کف کاذب اپوکسی

آشنایی با کف کاذب اپوکسی

در سال های اخیر استفاده از کف کاذب برای دوچندان کردن زیبایی و نیز افزایش جذابیت سازه ها توسط شرکت ها و سازمان های مختلف بسیار متداول شده؛ زیرا این نوع کف ها بسیار راحت نصب شده و نصب کردن آن ها اصلا کار سختی نیست؛ باید توجه داشت که کف های کاذب انواع بسیار گوناگونی دارند که هرکدام ویژگی‌ های منحصر بفرد خود را دارا می‌ باشند. همین سبب شده تا انواع مختلف از آن ها در ساختمان ها و مراکز تجاری و اداری استفاده شود.

یکی از این نوع کف ها که دارای زیبایی بیشتری نسبت به بقیه است؛ کف کاذب اپوکسی است؛ این کف با ظاهری براق همچنین استحکام بیشتر در برابر رطوبت و آتش سوزی سبب جلب توجه هرچه بیشتر مشتریان و خریداران شده.

این نوع کف کاذب یعنی کف های اپوکسی همچون کف پوش های اپوکسی دارای استحکام و مقاومت مناسبی در مقابل آتش و رطوبت است؛ همین ویژگی در کنار زیبایی و جذابیتی که از آن سخن گفتیم باعث شده تا شرکت ها و خریداران توجه بیشتری به این نوع کف کاذب نشان دهند. البته همانطور که گفتیم کف های کاذب انواع مختلفی داشته؛ اما در این میان کف های اپوکسی بوده که توانسته با ویژگی های کاربردی خود گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

به عنوان مثال یک مورد از برتری های این نوع کف های کاذب اپوکسی آن است که از عبور جریان برق جلوگیری به عمل می‌ آورد. که این مزیت خود موجب شده تا افراد در مقابل برق گرفتگی امنیت بیشتری داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید .
انواع کف کاذب از لحاظ کاربرد | کاربرد کف کاذب در مکان های مختلف

انواع کف کاذب,انواع کف های کاذب,کف کاذب اپوکسی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد یکی دیگر از مزیت های کف های کاذب اپوکسی راحتی در نصب است؛ البته گفتنی است که تمام کف های کاذب نصب راحت و بی دردسری داشته؛ و این مسئله تنها محدود به کف های اپوکسی نیست با این وجود ماده روان و مایع مانندی که روی این نوع از کف های کاذب ریخته می‌ شود باعث می‌ شود تا استحکام کف کاذب زیرین افزایش یافته و در مقابل هرگونه آسیب مصون بماند.

هم چنین جلوگیری از وارد کردن ضربات شدید و آسیب هایی از این قبیل باعث شده تا کف کاذب شما دوام بیشتری داشته باشد. انواع مختلف از کف های کاذب خصوصا نوع اپوکسی سبب شده مدت زمان راه اندازی کف برای شما به حداقل زمان تقلیل پیدا کند که این امر خصوصا در مورد شرکت ها و کمپانی های بزرگ که زمان برای آن ها اهمیت دو چندانی دارد موضوع حائز اهمیتی است.

گفته شد که این کف ها سطح براقی دارند همین ممکن است این مسئله را در ذهن شما ایجاد کرده باشد که پس حتما سطح کف های کاذب لغزنده است باید عرض کنم که خیر به هیچ وجه اینگونه نبوده واین کف نسبت به کف عادی فواید بسیار بیشتری برای ساختمان مورد نظر دارد و اشخاص به هیچ وجه با قدم برداشتن و حرکت کردن روی کف های اپوکسی دچار لغزش و سرخوردگی نمی‌شوند و کف کاذب اپوکسی با تمام ویژگی ها و خصوصیاتی که گفت شد یکی از انواع بهترین کف پوش های موجود در بازار است.

این مطلب را از دست ندهید .
شناسایی و رفع چالش های کفپوش بتنی

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *