سیستم های کف کاذب

سیستم های کف کاذب اتاق های کامپیوتر

در حالی که بسیاری از امکانات در مورد استفاده از سیستم های کف کاذب، سقف های کاذب و سایر گزینه ها، در حال تجدیدنظر هستند، اما در همه موارد، کف کاذب ها همچنان بهترین گزینه برای اتاق های کامپیوتر می باشند. دلیل این امر این است که کف کاذب ها مزایایی را ارائه می دهند که در حال حاضر از طریق دیگر از جمله اتصال به زمین، مدیریت ایمن تجهیزات و کابل های رایانه ای، توانایی توزیع بار سنگین و البته انعطاف پذیری قابل دسترس نیستند. از این گذشته، طبقات دسترسی مخصوص اتاق کامپیوتر طراحی شده اند، بنابراین جای تعجب نیست که روش های جایگزین هنوز نتوانند با آنها مطابقت داشته باشند. در اینجا چندین دلیل وجود دارد که چرا سیستم کف کاذب هنوز هم متداول ترین انتخاب در مراکز داده و اتاق های رایانه در سراسر ایالات متحده است.

توزیع وزن

سیستم های کف برجسته برای توزیع بار سنگین وزن در کل طبقه طراحی شده اند، که از تراکم تجهیزات و سنگین تر شدن رک های سرور جلوگیری می نمایند. برای بارهای بسیار سنگین، یک کف تمام استیل پر از بتن باید در نظر گرفته شود، زیرا این کاشی های کف برجسته محافظت زیادی از بار نورد و محافظت از تجهیزات ثابت دارند همچنین مهم است که برای بارهای بسیار سنگین، شبکه در زیر کف برجسته پیچ و مهره داشته باشید. پیچ و مهره های سیم یا تکه های عرضی به پایه، یا جک های کف، حتی در صورت برداشته شدن کاشی های کف جداگانه، یک شبکه بسیار سخت ایجاد خواهند کرد.

این مطلب را از دست ندهید .
ویژگی های کف کاذب آنتی استاتیک

مدیریت آسان کابل ها

شبکه گسترده کابل ها به تجهیزات رایانه ای در زیر تایل های کف برآمده پنهان می شود، این به معنای یک محیط امن برای پرسنل است. کف های مرتفع با دور نگه داشتن کابل ها و در عین حال دسترسی آسان، ظاهری مرتب را فراهم می کنند.

مدیریت موثر جریان هوا

در حالی که روش های زیادی برای مدیریت جریان هوا به تجهیزات حساس در اتاق های رایانه امروزی وجود دارد، اما هیچ گزینه ای تنوع طبقه دسترسی را ارائه نمی دهد. کف های مرتفع مهار راهرو گرم و سرد را آسان تر می کنند، زیرا تمام کابل کشی ها در زیر کف خواهند بود. کف های مرتفع همچنین می توانند برای بهبود جریان هوا به تجهیزات با استفاده از گریت و کاشی کف سوراخ دار، به روز و اصلاح شوند. و این امکان را برای خنک کردن کارآمد بارها با چگالی بالا را فراهم می کند و هوای سرد به طور استراتژیک به تجهیزات هدایت می شود.

این مزیت در مقایسه با توزیع هوای سربار، که معمولاً با حمل آلاینده ها به سمت بالا باعث کاهش کیفیت هوا می شوند، واضح تر است. توزیع هوای بالای سر نیز کنترل دما را دشوار می کند، زیرا هوای مخلوط دمایی یکنواخت دارد که معمولاً خیلی گرم یا خیلی سرد است، در حالی که مصرف انرژی افزایش می یابد زیرا هوای گرم بالا می رود و برای پایین آوردن هوای سرد انرژی بیشتری لازم است.

کف های برجسته انعطاف پذیری مورد نیاز را ارائه می دهند

یکی از بزرگترین مزایای کفپوش بلند انعطاف پذیری آن است. نوع و محل کاشی های کف برجسته به راحتی قابل تغییر یا تعویض هستند و دما و کیفیت هوا ممکن است با افزودن دیفیوزرهای کف حفظ شود. امکاناتی که برای ارتقا آماده می شوند نیز از دسترسی آسان به فضای کف برای به روزرسانی فناوری با کمترین اختلال برخوردار می باشند.

این مطلب را از دست ندهید .
نحوه نظم دادن به سیم کشی‌ زیر کف کاذب در اتاق کامپیوتر

برش دهی خدمات آسان تر است

برخلاف تکیه بر پریزهای دیواری، که به استقرار رایانه در مکان های خاص و اجرای کابل کشی در سطح کف احتیاج دارند، سیستم های دسترسی به کف امکان نصب ساده پریزهای سرویس جدید را آسان می کنند. این میزان انعطاف پذیری بیشتری را از نظر بروزرسانی و سازماندهی مجدد فراهم می نماید.

سیستم کف بالا,سیستم های کف برجسته,طبقه های دسترسی

زمین های پیشنهادی برای کف های کاذب

کف کاذب ها گرچه خودشان کف های اصلی نمی باشند اما اتصال و دسترسی به زمین اصلی را آسان می کنند. برای اتاق های رایانه ای که استاتیک در آنها نگران کننده است، تایل های کفپوش کامپیوتر چند لایه با فشار بالا ترجیح داده می شوند زیرا آنها استاتیک را در سیستم کف پراکنده می کنند.

گروه تحقیق و توسعه کارنو همواره در تلاش است تا طیف گسترده ای از اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما می توانید برای انتخاب، خرید و اجرای کف کاذب خود با گروه فنی و مهندسی کارنو در ارتباط باشید و از راهنمایی ما در این حیطه برخوردار شوید.

6 نظر

  • ایمان شریفی

    ممنون که در مورد سیستم کف کاذب اتاق کامپیوتر هم نوشتید

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      خواهش می‌کنم.

  • میلاد عبداللهی

    وقت خوش اجرای کف کاذب اتاق UPS، هم انجام میدید؟ اگر آره قیمت لطفا؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله فروش و اجرای کف کاذب اتاق UPS هم انجام میدیم. لطفا تماس بگیرید دوست عزیز.

  • اعظمی

    کف کاذب صنعتی‌ می‌خواستم لطفا بگید برای مشاوره با دفتر تهران تماس بگیرم؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بله.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *