کارایی کف کاذب در ساختمان

کارایی کف کاذب در ساختمان

امروزه استفاده‌های بی‌شماری از کف‌های کاذب می‌شود. کف‌های کاذب در پروژه‌های زیادی مانند پروژه‌های ساختمان سازی، دیتاسنترها، اتاق‌های برق، اتاق‌های کامپیوتر، رستوران‌ها و غیره به مرحله ی اجرا در می‌آیند. اکنون در ادامه با واحد تحقیق و توسعه کارنو همراه باشید تا در مورد کف کاذب ساختمان اطلاعات جامع‌تری را در اختیار شما قرار دهیم.

اهمیت کف کاذب در ساختمان

کف کاذب در ساختمان با توجه به وجود تاسیسات گوناگون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قیمت کف کاذب نیز در اماکن گوناگون و با توجه به کاربری آن و نیاز مشتری تعین می‌گردد. پایه‌های موجود در کف کاذب باعث می‌شود تا این سازه به عنوان کف اصلی استفاده نشود. این کف روی کف اصلی اجرا می‌گردد.

کف کاذب راهی خوب برای این است که در زیر آن به طریقی زیبا و شکیل و بدون دیده شدن، تجهیزات تهویه مطبوع و هواساز و سیم کشی و کابل کشی های را قرار دهیم که قال دسترسی نیز باشند. با استفاده از کف کاذب، برای پرسنل یک محیط ایمن به وجود می‌آید و مدیریت کابل‌های برق و تاسیسات بسیار آسان‌تر می‌شود و در فضای زیرین آن جریان هوای گرم و سرد به خوبی توزیع می‌شود، لازم به ذکر است این کفپوش به طور موازی وزن سنگین را توزیع کرده و بدانید که این نوع از کف‌های کاذب از خطوط داده پشتیبانی می‌نماید و دسترسی به لوله‌ها و کابل‌ها با نصب آن بسیار آسان شده است.

محیط‌های قابل نصب کف کاذب

اصولا کف‌های کاذب را در مکان‌هایی نصب می‌کنند که تاسیسات مکانیکی، مخابراتی و حجم عظیمی از کابل‌ها در آن محل وجود دارند. کف‌های کاذب داری تایل‌ها و پنل‌هایی هستند که به راحتی برداشته شده و امکان دسترسی به زیر آن فراهم می‌شود. همچنین همانطور که ذکر شد،استفاده از کف کاذب رایج‌ترین راه برای نصب تجهیزات تهویه مطبوع و هواسازها در ساختمان‌هاست.

این مطلب را از دست ندهید .
کف کاذب به لاتین چه می باشد

 

فروش کف کاذب ساختمانی,قیمت کف کاذب,کف کاذب ساختمان

 

در مراکز داده گذشته، تجهیزات با شکل‌ها و سایزهای مختلفی در یک مکان ساختار نیافته در کنار هم جمع آوری می‌شدند، بنابراین انتخاب محل مناسب سیستم تهویه خنک کننده غیر ممکن بود. امروزه استاندارد سازی تکنولوژی و تهویه مناسب به مدیران این قابلیت را فراهم آورده است که مکان تجهیزات، کابل‌ها و توزیع قدرت و تهویه را از پیش بدانند، با وجود این تحول کف کاذب همواره یک راه حل در دسترس برای رفع این نیاز است.

کف‌های کاذب در ساختمان از مواردی هستند که تنها شرکت‌های معتبر قادر به فراهم سازی و اجرای آن خواهند بود. بسیاری از شرکت‌ها به دلایل متنوعی از جمله عدم آگاهی و عدم تجربه قادر به ارائه درست این خدمات نیستند. بدون شک هر کاری نیازمند به دانش فنی و علمی متناسب با خود است و هر تکنیسینی قادر نخواهد بود این خدمات را به درستی ارائه دهد.

پس حتما برای اجرای کف کاذب خود از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. بهتر است پیش از هرگونه سفارش، از ارائه این خدمات توسط شرکت فروشنده مطمئن شوید. این خدمات می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید، هزینه کمتری را صرف کنید و امکانات بیشتری داشته باشید. خدمات کف کاذب به دو بخش عمده تقسیم می شوند: خدمات نصب کف کاذب و خدمات پس از فروش کف کاذب که وجود هر دو این موارد از الزامات است.

 

کف های کاذب آلومینیومی,کف های کاذب فولادی,فروش کف کاذب ساختمانی

مهم‌ترین ویژگی کف کاذب ساختمانی، سبک بودن مواد به کار رفته در آن است.

فروش کف کاذب ساختمان

انواع کف کاذب

فروش کف کاذب ساختمانی به موارد زیادی بستگی دارند که مهم‌ترین آن نوع کف کاذب خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با کف کاذب فولادی توپر

به عنوان مثال می‌توان کف کاذب آلومینیومی، کف کاذب فولادی، کف‌های کاذب چوبی، کف‌های کاذب سنگی، کف‌های کاذب شیشه ای، کف‌های کاذب ضد حریق را نام برد. در کل برای استفاده از متریال گوناگون در پوشش کف ساختمان به مواردی مثل کاربرد کف کاذب، ویژگی کف کاذب، قیمت کف کاذب، زیبایی و غیره باید توجه کرد، تا انتخاب به نحوی درست صورت گیرد. البته کیفیت کف کاذب در این میان نباید فراموش شود. به عنوان مثال تمامی کف‌های کاذب آلومینیومی و کف های کاذب فولادی موجود در بازار از یک سطح کیفی برخوردار نیستند.

شما می توانید برای انتخاب، اجرا و نصب کف کاذب با کارشناسان گروه فنی و مهندسی کارنو مشورت کرده و پروژه کف کاذب خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *