکل های امنیتی دائماً در حال تغییر هستند. توانایی تنظیم مجدد تجهیزات موجود یا نصب فناوری جدید به محض در دسترس قرار گرفتن، بدون اختلالات عمده در خدمات، بسیار مهم است. با استفاده از کفهای کاذب این مشکل حل شده است.

نصب و سفارش کف های کاذب در فرودگاه‌  نسبت به شرایط ساختمان متفاوت است. در برخی موارد، تصمیم گیری با توجه به این موارد بسیار ضروری ست. بنابراین با کارشناسان شرکت فراز شبکه کارنو مشورت کنید. ما در خدمت شما هستیم جهت انتخاب کف کاذب مناسب برای شرکت، دیتاسنتر، اتاق سرور و دفتر اداری لابراتوآر یا فرودگاه.

در پایان

سعی کردیم  که در این مقاله توضیحاتی را درمورد انتخاب کف کاذب مناسب برای شما مخاطبین گرامی به اشتراک بگذاریم. شما می‌توانید برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر همین الآن با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمائید. در محتویات بعدی این مقاله مطالب جدیدتری را به شما ارائه خواهیم داد. پس منتظر بروزرسانی‌های بعدی ما باشید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *